Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zemřel muž, který začal s konkurencí v autodopravě dřív než Jančura

Ve věku nedožitých 64 let zemřel na Zlínsku Karel Housa. V regionu už krátce po revoluci začal provozovat soukromého autobusového dopravce Housacar, vytvořením konkurence ve Zlínském kraji tak o dvacet let předběhl Radima Jančuru s firmou Student Agency.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M84i36r86o73s72l54a58v 61Z82a20p86l97e48t74a21l 3977155638593

Ta zpráva mě překvapila.... ještě poměrně nedávno jsme se s ním potkali a pokritizoval nám návěs, že tahač máme hezký a návěs rezavý.... Pomohli jsme mu najít víno co bylo skryté pod dalšíma krabicemi v lesku... zdál se v pohodě... někdy to jde rychle....;-(

0/0
8.1.2016 17:18
Foto

J29a32n 16A68d85l53e97r 2266881366126

Výborný průkopník, který zde sólo začínal v časech, kdy ostatní přemýšleli, jak a co urvat z rozpadajících se státních podniků (že, p. Zemku, současný majiteli).

Červenožlutý "Manager Economy Express" začal, držel se navzdory nepřízni okolí (vjezdy na nádraží a pod.) a donedávna přežíval i za cenu drobných ústupků komfortu cestování.

Housově památce čest.

+5/0
7.1.2016 14:26
Foto

J58a23n 19A37d30l95e28r 2466151806956

Páni novináři, soukromníků v autobusové dopravě, kteří začali před Jančurou, bylo v Československu kolem padesátky. Netřeba do titulku protlačovat jméno Konfidentova kamaráda.

+3/0
7.1.2016 14:29

J17o83z53e46f 97Č89e54r23n27ý 3161719643761

Jančuru ste do nadpisu dať museli?

+4/0
7.1.2016 14:07

P17a82v76e73l 63O45t34a 6619424464145

tak to je výborné - honit se , aby mě v 64 kleplo ( respektive umřít ze stresu). tak touto cestou ne

+2/−11
7.1.2016 13:27

J16i12ř41í 90J67u61r16č73á15k 9167140988957

Naštěstí nejsou všichni jako vy. Protože kvůli takovým "bláznům", kteří se občas stresu opravdu nevyhnou, mohou jiní jít každý den do práce a každý měsíc dostanou nějakou tu mzdu. Ale myslet si, že život "bez stresu" vám přinese relativní dlouhověkost je docela naivní! :-)

+15/0
7.1.2016 13:43

P31e75t90r 42S22v62o47b23o88d57a 4937835908213

"Docela naivní"? Je to bohapustá hloupost! Přiměřený stres Vám dává pocit, že žijete.

0/0
7.1.2016 22:40

L44u72m88í38r 55V77i79t41h91a 2847547266942

Jel jsem s ním jednou z Brna do Prahy. Koupil jsem si místenku v předprodeji, a když jsem nastoupil do autobusu, na mém místě seděl už někdo jiný s místenkou na stejnou linku a stejné místo. Oznámil jsem to řidiči a ten mi podal dřevěné prkénko přesně seříznuté tak, aby pasovalo mezi sedačky v uličce. Opíralo se o spodní uchycení područek. Zjevně to byla zavedená praxe, že se některá místa prodávala 2x. Autobus byl špinavý, smrděl, hlučel, třásl se. Od té doby jsem se tomuto dopravci vyhýbal.

+1/−4
7.1.2016 13:13

M40i80r31o63s54l44a62v 84T16i50š50e69r 4309119414262

Tak to máte úžasnou statistiku z jedné cesty. Já s ním jezdil pravidelně a pohodlnější autobusy přinesl až Vančura.

+10/0
7.1.2016 13:17

L72u85m23í86r 30V24i87t59h89a 2187687256102

To není statistika, to je zážitek. podruhé už jsem neměl chuť to zkoušet. Holt - napodruhé první dojem neuděláš...

+3/−2
7.1.2016 13:21

T96o58m76a40s 72N47o86v72o81t59n93y 1701864756505

To je nějaká móda, komolit jména?

+1/0
8.1.2016 0:54
Foto

J62i90n80d11ř75i85c10h 94T28a43l33p15a 6768143893463

Dal jízdám ve svých autobusech nový rozměr, a ukázal všem, že lze začít podnikat od nuly a poctivě.

+7/0
7.1.2016 12:59

J29o76s67e20f 35N40o54v50o32t60n59ý 8958485224226

Miliardář Zemek, ten který zlikvidoval průmysl v Chomutově, potopil prosperující firmy. Bezúhoný soudce Berka zrušil konkurz a podnik který se začal slibně rozjíždět vrátil Zemkovi k likvidaci. Dnes tam má Zemek solární elektrárnu ....

+10/0
7.1.2016 11:42

J72a88k23u50b 80K75a16m68e92n68i40c21k94ý 4789752467516

SA zalozeno 1996, vnitrostatni linky od 2004, tj. maximalne 12 let, proc autor clanku cpe nejakou informaci o 20 letech to nechapu!!

+4/−1
7.1.2016 11:32

T15o53m48á35š 26M54o85r50a78v17č22í62k 3457296283215

Jestli tam náhodou nepíše o Zlínském kraji? Znovu už to číst nebudu, ale mám dojem, že to souviselo jen s krajem.

