Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Důležitá silnice D49 zůstává na papíře, zdržují ji požadavky euroúředníků

Plánovaná dálnice D49 z Hulína do Fryštáku měla mít během roku 2015 hotové stavební povolení a letos se počítalo se zahájením stavby. Jenže tyto termíny opět neplatí. Prodlužuje se opětovné ověření dopadů na životní prostředí, které požaduje Evropská unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A72n96t27o59n47í92n 94Z82e41l73i98n40k93a 5614298705350

Všichni účastníci diskuze vědí o co mně jde. Nikdo ale neví o co Vám dvěma. Máte alespoň jeden jediný legitimní důvod proč se takto chováte? Jak by měla podle Vás vypadat doprava ve Zlíně v nejbližších letech? Jak asi za 50 let? Není tento stav pro Zlín potupou?

+1/0
8.1.2016 8:28

R43o32m36a56n 31Š51e15n50k42e12ř48í73k 1952315394449

Ano máte pravdu, všichni víme o co Vám jde, a mohu říct, že se principiálně snažíte o dobrou věc. Nikdo Vám nepopírá Vaši snahu tlačit na "mocné" lidi aby "nějak" vyřešili do budoucích let dopravní situaci ve Zlíně. Ale proč to proboha děláte tak hloupě a agresivně? Proč jednu dobrou myšlenku obalíte 150 konspiracemi a výmysly, které donutí všechny diskutující Vám tady donekonečna pořád vyvracet to samé a srovnávat ty polopravdy do normální roviny. Proč akorát všechny kolem sebe donutíte se s Vámi pohádat? Sám píšete že je zvláštní že názory více lidí se 100% shodují proti Vám a pak nás všechny hážete do jednoho virtuálního pytle a ten nazýváte 1 osobou pan ŘÍha??? Nechcete se nad tím konečně zamyslet a když logicky názory více lidí, jinak oborově zaměřených, atd, kteří se nikdy nepotkali se 100% shodují proti Vašim kvazi-teoriím - nebude asi čistě náhodou chyba někde u Vás?? A o co jde mě? Vlastně o nic důležitého - Vaši myšlenku vyřešit do budoucích let dopravu ve Zlíně podporuji, jen s drobným detailem, že se tu všichni snažíme vyvracet ty Vaše konspirace a polopravdy a zkonstruovaná řešení situací, jež logicky nenastanou. Nikdy jsem Vám v žádné diskuzi nenapsal, že je to hloupost co děláte, jen jsem Vás žádal o technický návrh řešení, a nad ním je možno vést plodnu diskuzi, ale nad prázdnými výkřiky diskutovat nelze.

0/−1
8.1.2016 9:06

P58e74t65r 84C21h81u40d46o72b27a 8314588346150

R^

0/0
8.1.2016 9:19

A55n44t89o42n44í53n 93Z58e50l54i22n19k15a 5904568195450

To myslíte vážně? Žádný virtuální pytel, ale pan Ing Karel Říha, který mně tvrdil, že kolem vody z J.S.do Prštného jezdí 4000 vozidel hodinově, To je za 8 hodin 32 tisíc, což jsou celé Jižní svahy včetně kojenců a důchodců. Ten, s kterým jsme se hádali střídavě v kanceláři a střídavě v těchto diskuzích.

Milý pane, na 18 řádcích jste něco jako udobření napsal, ale nic z toho není, na co jsem se ptal.

+1/0
8.1.2016 10:23

P52e68t95r 45C86h63u84d24o61b90a 8894828146290

Doufám, že na magistrátu někdo skutečného pana Říhu na tuto diskuzi upozorní, ať se taky pobaví. Ještě že nás nepovažujete za Miloše Zemana. ;-D

0/0
8.1.2016 11:14

R55o25m37a55n 13Š82e62n85k85e49ř98í33k 1202725124769

To fakt nema cenu.... po 155té, nejsem žádný ŘÍHA, si mě už vygooglete, pracuji pro ČVUT Praha, VŠB Ostrava a UTB Zlín, boha moj. Pokud Vas zajimaji ty hodinove prujezdy, kontaktuje Zlinskou firmu Cross, ktera ma technologii nainstalovanou ve Zline na HD kamerovem snimani SPZ aut a vypoctu prujezdnich casu a trasovani vozu. Hodnoty jsou velmi zajimave, byl byste velmi prekvapen... A asi by Vam to rozbilo vsechno co jste doposud napsal...

