- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak alespoň ty avizované návěstní cedule odklánějící dopravu kolem vody už by měl zaplatit navrhovatel a odsouhlasovatel.
Co se přihodilo?? Svého času paní Štauderová připravovala územní rozhodnutí na výstavbu Prštenské příčky. Od té doby se stala plánovaná 4proudá Pravobřežka s plánovanou průjezdní rychlostí 100 km/hod lepší cyklostezkou. Bez mimoúrovňových křižovatek. Nebyla uznána jako přeložka 1/49 a má být budována na náklady města ev. kraje.
Podle mě stačilo udělat hlavní od Svahů do Prštného a nikdy by se žádná kolona nikde nevytvořila...
stačilo ji nechat tak, jak původně byla. tj. z Prštného do Zlína (k Intersparu)
Křižovatka je určitě bezpečnější pro chodce a cyklisty. Ovšem na úkor plynulosti dopravy. Možná by to chtělo synchronizovat se zelenou na hlavním tahu na směr Jižní Svahy. Opravdu dochází k zastavení tahu na JS a opačně, proto jsem tudy přestal jezdit, ale o to asi jde, protože když se tudy přestane jezdit na JS a zpět bude klid.
Nechápu vás, je to nejkratší cesta od Otrokovic na JS a vám vadí, že jednou chvíli postojíte na červené, přitom ve městě jsou desítky jiných semaforů, tam už vám to nevadí ? S novými semafory má teď konečně křižovatka smysl a řád.
Takže jedno špatné řešení se nahradí drahým ještě horším řešením a bude se tvrdit, že je to spravedlivější a vlastně lepší :-) Projíždět touhle skvělou novinkou každý den by mě teda pořádně štvalo, naštěstí jsem tudy jel jenom jednou, na světlech jsem před prázdnou křižovatkou stál jen chvilku, protože semafory zrovna "spravedlivě" pouštěly zimní tmu :-D
Kdo říká, že je to horší?