- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sliby se slibují.... víc není co dodat!
Je třeba pochopit, že není zájem budovat silnice ve východním pohraničí.
No pro me neni zase klicova R48. Nevede pres ani k zadnemu krajskemu mestu.
Jde tu o prachy, nic víc. Ted Ťok slibuje, ale realita jiná. Neni to tak dávno, co si stěžoval do medii, že není dost peněz na stavby. Dokonce to potvrdili i ze SFDI. Ale slibem zástupci ANO přeci neurazí. http://www.denik.cz/ekonomika/na-dopravni-stavby-chybi-statnimu-fondu-desitky-miliard-kc-20150922.html
Není to jen Ťok. Sobotka před pár dny při návštěvě Zlínského kraje tvrdil, jak je R49 prioritou vlády, přitom musel vědět, že R49 do rozpočtu zahrnuta není. Co si o takovém člověku mám myslet? Buď z nás dělá pitomce, nebo si z nás dělá pr..l. Anebo obojí.
Tak právě to stavební povolení neprojde. Při projednávání Územního plánu města Zlína vznikla občanská sdružení, která se dokázala dohodnout na podmínce. že první etapa výstavby R49 musí skončit až v Lípě. Důvodem bylo eliminovat zničení východního Zlína tehdy prosazovanou mezinárodní sítí TEN - T Paříž - Kyjev.
Ale furt už... už jsme si asi 100x vyjasnili, že žádný TEN-T Paříž-Kyjev neexistuje, neexistoval a existovat nebude... Z Kyjeva do Paříže, Itálie/Německa se jezdí jinudy už teď a nějak to přeskákat přes Slovenskou D1 (nedokončená) a R49 by byla extrémní zajížďka...
Už nebudu ty vládní priority sledovat, protože politici si jen dělají z huby ř.ť.
Pardon, ale toto klíčová silnice opravdu není. Klíčové silnice jsou Pražský okruh, R35, D8 a R48.
Takže znovu, sice už asi po sté, ale co už. O křečka VŮBEC nejde. Kdo chcete vědět, proč vlastně celá stavba stojí, podívejte se do dokumentace EIA. Pevně věřím, že se dálnice do Fryštáku nedostaví.Proč? Protože když se dálnice dostane do Fryštáku, tak se Zlín stane špuntem této dálnice a situace s dopravou se ve Zlíně a dalších obcích směrem na Slovensko enormně zhorší.
Zlín v současné chvíli od Fryštáku směrem na Vizovice prostě rozumně projet nejde. Měla se stavět spojka mezi Sokolskou a Vizovickou, ale to je asi taky v nedohlednu. Každopádně co vím tak Zlín kamiony na ten přivaděč od Fryštáku ani nepustí, protože kvůli podjezdu na Dlouhé nemají jak Zlín projet. A pokud by ten podjezd zprůjezdnili tak ucpou celé centrum.
Mě by tedy zajímalo pokud to postaví pouze do Fryštáku jak vyřeší přivaděč do Zlína, protože Sokolská je na hraně už dnes.
Nijak. Tam se usídlila rodinka zajíce divokého a o kousek dál bydlí bažant. Takže tam to definitivně skončí
S křečky jsme směšní po celé Evropě. dělají si kvůli tomu z nás legraci ve Francii i v Německu. Komunikace, která už měla sloužit a pomoci rozhýbat rozvoj kraje i Zlína, stojí kvůli křečkovi. Je to jak v kabaretu U slepého vejra.
Nemůžeme stavit důležitou rychlostní komunikaci pro celý region proto, že musíme přestěhovat pár desítek křečků.... To se mi snad zdá.
To nic není. O několik let byla odložena deregulace nájemného v celé ČR a to jen kvůli jednomu Křečkovi Nevím čím si zrovna tenhle živočich zasloužil takovou ochranu.