0/−1
8.1.2016 16:02

A49n89t62o80n77í88n 38Z68e68l80i14n28k82a 5614148745460

Píšete to v hospodě u píva? Níže píšu, že jsem apeloval na zastupitelstvo kraje a pana hejtmana. A to včetně plánu trasy a nájezdů Zlín střed, západ a východ.

0/0
10.1.2016 12:57

V34l65a93s77t44i52m36i81l 66P82r55o45c62h52á22z22k83a 5510980308328

Nejsme svéprávní. Ať žijí Eurozelení.;-D

+2/0
6.1.2016 18:29

K51a66r86e67l 86C32h77r44a12s33t44i34n86a 4843164170985

???

0/−1
6.1.2016 18:53

A14n46t36o97n21í15n 81Z32e15l37i91n16k97a 5194148545230

To je kydů!! R/D49 PRADÁVNO spadla z lopaty. Přitom je to důvod, proč se neplánuje obchvat Zlína. D49 měla tvořit obchvat Zlína, ale ani tato vize není pravdivá. A to, že má Zlín 10% tranzit je úplně mimo.

Jenom si vezměte nedávnou zprávu, že byl zastaven výkup pozemků na pražskou trasu metra D. Jenom projekt této trasy stál miliardu. Kde je potom chybějící Pražský severní okruh, o tanečcích kolem 1/35 ani nemluvě. Ve Vsetíně před 50 lety věděli. že 1/57 musí z města. 3 města v Pardubickém kraji budou mít obchvaty. Vlastně každý týden čteme o budování a plánování obchvatů a ve Zlíně se chrupká na vavřínech T. Bati seniora.

Krajští tvůrci D49 lámali sliby při poslední návštěvě pana prezidenta. Ten se k tomu postavil čelem. Měl zjištěno, že M. dopravy neplní termíny a férově přiznal, že na ministerstvo nemá páku.

+2/−1
6.1.2016 15:09

A82n98t17o19n57í30n 57Z47e63l58i20n21k75a 5664158145840

5.1. tr. bylo na TV Nova odvysíláno zpravodajství o stavu R/D49. Krajský radní pan Ing. Kučera tvrdil že se čeká jenom na posudek EIA a stavební povolení na úseku Hulín - Fryšták. Závěr byl takový, že radní nevěří, že bude komunikace stát do roku 2030.

Při projednávání Územního plánu města Zlína se všechna občanská sdružení shodla na tom, že první etapa výstavby musí skončit až v Lípě. Východní Zlín přece nelze zahnojit další nasátou dopravou při odblokování průjezdu po 1/49 Lhotskem a červenou vlnou semaforů středního a západního Zlína.

Od zahájení stavby uplynulo 7 let a na křečcích to nestojí, že ne.

Řešení obou variant Lípa - Slovensko bylo zrušeno Ministerstvem život. prostředí. Pokud se mluví o tunelech, nebo tunelu v délce 15 km pod Vizovickými vrchy, nejde o životní prostředí, ale o termín výstavby "Na svatého Dyndy".

Obchvat Lhotska už stojí, ale rozhodně není ve stopě plánované D49, jak se původně plánovalo.

V PÚRu a ZÚRu z roku 2008 jsou zahrnuty plány R/D49a úseku dálnice na severu našeho kraje kolem Valašského Meziříčí. Jak to, že tyto úseky jsou již v provozu (Semetín-Lešná)? Protože I/35 je zároveň mezinárodní silnice E 442 na Slovensko a také proto, že toto řešení nevyužívá dálnici D1 a přetížené Jižní spojky kolem Prahy. Praha podle mého soudu tlačí mezinárodní dopravu do chystaného Severního obchvatu přes dálnici D11.

Takže přátelé, kdo ještě pípne o R/D49 dostane červenou kartu.

+1/−1
6.1.2016 16:22

R47o62m93a34n 39Š60e14n45k80e93ř85í37k 1142245404799

Pane Zelinka...porad ty same polovicate konspirace dokola... A nic z toho do sebe nezapada a nedava smysl...to je fakt nema smysl Vam cokoliv vyvracet a vytloukat argumenty...kafemlejnek hadra...

+1/−1
7.1.2016 10:10

A72n12t17o10n88í55n 26Z77e59l57i55n70k20a 5384698855120

Ale no tak, pane Ing. Karle Řího, podepisujte se konečně vlastním jménem. Většina lidí, když nemá argumenty, nebo protiargumenty tak raději mlčí!!