+1/0
7.1.2016 11:37

J74a39k45u46b 91K93a66m52e39n26i14c81k91ý 4289342777736

uz to vidim, ale i tak do zlina zacal jezdit 2007, tj. 15 let ne 20

+1/0
7.1.2016 11:44

V18e26r40o10n58i37k69a 93M38a16r46t69í32n11k73o72v68á 1643623700

od roku 2007 je 15 let? 8-o

0/0
7.1.2016 12:27

J64a59k86u29b 69K60a17m37e54n50i29c79k51ý 4679162227816

92 - 07 milostiva;-)

+1/0
7.1.2016 12:35

T50o51m38a71s 72N33o38v14o80t73n66y 1271614316665

Je to škoda, Housacar dlouhou dobu byl silným konkurentem zejména dnešního Zemkova ČSAD Vsetín a je smutné, že zrovna skončil v rukách tohohle "podnikatele", který neumí nic jiného, než jezdit za dotace a udržovat si téměř monopol díky nefunkčnímu krajskému úřadu. Ani bych se nedivil, kdyby ty licence Housovi odebrali ti samí lidé, kteří roky úmyslně nepracují na krajském IDS a preferují jen a pouze ČSAD Vsetín, např. tím, že dali do licence pro Student Agency nesmyslné omezující podmínky v rámci kraje. Takže zatímco bych mohl večer jet z Kroměříže do Zlína autobusem SA, nemůžu, musím autem...

+31/0
7.1.2016 11:15

M26i49r29o67s95l59a58v 90T30i57š22e87r 4649179974592

Komunisti měli vždycky rádi monopoly, ideálně státní. Tak C byste od krajského úřadu ve Zlíně čekal? :-)

+2/0
7.1.2016 13:19

T77o44m68a86s 90N95o53v13o38t29n12y 1301414486405

Já nic, ostatně považuju kraje celkově z 99% za zbytečnost.

0/0
8.1.2016 0:56

J93o91h38n 59N92ě55m28e57č74e52k 6919605360146

Naprosto souhlasím s Jarkem Jakubčekem a i já říkám a opakuji - Čest jeho památce ! Na adresu redaktorů iDNES.cz však musím poznamenat, že přišli téměř do slova a do písmene "s křížkem po funuse", poněvadž Karel zemřel již před více jak týdnem a vy tuto zásadní informaci sdělujete až nyní......jak smutné, páni redaktoři :-(

+9/−1
7.1.2016 10:41

M45a47r18t37i70n 38W97a58l10l35n77e18r 6345750674100

Než se lokální úmrtí dostane do Prahy to holt chvilku trvá :-P

(ber bez urážky kohokoliv, prosím;-))

+1/0
7.1.2016 13:09

J64i44ř11í 10J47u44r72č56á70k 9547410958597

Tentokrát jste oba úplně mimo a musím se pana Libigera zastat. Karel Housa byl vždy skromný a "normální" člověk, který se vyhýbal publicitě a zajistil si tak relativní klid pro sebe a svoji rodinu. Opravdu již předminulý týden proběhla po okolí "zaručená" zpráva o jeho smrti, která se ukázala jako falešná. O to více jsme mu všichni přáli, aby se potvrdilo pravidlo o tom, že bude ještě dlouho mezi námi. Bohužel, v tomto případě se pravidlo mýlilo. Já bych spíš poděkoval novinářům za to, že neotravují rodinu snahou získat nějaké "zaručené a senzační" informace či podrobnosti a uvedli článek tak, jak si to Karel zasloužil. Byl jedním z podnikatelů, kteří si toto označení opravdu zasloužili. Bez tunelů, bez falešných krachů nebo konkurzů, bez okázalosti a nabubřelosti. Škoda dobrého člověka, který odešel tak brzy....

+9/0
7.1.2016 13:33

M59a29r67t54i53n37a 93Ž34á21č17k71o72v93á 2364938580928

Novináři - byť si někteří asi myslí opak - opravdu nemají křišťálovou kouli, pane Němečku, která by jim všechny aktuální události obratem sama hlásila. Přál byste si spíše on-line zpravodajství od lůžka umírajícího??? To by podle vás bylo včasné zpravodajství podle vašich představ??? Myslím, že despekt na adresu "pánů novinářů" opravdu není na místě. Naopak, ten článek je napsán velmi pěkně a vkusně jako hold nepřehlédnutelné osobnosti, zkuste se na to podívat takto.

+1/0
7.1.2016 22:24
Foto

J18a83r83e27k 81J46a28k40u53b84č28e50k 7819270108138

Cest jeho pamatce. Skvely priklad cloveka ktery svym podnikanim zvedl kvalitu zivota mnoha ostatnimR^

+22/0
7.1.2016 10:02

F88r27a15n45t39i48š72e51k 70R36o27c25h29o62v35a37n40s10k56ý 6770192778128

vždy budu vzpomínat na cesty s Housou z Brna z výšky.. díky

+6/0
7.1.2016 12:18

P66e50t29r 47S75v28o74b76o32d98a 4527655678403

R^

0/0
7.1.2016 22:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.