Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Protestujte proti podobě opravené křižovatky, vyzývá radnice občany

Politici i řidiči v Rožnově pod Radhoštěm kritizují současnou podobu opravené křižovatky U Janíků. Výzvu města k nápravě už podepsaly dva tisíce lidí. Dopravní audit napoví, zda bude nutné křižovatku upravit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43i16ř11í 36F65a13n59d36a 8199781864218

Problém je odbočit jak vlevo směr město, tak vpravo směr 1.máj. Při rekonstrukci za stovky milionů se nepochopitelně zužily pruhy z obou směrů a rozšířily chodníky a pásy pro zeleň. Tam asi bude ŘSD pěstovat mrkev. Projektant by měl zaplatit škody, které vzniknou rekonstrukcí rekonstruované křižovatky. Vrátit zpět baypas, zmenšit chodníky, rozšířit pruhy na silnici.

0/0
22.1.2016 18:04

J88i94ř20í 42F59a68n47d33a 8909781874608

Naopak město vpravo, máj vlevo

0/0
22.1.2016 19:44

D39r11a24h90o20š 23O78n61d91r86u39š 5939319919

Kdo tudy projizdel vi sve! neco je spatne! jednoduchou logikou prece kazdy vi, ze pokud chci pridat jeden jizdni pruh, musim silnici rozsirit o jeden jizdni pruh a ne jenom o kousek a zuzit pruhy. v zimnich mesicich kdy napadne hromada snehu se cesta jeste zuzi a maler je dokonan. A kdyz se podivate blize ,zjistite ,ze misty byla silnice naopak jeste zuzena. to uz hlava vubec nebere Rv

Ve stavu v jakem je to naprojektovano, ma krizovatka problem obstat pro osobni auta, pro nakladni nema vubec sanci.

Projekt odpovida datu zadani , tzn tak pred 15 lety, bez ohledu na stavajici potreby!

tzv "bajpasy" mely byt ve vsech 4 smerech, prostor na to je, vcetne razeni odbocovacich a pripojovacich pruhu. to co je tam momentalne namalovane je k nicemu, kapacitne to nestaci. a na co je vam odbocovaci pruh, kdyz se k nemu pres kolonu nedostanete. a spousta dalsich nesmyslu.

Cely ten projekt na rozsireni stavajiciho tahu mestem je nekvalitne , az bych rekl diletantsky, pripraven. kazdy kdo jel do Roznova p.R. nekdy v lete nebo v jine exponovane dobe a ma tu zkusenost stat uz od Zubri v kolone, kvuli jedne svetelne krizovatce, bude jiste mile prekvapen a s jasotem uvita dalsich 6 svetelne rizenych krizovatek 8-o . naco je vam rozsireni a pridani jizdnich pruhu, kdyz budete stat co 150 metru. ;-O

Nevim proc , ale nabyvam stale vetsi presvedceni, ze nejde vubec o zprujezdneni nasich cest o zajisteni maximalni plynulosti provozu a bezpecnosti ridicu a dalsich ucastniku provozu, ale o profit firem dodavajicich technologie a dopravni znaceni, ktere stavby zbytecne prodrazuji.

0/0
22.1.2016 14:22

J52a14n 80S46o61u56k12u63p 1414874316945

Ten konec je docela zavádějící, myslím, že tam má být I/35, ne I/57. Souviset to jakože trochu samozřejmě může, ale bez dovysvětlení to moc nedává smysl.

0/0
22.1.2016 11:58

F64i87l51i15p 71Č28e24r89n22ý 9862505675493

Chudárku, jaký populistický krok? lidi jsou nasraní, protože to je pořádně odfláknutá práce. a ještě bude říkat, že to chystali sedm let...co jste tam bože těch sedm let teda dělali? stačilo zvednout zadky, přijet na místo, případně to prodiskutovat s lidmi, každodenními uživateli této křižovatky a nikdy by takový paskvil nemohl vzniknout...ty vaše počítačové modely... nejen ten bajpás...ale i výjezd od města...místa jak sviňa a oni to udělají ještě užší místo toho aby to rozšířili a přidali odbočovací pruh směr Eroplán... A audit..to je k smíchu...Rv

+3/0
22.1.2016 8:17

J78a84n 64E28l46š90í39k 6945961224448

U nás v obci rekonstruovali příjezdovou cestu, když jsem se ptal dělníků, kdo vymýšlel opěrné zídky?, které neměly opdstatnění, tak mi odpověděli, že projektat se byl na místě podívat když bylo všude metr sněhu a pak už přece to zpracuje podle snímků se satelitu, přece nezvedne prd..el z tepla kanceláře, mladý nezkušený nepraktik, který má na všechno školy a nebude jej poučovat někdo kdo po cestě bude jezdit, no a až se to všechno podle projektu vybudovalo, tak se toho půlka vybourala a změnila, jen nevím zda to platil? ten odborník od projektu?, snad ho chudáka neobrali o teplé, dobře placené místečko a takových příkladů jsou desítky:-P

0/0
22.1.2016 6:30
Foto

L69a59d89i66s65l74a22v 72P84o48b93o63ř71i78l 7981877366808

Jako řidič kamionu na to mohu rici jen to, že by si Pánové co to naprojektovali, nebo se stávající podoby zastávají, meli sednout za volant 20m nalozene soupravy a názorne, za plneho provozu předvést, tento pro ně standartni odbocovaci manévr. Škody na roztrhanych pneumatikách, poskozenych okolních vozidlech, komunikace a svislého značení pak vyčíslit a předat k úhradě.

Sam bych si jako divák s radostí stoupnul do první rady, nebot takovou show člověk neuvidi ani na Destruction derby.;-D

+1/0
22.1.2016 0:02

R67a48d62k98o 69J27a16s65a28n53s60k44ý 9749319852408

Vůbec mě to nepřekvapuje. Byl jsem v Rožnově v listopadu, kdy byla křižovatka rozestavěná a už tehdy jsem si říkal, co tam vlastně zamýšlejí. U nás s estalo něco podobného. Jenže projektant tvrdil, že mu to v počítači na simulaci krásně vychází. Dnes na křižovatce nemůže trochu delší tranzit odbočit, aniž by nenajel na chodník a když se to reklamovalo, že k tomu připomínky byly, ŘSD tvrdí, že tak to projektant nakreslil, tak že to tak musí být. Spráskat ty lehkoživy!!! Tvrdím, že za všemi těmi přehmaty zodpovídají nekompetentní, samolibí a nezkušení projektanti. Až je někdo přinutí, že si tu opravu budou muset financovat ze svého, tak se to pak začne obracet k lepšímu. Tím nechci urazit poctivé projektanty - fachmany, kteří svému řemeslu rozumí. Ale ti nahoře jim nechtějí naslouchat, protože se o d nich dozví drsnou pravdu, což se jim samozřejmě nehodí.

+2/0
21.1.2016 20:53

P59e55t39r 51H27e33j78n87ý 7502907570824

to že na křižovatce je něco špatné musí být jasné každému. Ten, kdo znal jak odbočení vypadalo před rekonstrukcí a po ní, jen nevěřícně kroutí hlavou. Věřím, že po projektantovi (popřípadě jeho zaměstnavateli) bude ŘSD vyžadovat kompenzaci za vícenáklady na dodatečnou úpravu křižovatky.

+5/0
21.1.2016 20:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.