0/0
7.1.2016 14:20

R22o70m51a60n 88Š53e47n12k73e76ř35í71k 1202585444799

Vazeny pane Zelinko, po padesate asi napric diskuzemi, me prestante urážet a nazývat jiným jménem... Pri Vašem přehledu o všem , kosmopolitních znalostech dopravní problematiky napříč CR a Evropou, přehledu ve vsech plánech, rozkladech, UR, ZUR, SP, geologie, plánování dopravních staveb, atd, to snad nebude problem si me vygooglit. Znova opakuji, jsem Roman Šenkeřík ze Zlina

0/0
7.1.2016 18:36

A41n13t64o97n13í95n 91Z45e25l73i81n14k42a 5344528335980

Vážený pane inženýre Karle Řího. Zapomínáte, že jsme se 3x řádně rozhádali ve vaší kanceláři a potom pokračovali na této diskuzi. Vaše názory jsou to do písmene na 100%. Nevím proč tak katapultujete názory jiných a sám jste zatím s ničím nepřišel. Jenom s tím, že Pravobřežka bude mít průjezdní rychlust 40-50 km/hod.

0/0
7.1.2016 21:26

R35o90m52a87n 28Š82e57n68k97e25ř77í89k 1152495974219

Jaky Řího?? Vy jste dobry pŕipad. To uz je fakt na Dr Chocholouška... Po 150-té jsem Doc. Ing. Roman Šenkeřík, Ph.D.

0/0
7.1.2016 22:10

P90e78t34r 15C86h98u26d78o15b44a 8254718436690

Řekl bych, že po zkušenosti z "obchvatu" Otrokovic je jen dobře, že obchvat Lhotska neleží v trase D49. A ani nikdy ležet neměl, takže nevím, kdo vám co nakukal.

0/0
7.1.2016 12:37

A48n34t11o72n83í66n 90Z91e22l30i16n39k14a 5794238545190

Po dobu platnosti návrhu trasy D49 Lípa - Slovensko se počítalo s tím, že obchvat Lhotska se vybuduje v trase D49. To jste nevěděl?

0/0
7.1.2016 13:34

R33o82m92a50n 55Š27e28n21k35e74ř73í81k 1832675854349

Ach jo... VY si fakt nevzpomínáte na diskuzi ohledně obchvatu Lhotska, cca rok zpět?? Kde Vás většina ukamenovala argumenty, že obchvat Lhotska nikdy neměl vést ve stopě R49... Už se jednou smiřte s tím, že fakt neměl... A pokud mi nevěříte, najděte si z EIA všech 7 variant stavby 4903-4905 a pokud tam najdete cokoliv, co vede na sever od Lhotska, Teda ve stopě současně budovaného obchvatu, tak jsme asi všichni uhození na hlavu a vy víte něco, co neví nikdo jiný ostatní.

0/0
7.1.2016 14:19

A37n75t53o88n42í64n 40Z30e98l65i14n97k57a 5934458645600

Jeden z nás je Číňan. Obchvat Lhotska nikdy nemohl vést ve stopě stávající 1/49 přes dědinu!! Ale nově vybudovaný obchvat navazuje na stopy původní 1/49!! TUDÍŽ OBCHVAT NENÍ VYBUDOVÁN VE STOPĚ PLÁNOVANÉ D49!! Pochopitelně v době, když plánovaná trasa nebyla ještě zrušena. Chápete?

0/0
7.1.2016 14:37

A34n91t87o50n28í92n 17Z82e60l58i91n26k19a 5384628305140

To jsem si nevymyslel, že se obchvat vzhledem k původnímu katastrofálnímu stavu státní silnice 1/49 přes Lhotsko měl stavět /pochopitelně svého času/ v předstihu ve stopě plánované D49.

0/0
7.1.2016 14:54

R76o14m68a65n 75Š67e52n71k51e88ř22í30k 1632415384189

Ja to ocividne nejsem.... Reagujeme vsichni na to, ze pry obchvat lhotska mel byt veden ve stope plánované D49, coz nikdy nebyla pravda a v zadne oficiální verzi se to nikdy neobjevilo... CHÁPETE TO UZ???

