Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidem ve Valašském Meziříčí se nelíbí plán na přesun autobusového nádraží

Zhoršení bezpečnostní situace, problémy s parkováním, zvýšení hladiny hluku a nárůst dopravy v Nádražní ulici. To jsou nejčastější důvody, proč se lidem ve Valašském Meziříčí nelíbí záměr radnice přesunout autobusové nádraží z centra města do areálu bývalé Křižanovy pily. Sepsali kvůli tomu i petici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J62a17n 68S73o84u71k79u12p 1874124806165

Jo, super plán, mít autobusák u vlakového, kruhový objezd u Kaufu, ´dostatek parkovacích míst´ (čímž je myšlena beztak nějaká jedna řada o dvaceti placených místech, cheche), všechno krásné. Má to dva maličké zádrhely - fakticky neexistující mhd a skutečnost, že to bude daleko pro všechny. 

Hlavně, že máme krásný travnatý pozemeček na Masarykově, že.

0/0
5.11.2015 13:40

O19t20a44k60a92r 51V74a21l70e75k 6976332605512

Mit autobusovy terminal hned vedle vlakoveho nadrazi dava smysl. Akorat to asi bude chtit dopilovat navaznost na MHD a hlavne to cele nejak smysluplne sesynchronizovat, aby lidi necekali hodinu na pripoj.

0/0
6.11.2015 9:20

J81a34n 92S72o82u45k61u61p 1704384886745

Vždyť píšu, že je to super plán. Samotné propojení vlakového v autobusovým je relativně ok. Jenom připomínám, že autobusové je momentálně pod náměstím, přesunem k vlakovému dojde k jeho odsunutí mimo centrum (a to tak, že většina obyvatel VM to bude mít dále). Návaznost které MHD? Té meziříčské? Vždyť je prakticky nepoužitelná.

0/0
6.11.2015 13:06

O80t80a12k26a56r 27V35a73l21e69k 6726752845642

To si holt clovek musi vybrat. Budto autobusak pod namestim a blizko do mesta, nebo autobusak u vlakoveho nadrazi a dobra navaznost na vlaky. V druhem pripade si myslim, ze je pouze potreba navysit intervaly v ranni a odpoledni spicku.

Ted jsem prosel jizdni rady a mate pravdu. Ty casove intervaly jsou strasne. 1-2 busy za hodinu, to je teda maso. V ranni a odpoledni spicce to chce bus minimalne kazdych 10-15 minut, jinak na to lidi kaslou a sednou do auta.

0/0
7.11.2015 9:12

J67a60n 38S64o82u17k32u13p 1464864386145

K tomu prvnímu - většina autobusů (ne-li všechny) příměstské dopravy přes vlakové projíždí. Momentáně není v podstatě problém se z vlakového dostat autobusem na všechny strany, stejně tak všechny příměstské např. ráno na vlakové zajíždějí.

MHD. Ty intervaly jsou hrozné, návaznost je ubohá, mnoho spojů zastaví na stanici u náměstí a končí tam.

Krom toho nechápu, proč město prioritně netlačí na přestavbu stávajícího prostoru u vlakového (patrně pozemek ČD), nevěřím, že tam neexistuje jiná varianta, než stavět nový autobusák v prostoru pily. Nicméně tak jako tak jsem klidný, zastupitelstvo VM rádo roky dlouze o něčem mluví.

0/0
8.11.2015 20:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.