Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jančura přidává spoje, na zastávky MHD ve Zlíně však nemá licenci

Pohodlnější spojení s hlavním městem mají od neděle obyvatelé Zlínského kraje. Do regionu totiž začal svůj vlak RegioJet vypravovat podnikatel Radim Jančura a spoje přidává i konkurenční Leo Express.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P64e42t62r 13R91u87m60p81l70i41k 4619277309523

kdyby ten vlak dotáhli dieslovkou a v otrokovicích ho spojili z hradišta nebylo by to lepší?

0/0
17.12.2015 18:09
Foto

J17i29n16d38ř11i33c77h 29T58a93l40p20a 6268573753623

Já jsem velmi spokojen, že se konečně ze Svahů dostanu do Prahy, aniž bych se trckal o hodinu dříve trolejbusem do \Otrokovic, konečně někdo něco dělá pro Svahy.

A být úředníkem na Kraji, tak ještě děkuji za rozšíření dopravní obslužnosti, kterou někdo řeší a nepotřebuje, aby ho k tomu někdo přemlouval.

+3/−1
15.12.2015 20:00

P31e26t86r 12H12o20r31á10k 4869287817182

Konečně někdo. Jezdit ČD na trase, kde je LE nebo Regio může už jen radikálně socalistická bezpáteřní zrůda s IQ houpacího koně,;-D

0/−10
14.12.2015 18:42

V24á56c86l20a63v 38K54a44m81í65r 9242577311626

Stejný kecy mistra Jančury jako když mu řekli,že za zastavování na nádražích vlastněných čd,či sždc by měl on i LE platit tzv. ,,ošlapné,, ...Oni jsou soukromníci,oni přece nic nemusí...Rv

+5/−1
14.12.2015 18:39

J19a83r82o43m92i29r 70C54h83a85l64o97u35p29k27a 4139277785327

Jančura proti tomu nebyl, LE se ohrazoval znevýhodňováním železniční dopravy na úkor silniční...

0/0
15.12.2015 7:49

T89o11m76a85s 25N62o38v47o21t34n75y 1811154456875

Proč by měl platit ošlapné když ČD ho neplatí?

0/0
15.12.2015 18:54

N61i98k47o77l43a97j 74M31a37l26í64k 5794513890451

Protože nádraží stále patří ČD? :D

0/0
15.12.2015 19:17

M55i45r96o54s14l82a85v 92Z81i65k17m13u17n25d 6458732397328

Jelikož zastávku MHD spravuje provozovatel MHD, tak by mělo být placeno za její použití ... Kdysi chtěl provozovatel autobusové stanice ve Vsetíně (ČSAD Vsetín) po svém "konkurentovi" firmě Housacar 90 korun za jednotlivý vjezd ... takže stejně tak by mohla chtít podobný poplatek i společnost DSZO ...

+2/0
14.12.2015 14:32

N52i24k80o24l64a78j 83M22a66l77í20k 5934353220811

Tak MHD/DSZO spravuje třeba označník zastávky, automat, někdy přístřešek a lavku. Ale třeba povrch - tu komunikaci, na které se skutečně zastaví +

chodník u ní má u většiny zastávek na starosti Správa komunikací Zlinska nebo Reditelstvi silnic a dalnic... Tak to je takove tezke potom...

0/0
14.12.2015 15:19

T41o81m84a45s 58N10o90v17o94t63n90y 1491264186245

Jenže to chtěl Vsetín za autobusové nádraží ne za zastávky. Nakonec jak to dopadlo, víme všichni. Housa si udělal své mininádraží o kousek dál a když to teď všechno ve Zlínském kraji skupuje Zemek, tak Jančura je jeden z posledních konkurentů a soukromých dopravců ve Zlínském kraji. Jinak je tu už skoro prakticky monopol a "úroveň" služeb tomu už odpovídá. Snad ještě to Hradiště se drží.

+2/0
15.12.2015 19:02
Foto

B33r18o49n43i77s60l23a12v 31G25a39b48r13y12š 2802249871

Cirkusák a Paštikář jsou jak teplí bratři - Jančura někam jezdí, Leoš musí okamžitě taky. ;-D

A o té nabídce přímého spojení..., Zlínský expres není nic? Já vím, je to jen jeden pár denně, ale to blokuje spíš modernizace tratě 331. Jinak by se tam už dávno jezdilo.

Podle Jančury nejde o veřejnou dopravu, ale o kombinovanou. Tak to je fakt gól ;-D;-D;-D;-D. Ještě aby se ten kašpar vyznal v odborné terminologii.

