- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Minulá vláda úřednickou a politickou tupostí uzdravovala, beznohým narůstaly chybějící končetiny, slepci prozřeli ..... vše na papíře.
Stávající klaka zase přepisuje tabulky, dálnic přibývá, stejně tak kvality ..... vše na papíře.
Až bude dálnicí každá polňačka, to se budeme mít! Nejhustější síť na světě.
P.S. Přeměna cedulí zavání nějakou pěknou, dlouhodobou a výnosnou zakázkou pro zainteresované.
Trochu mě pobavila snaha o zvýšení komfortu na 4pruhu u Jablunky předěláním silnice na Rko... například vzhledem k tomu, že úsek končí prudkou zatáčkou na jednom konci a úsek často namrzá, dnes tam byla nehoda 3vozů a to je tam 90tka. Jako ze bych mohl na 10vterin se šlápnout plyn, abych sel pote na brzdy , to mám o komfortu jiné představy...
Tak mne spíš štve, že se plánují a budují dálniční úpravy 1/57 jako letní varianta E442 přes Bumbálku. V rámci těchto záměrů má dostat obchvat Vsetína další dva pruhy. A ve Zlíně nejsme schopni ani naplánovat přeložku 1/49 ze středu města.
Co tak zpoplatnit R49? Hubama politiků a prioritami vlády už stojí několik let. A křeček až uslyší, že má platit, ji dobrovolně opustí.
Nemá smysl polemizovat úředníci prostě papírují, aby to vypadalo, že něco dělají.
Spíš mne zajímavá, kde redakce vyhrabala tu prastarou fotku Otrokovic. Ta musí být snad ještě z doby dostavby severní části obchvatu. Teda, ne že by ta jížní už stála, či se nedejbože stavěla...
Redakce mají své rozsáhlé database, redaktoři loví pomocí filtrů. Po původu fotografií se někdy nikdo neptá, ke kradeným se často přilepí poznámka: archiv.
Hvězdou v tomto oboru je býv. V-L-P (dnes Pentoviny): tam pro Zlínsko, a nejen pro ně, obrázky vybírají na centru v Olomouci. Takže Zlínský deník po grafické stránce vypadá, tak jak vypadá - něco mezi aprílem a Silvestem.
Změníme R na D... co mi to ještě připomíná... a koupíme si dálniční známky.
No klasika... změníme značení ať to vypadá managersky lépe než je zkutečnosti je.
Na Slovensku již několik let staví jednou tak rychleji kilometr dálnice a ve složitějším terénu jak u nás.
Zde jsme se slávou vysoutěžili polovinu spojnice kolem Přerova.
Na Slovensku se za tu samou dobu už jezdí kolem Martina po dálnici
a to tam staví i "naše" firmy.
Čím to je že tam jim to jde rychleji
Všude, kde nejsou trhlí ekoteroristé, se buduje rychle a levně. Uznávám rozumné ochránce přírody, ale neuznávám zapšklé kazisvěty jako například ty kolem R49, jejichž jedinou starostí je mít vždycky navrch a být brzdou pokroku.
Naši státní úředníci jsou prostě eskamotéři.
měli raději tu silnici postavit až po Břeclav. Cedule nic nezmění.