0/0
7.1.2016 18:24

P31e58t74r 97C83h19u81d46o16b81a 8164488136880

To máte ale dost zkreslené informace (ostatně u vás celkem obvyklá věc, že?). Jestli chcete, pošlu vám i mapu s dotyčnými variantami - ani v jedné z nich se neuvažuje o vedení D49 v trase obchvatu nebo že by D49 měla zároveň fungovat jako obchvat. Ano, po zveřejnění záměru stavby D49 tu byly nějaké teoretické návrhy od lidí, kterým se nelíbila představa, že by se Lhotsko mohlo ocitnout mezi dvěma rušnými silnicemi, ovšem o takovém nápadu ŘSD nikdy ani neuvažovalo, natož aby s ním dokonce nějak počítalo.

0/0
7.1.2016 14:53

A37n51t77o52n27í41n 95Z93e58l33i45n77k75a 5144938625960

Když by se budoval obchvat Lhotska ve stopě plánované D49, tak se Lhotsko nikdy nedostalo do sevření mezi dvě komunikace. Stará nepotřebná 1/49 přes Lhotsko by přece zůstala tak jak je pro místní provoz. Nějak Vám to nehraje.

0/0
7.1.2016 15:04

P26e62t17r 87C78h86u31d30o66b31a 8324598936600

Už vím, kdo je tady Číňan - a pan Šenkeřík to není. Vy pořád nechápete, že reagujeme na tu vaši větu, kde píšete, že se počítalo s tím, že obchvat Lhotska bude vybudován v trase D49. Takže ještě jednou, prostě a jasně: S touto variantou se NIKDY NEPOČÍTALO !!! Stačí?

0/0
7.1.2016 15:20

A13n68t62o61n69í51n 20Z24e96l22i36n10k51a 5624168425770

A vy jste kdo? Pan Ing. Řiha, nebo polobůh?? Pořád to vidím jako rozpor tvrzení proti tvrzení.

+1/0
7.1.2016 16:06

P51e53t83r 89C84h94u11d57o64b55a 8324598196730

Dobrá, vyložme karty na stůl. Já své tvrzení mohu opřít o plány z roku 2013 a písemný popis všech projednávaných variant. Na základě jakých dokumentů můžete své tvrzení obhájit vy?

0/0
7.1.2016 16:28

A44n63t71o41n19í23n 51Z34e20l85i12n64k94a 5604788445680

Pane Chudobo jde přece o jednu jedinou indicií, že R/D49 šla k šípku. Co konkrétně máte k tomuto mému tvrzení? A za druhé, jak by se tato skutečnost podle vás měla promítnout do územního plánu města Zlína? To by mně a věřím i ostatní moc zajímalo. Jste evidentně odborník a každopádně v obraze.

0/0
7.1.2016 17:45

R24o34m53a79n 16Š19e70n28k72e60ř13í14k 1952875644869

Jen konspirace... A co D3, D52, D43, D35... Ktere se plánuji 30 let a vic. Tam je taky kazdy problem v plánování indicií, ze nekdo (stale jsme se nedozvedeli kdo) to poslal k šipku protoze nejaky tranzit kolem Prahy, vymyšlený koridor Paříž - Kyjev který nikdy nikde nebyl zmíněn oficiálně, protoze cosi s Jižní Spojkou (ktera mimochodem je ted průjezd nez silnice ze Zlina do Malenovic) a cosi s Valmezem a bla bla...

0/0
7.1.2016 18:29

A48n91t45o78n31í95n 29Z35e27l42i97n87k29a 5104498785290

Co tady vzpomínáte Paříž - Kyjev. Tato vize kraji umřela společně s D49. Jste neskutečný motala.

+1/0
7.1.2016 21:12

R85o18m35a65n 92Š37e53n11k22e45ř61í48k 1292235974469

To fakt nema smysl... Nebyl jste to vy, kdo tady asi 3 roky mlel jak kafemlejnek dokola písničku o koridoru TEN-T Paříž - Kyjev a ja jsem Vas 100x duraznych upozornoval ze nic takoveho ve strukturálních fondech neni. Pane Zelinka, ztrapnujete se, sam se ve svých nepodložených teoriich a faktech ztrácíte a sam nevíte co jste psal v minule diskuzi a co Vam bylo vyvráceno!

0/0
7.1.2016 22:00

A77n55t67o42n65í47n 27Z14e27l62i72n21k81a 5974718205340

Jistěže byl. A to se mám stydět, nebo propadnout do země. Mnohaleté velké úsilí kraje vyšlo naprázdno.

0/0
8.1.2016 8:33

P84e19t79r 39C31h54u63d90o76b18a 8594668856960

Neuhýbejte od jasně položené otázky: O jaké argumenty opíráte své tvrzení, že obchvat Lhotska byl plánován v trase D49? Buď uveďte konkrétní dokument nebo čestně přiznejte, že jste si to vymyslel.