+8/−3
14.12.2015 12:36

T95o19m81a12s 63N42o56v46o17t64n80y 1331574836305

Nebýt Jančury, tak se doteď jezdí do Prahy (Brna) se Vsetínem Karosami 735 i 734 starými minimálně 30 let. Jinak kolik znáš kašparů co vybudovali firmu s milionovým obratem?

Co se týká zastávek, měl by to mít v licenci a pokud za ně neplatí dopravní podnik ani jiná ČSAD, proč by měl platit on nebo Leo? Jinak jako "teplý bratr" tvým slovníkem se chová spíš ČD - co zavedl Jančura, okamžitě kopírují včetně autobusů do Polska..

+3/0
15.12.2015 18:58
Foto

B30r27o61n12i79s12l14a41v 96G14a34b32r55y77š 2742779561

Nevím, proč bychom se měli vozit starými Karosami. Copak třeba DP Praha má nějakého konkurenta, že se jezdí novými vozidly metra, tramvajemi a autobusy? Jakého konkurenta má dopravní podnik v Hradci Královém, který prakticky nemá jediný trolejbus starší 5 let???

Až pochopíte principy organizování dopravy, pak se můžeme bavit. Do té doby nemá vysvětlování žádný smysl.

0/0
15.12.2015 19:09

P59e88t67r 11K30o27s23t36k47a 7794447139756

Jančura někam jezdí a Leoš musí okamžitě taky?? V tomto případě je to přesně naopak. Leo Expres byl ten, kdo začal jezdit do Otrokovic a Starého Města.Jezdí tak už několik let. A až Jančura viděl, že je o spoje velký zájem, tak začal jezdit taky. Vyčůranost nejvyšího kalibru.

+2/0
15.12.2015 21:21

N94i65k44o16l89a29j 80M60a96l35í93k 5394783970311

Jančura licenci dle jeho slov nepotřebuje. Ale že třeba jeho autobus je tak dlouhý, že zabere celou zastávku a tudíž trolejbus, který licenci má, kvůli němu třeba nabere zpoždění, protože bude čekat, aby mohl do zastávky najet, to ho nezajímá.

+2/0
14.12.2015 11:01

P44e52t22r 83N19i12v57n79i36c70k40ý 3582594805617

A tomu licence nějak zabrání? 8-o

+3/0
14.12.2015 11:07

N87i77k93o27l68a31j 55M59a22l39í70k 5654393180171

Ale né... spíš to bylo myšleno tak, že není automatické tu licenci dostat - právě na zastávky, které jsou tak akorát pro jeden vůz a navíc má odjezd +-1 minuta ve stejný čas už jiný pravidelný spoj, bych já tu licenci neudělil. Jinak totiž on zastaví v zastávce, trolejbus za ním na cestě bude čekat a za ním se vytvoři kolona aut. No a kdyby tam zastavoval bez licence, tak to řeším nějak, jinak jsou totiž celé licenci k ničemu a ok, ať si každý zastavuje kde chce.

+3/0
14.12.2015 11:35

T14o93m33a83s 56N49o57v10o59t63n20y 1561424576205

Pokud na té zastávce zastavují i jiní dopravce než MHD, tak tu licenci vydat musí.

0/−1
15.12.2015 19:00

T92o20m30a48s 75N23o76v90o29t36n27y 1821904386585

A jaký je rozdíl když se sejdou za sebou dva trolejbusy nebo autobus SA a trolejbus. Ten kloubák dopravního podniku je možná ještě delší než 15m žlutá příšera.

0/0
15.12.2015 18:59

T89o27m18a69s 40N31o50v54o85t38n14y 1301544686685

Jinak to jsou snad dva spoje denně co bude stavět na těch "MHD" zastávkách, čili nic co by nějak někoho blokovalo nebo omezovalo. A stejně to dopadne tak, že to bude nakonec jezdit ten malý Cygnus, minimálně od Vizovic s tím bude jezdit minimum lidí na vlak.

0/0
15.12.2015 19:03

J70a90r49o64m96i23r 55C46h97a86l65o28u19p16k64a 4299317825767

Tak jako přímé spojení Kocanda - Praha, to by byla paráda...

+5/−2
14.12.2015 10:31

K72a81r97e51l 39E12h32l 5786971966307

Konečně někoho napadlo,že na tomto sídlišti bydlí polovina Zlína a tedy by nebylo špatné aby nejezdili kvůli dopravě do jiné části aby se až následně někam přepravili.Palec hore - tomu říkám lokální znalost.Je vidět, že pro Jančuru pracují kvalitní lidé.

+2/−3
14.12.2015 19:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.