Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiče ve zlínské části Prštné rozladily nové semafory, způsobují kolony

Dlouhé kolony, nervózní popojíždění, troubení, gestikulace řidičů. Takto to často vypadá v okolí nově opravené křižovatky ve zlínské části Prštné, za řekou nedaleko nákupního centra Albert. Od začátku prosince tam řídí dopravu semafory a mnohým šoférům se tato změna nelíbí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A24n50t40o23n78í85n 46Z63e95l81i29n12k55a 5734728695380

Tak alespoň ty avizované návěstní cedule odklánějící dopravu kolem vody už by měl zaplatit navrhovatel a odsouhlasovatel.

+1/0
5.1.2016 21:53

A83n52t43o64n35í21n 76Z80e77l28i95n33k38a 5904578115350

Co se přihodilo?? Svého času paní Štauderová připravovala územní rozhodnutí na výstavbu Prštenské příčky. Od té doby se stala plánovaná 4proudá Pravobřežka s plánovanou průjezdní rychlostí 100 km/hod lepší cyklostezkou. Bez mimoúrovňových křižovatek. Nebyla uznána jako přeložka 1/49 a má být budována na náklady města ev. kraje.

+2/0
5.1.2016 14:41

J70a54r16o63m30i90r 13C91h61a53l18o81u10p83k43a 4869127535517

Podle mě stačilo udělat hlavní od Svahů do Prštného a nikdy by se žádná kolona nikde nevytvořila...

+2/−1
5.1.2016 13:38

J19o42s88e39f 63N42o11v66á49k 5391666905714

stačilo ji nechat tak, jak původně byla. tj. z Prštného do Zlína (k Intersparu)

+3/−1
5.1.2016 17:25

J10a30r13o28m62i74r 63C60h39a72l73o66u67p97k76a 4449617465367

Evidentně nestačilo, když si lidi stěžovali...

0/−1
5.1.2016 21:03
Foto

J47i15n90d91ř81i24c52h 30T29a34l62p61a 6938623463803

Křižovatka je určitě bezpečnější pro chodce a cyklisty. Ovšem na úkor plynulosti dopravy. Možná by to chtělo synchronizovat se zelenou na hlavním tahu na směr Jižní Svahy. Opravdu dochází k zastavení tahu na JS a opačně, proto jsem tudy přestal jezdit, ale o to asi jde, protože když se tudy přestane jezdit na JS a zpět bude klid.;-)

+2/0
5.1.2016 12:20

M80a25r34t36i88n 90M79i69k24o71š94k43a 9339320876913

Nechápu vás, je to nejkratší cesta od Otrokovic na JS a vám vadí, že jednou chvíli postojíte na červené, přitom ve městě jsou desítky jiných semaforů, tam už vám to nevadí ? S novými semafory má teď konečně křižovatka smysl a řád.

0/−4
5.1.2016 13:29

V40í53t 65B19r38z31o13b19o54h44a36t75ý 7200782143311

nejkratší jistě ano, ale pokud je tam desetiminutová kolona, tak je možné, že přes město je to nyní skutečně rychlejší a co se týče kvality povrchu komunikace tak zdaleka lepší

+2/0
5.1.2016 13:55

V27í96t 62B45r22z98o57b24o21h32a66t52ý 7570862943111

Takže jedno špatné řešení se nahradí drahým ještě horším řešením a bude se tvrdit, že je to spravedlivější a vlastně lepší :-) Projíždět touhle skvělou novinkou každý den by mě teda pořádně štvalo, naštěstí jsem tudy jel jenom jednou, na světlech jsem před prázdnou křižovatkou stál jen chvilku, protože semafory zrovna "spravedlivě" pouštěly zimní tmu :-D

+8/0
5.1.2016 11:03

J74a69r62o18m80i71r 50C59h22a24l81o53u63p13k58a 4459677735267

Kdo říká, že je to horší?