0/0
7.1.2016 19:29

J29a98n 50T51u54r81e45k 7630483904308

A jak si tu trasu obchvatu představujete?

+1/0
7.1.2016 9:10

A47n40t64o42n29í24n 73Z50e24l44i13n28k17a 5554108135500

V územním plánu je varianta Pravobřežky zneužívající ulici Sokolskou. Územní plán dále drží územní rezervu pro tunel Čepkov - Lidl Obeciny jako variantu A.

A dále variantu B, tunel pod Jižními Svahy Čepkov - Nivy.

Dál se potom meze v návrzích nekladou ani Vám.

Já sám jsem ještě na kraji slyšel o návrzích na další dopravní patra: tunel od 31. budovy k Lidlu Obeciny a nadzemní verzi nad řekou Dřevnicí.

Jako jedničku považuji vést novou rychlou komunikaci s nájezdy a sjezdy v podélném pásu města Zlína. Ve vzdálenosti 300 m od obydlí. protože hluk a jedy je tento pás schopen snížit na potřebné minimum.

Ještě připomenu řešení 1/57 v zářezu řeky Bečvy ve Vsetíně: Viadukt přes řeku a sídlíště Rokytnici, další viadukt přes nádraží a násep přes půl města a vymalováno. Něco takového svedeme i ve Zlíně, nebo ne?

0/0
7.1.2016 13:56

A87n39t66o47n40í64n 52Z22e41l55i27n38k87a 5304708885180

Myslí se v podélném LESNÍM pásu města Zlína....

0/0
7.1.2016 14:44

P82e24t98r 58C57h93u85d26o71b62a 8254808426940

Hledejte pod pojmem "Zelinkova horská dráha" - vůbec bych se nedivil, kdyby to už šlo i vygooglit :-P.V podstatě se jedná o jeho nápad vést obchvat kolem Zlína po hřebenu největších kopců, co v okolí Zlína máme. Jistě si dovedete představit, s jakým nadšením by se taková silnice setkala zejména u řidičů kamiónů. Sjezdy do centra města jsou pak úplně zbytečné - než bych se s autem vyškrábal do kopce na tento "obchvat", tak už jsem dávno v Malenovicích nebo Příluku a přitom ještě ušetřím benzín.

0/0
7.1.2016 15:13

A53n77t94o74n19í34n 81Z16e75l21i30n86k67a 5564228365230

Jo tááák. Horská dráha, hopsinková dráha. To jsou obraty pana Ing.Říhy. Ten ještě přidává jak by vypadala silnici po vrstevnici ...

Jaký máte vy nápad, když jste tak nad problémem a vidíte všechno tak reálně? Toto je fórum, kde by se mohlo něco upéct.

Ostatně 300 m nad Letnou vyběhnu i ve svých 70 letech. Vám se to zdá daleko? Představte si tam dva pruhy s průjezdní rychlostí 90 km, rychlé nájezdy a sjezdy a fertik. Zlín ze začátku 20. století jedním skokem v 21.

+1/0
7.1.2016 15:51

R42o39m98a71n 85Š14e90n40k45e79ř31í68k 1112375404979

Cca 3 roky Vas žádáme, at si vytisknete ortomapu zlínského údolí a tu vaši variantu tam nakreslite... Udělejte to a budeme se bavit seriózně. Neustale jen vykřikovat udělejte obchvat v kopcích dokáže kazdy... Ká jsem Vam pred rokem dopodrobna rozebral rozdíl mezi zlinskym a vsetinskym údolím vzhledem ke konstantni nivelete a tam to proste jde a tady proste na 90% ne! Ale hlavne ze nas poucujete o tom ze kdo nema argumenty, tak ma mlčet, a přitom my Vam tu vyvracime ty zcestné teorie pomoci dokumentu RSD, pragoprojektu atd...

0/−1
7.1.2016 18:48

A60n72t59o91n55í61n 64Z35e75l47i86n38k69a 5354388145450

Proč vytahujete tento starý spor. Jasně jsem vám napsal, že by Římani podle vrstevnic stavěli cesty do dnešních dnů. Tvrdit, že nelze stavět silnici v typické valašské krajině je zcela mimo mísu.