0/0
5.1.2016 13:25

M36a68r51t79i41n 94M51i97k16o63š60k61a 9679490356113

pan Patrik Votáhal.....:-)

0/0
5.1.2016 13:31

V50í25t 94B50r54z55o13b33o96h26a13t59ý 7170722303841

řekl bych, že všichni co tudy jezdí směrem z nebo na Jižní svahy, stejnějako v článku zmíněný Patrik Votáhal, pokud se díky změně na křižovatce někde tvoří kolony delší než před změnou, což je zde jednoznačné, tak je řešení opravdu horší

+4/0
5.1.2016 13:53

J82a69r68o41m32i88r 30C22h38a73l44o94u60p61k24a 4149387125187

Takže to je subjektivní pohled. Objektivně vzato se pár lidem hodně ulehčil život za tu cenu, že mnoha lidem se maličko ztížil. Každý kdo křižovatkou někdy ve špičku projížděl od Prštného a navíc třeba nedejbože na kole to musí uznat...

+2/−2
5.1.2016 14:02

V29í71t 33B71r79z65o27b81o25h90a90t89ý 7420422753771

Pokud se pár lidem ulehčí život na úkor toho, že se mnoha lidem ztíží, tak se nemůže jednat o zlepšení :-) a ano vždycky je celkový pohled složen z mnoha subjektivních pohledů. Objektivně! z článku vyplývá (dle tvrzení paní z firmy Agama), že se dříve čekalo na vedlejší i deset minut. Nyní se i deset minut čeká na hlavní. Je tedy dle Vás zlepšení v tom, že místo těch Vámi zmíněných pár lidí, kteří dříve čekali nyní čeká většina, co tudy projede?

+5/0
5.1.2016 14:16

J96a80r93o78m61i94r 82C21h79a21l18o71u45p11k98a 4319147645117

Jenže ono se na hlavní deset minut ani zdaleka nečeká...

+1/−2
5.1.2016 14:26

V22í59t 97B87r74z14o16b15o31h47a82t11ý 7610842823271

čistě teoreticky - spočítejte kolik projede aut na jižní svahy a vynásobte průměrným čekáním aut na jižní svahy .Pak spočítejte kolik aut jezdí jinými směry a vynásobte průměrným čekáním do jiných směrů - aby bylo vše spravedlivé, čísla by měla být přibližně stejná ;) ale jsem si docela jist, že mi budete kontrovat naprosto rozdílnou metodikou měření, která bude zcela ukazovat zcela něco jiného :-)

+2/0
5.1.2016 14:28

L33u44k33a56s 34C88a22p90k68a 4568542466244

Tak to byste se divil. Do cekani totiz musite zapocitat i dobu, kterou v dopravnich spickach prostojite na Tr. T. Bati. Jezdim pravidelne od Otrokovic a ve spicce je odbocovaci pruh zasekany az k Podhori.

Nejde ani tak o to, ze na cestu vyjizdi auta z Albertu, ale jakmile nekdo chce jet rovne do Prstneho, tak se cely smer od Alberta zastavi a neprojede krizovatkou ani jedno auto...proto to pak cele stoji.

A o tom, ze semafory jedou non-stop i v noci a o vikendech, radsi ani nebudu mluvit...

+6/0
5.1.2016 14:40

J91a69r84o77m41i62r 27C98h91a28l73o54u89p61k72a 4969197555867

Jo takový dobrák, co jede rovně potěší... ;-) Proč tedy nejedete přes město, když vidíte frontu až na Podhoří, pak to přece musí být jasně rychlejší?

+1/−2
5.1.2016 15:04

M61i82r75o86s80l17a76v 33T47i16š29e27r 4599699894382

Silnice na Rybníkách není určena pro obousměrný provoz o takové hustotě. Nemá na spoustě úseků žádnou krajnici a primárně má obsluhovat tamní průmyslovou zónu. To, že semafor zreguluje trochu dopravu tím, že část zátěže přenese zpět na čtyřproudou komunikaci, kam patří, je jen dobře.

0/0
5.1.2016 22:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.