+1/0
7.1.2016 21:03

R49o82m51a43n 32Š67e73n13k44e73ř53í60k 1472745824889

Tak ten Vas rychlý průtah Valaskou krajinou nakreslete a bude klid! Nikdo ze zde diskutujících nejak nechápe kama ma vest!

0/0
7.1.2016 22:02

A88n17t82o61n43í66n 79Z74e72l95i48n26k62a 5694198505270

To co žádáte jsem předal panu hejtmanovi s prosbou, ať se tomuto problému věnuje. Stalo se tak na zasedání zastupitelstva kraje dne 28.2.2015.

+1/0
8.1.2016 8:40

R32o61m54a88n 64Š37e15n84k87e21ř87í20k 1742375724139

Ach ta paměť... Ja jsem pomoci nivelety zaměřoval šíři údolí.. A Vsetínské je min 2x širší... K tomu si připočtěte dobu kdy se plánoval, omezenou zástavbu v oblasti a zadne byrokratické průtahy a prutah je na sveteNikdo netvrdil ze ten Vas obchvat ma vest po vrstevnici... Nevim kdo ma co pomotané ale ja to nejsem

0/0
7.1.2016 22:17

P49e80t28r 54C51h11u81d12o75b70a 8364288576500

Pan Zelinka má už přes sedmdesát let, takže je normální, že se u něj projevují oba stařecké neduhy, krásně popsané ve hře Švestka od Járy Cimrmana. Myslím, že nejrozumnější je se s ním nepouštět do delších diskuzí, stejně se nic zásadního nedozvíme.

+1/0
8.1.2016 8:43

A73n63t12o43n25í22n 38Z98e34l79i77n75k54a 5554918635970

Dal bych Vám těch plusů víc, ale nedaří se.

0/0
8.1.2016 10:30

A67n74t22o22n88í89n 94Z74e30l78i52n22k92a 5104858375470

Si děláte srandu? V úrovni zástavby není údolí Bečvy 2x širší než to Dřevnické. Stačí se rozhlédnout z Mladcové, nebo od Černého medvěda. Pokud si lepší vzpomenete, minule byly nepřekonatelné ostré zářezy Jaroslavického a Březnického potoka. Úplně neřešitelný byl velmi široký zářez Slanického potoka......

0/0
8.1.2016 10:11

R47o33m18a40n 22Š59e74n49k56e48ř76í75k 1562365194229

Boha moj, jasne že ne turisticky rozhledově... Širší s ohledem na niveletu, členitost, ekonomické naklady na výstavbu, nutné výškové převýšení průtahu = jinak řečeno je tam (bylo) mnohem více místa pro tu silnici... Vede snad ta Vsetínská autostráda ve výšce 80-150m nad řekou?

0/0
8.1.2016 16:25
Foto

J72a68n 53A45d38l84e73r 2166671936436

K tomuto muselo jednou dojít. Navrhuji nový business-plán: založíme sázkovou kancelář.

V ní se bude tipovat (jak jinak, ať sen. Valenta Dobrodinec vidí, že nejsme žádná béčka) na výsledek - kdo způsobí více škod, eurokebule nebo ekoterorista?

Bude se samozřejmě sázet na více případů, ale pouze tato jedna otázka.

---------------

Problém euroúředníků (přičemž "úředník" je z principu škodná i v moravské variantě, mnohdy brzda rozvoje) spočívá v tom, že je nějaký rozvoj civilisace nebo industrie vůbec nezajímá. Motivuje a těší je pouze plné koryto (které jim štědře sponzorujeme) - od toho se bez větší emoce odkolébají do štědrého důchodu (který jim rovněž zasponzorujeme).

Život parazita - život slastný. Současná forma e.u. je principiálně špatně.

0/0
6.1.2016 15:02

M85i86l40a78n 90K48o17v18á67č 9552668543257

Hlavní problém je především v tom, že nedává dopravní a tudiž ani ekonomický smysl.

+2/−10
6.1.2016 12:11

M46i72l41a50n 28K98o73v52á42č 9102308403427

Průmyslová zóna nevznikla na základě nějaké ekonomicko-sociální studie ( ty se dělali ex post po několika letech jako obhajoba již vzniklého stavu),ale vznikla jako potřeba vytunelovat veřejné prostředky, které pak skončili u jednoho bývalého estebáka a místní ODS, klíčoví lidé na Czechinvestu a MPO taky nepřišli zkrátka. Prosazování R49 je pak jen snahou zkopírovat výše provedený a povedený byznys plán.

+4/−4
6.1.2016 12:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.