Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín se změní v závodní dráhu, jezdci se předvedou 30 tisícům lidí

Přes sto závodních aut projede v pátek večer za bouřlivého nadšení diváků centrem Zlína. Městská rychlostní zkouška Barum Czech Rally dokáže přitáhnout desítky tisíc zájemců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M27i74r48o45s53l59a66v 76Z66l41í54n47s13k80ý 4597299200

No takže kvůli relativně pár lidem, v nezanedbatelné části ožralým, bude mít zbytek pakárnu v podobě omezení, smradu, rámusu v noci přímo v centru atd.

No za mě, nelíbí se mi v principu ani uzavírání silnic kvůli soukromé zábavě, ono to nic jiného není, než zábava

A když budu muset jet objížďkou o deset kilometrů delší, abych se vyhnul uzavírce, kam mám poslat fakturu?

Tenhle způsob produkování smradu, rámusu a ohrožování jiných za sport moc nepovažuju.

+2/−9
28.8.2015 21:06

Z31d19e10ň51k48a 88V26e87s39e93l91á 8649515427830

Těch Vašich relativně pár lidí je asi 30 000, viz titulek. 

Opilci se jistě najdou, ale bude to po dobu závodu jistě zanedbatelná část.

O tom, že to slouží čistě k zábavě, bych docela i diskutovala. U některých jezdců možná ano (jako odbourávání stresu apod.), ale dokážu si představit, že se díky tomu dostává do "normálních" aut tolik prospěšných novinek (lepší motory, bezpečnostní prvky apod.), že to tu zábavu i převáží.

A k faktuře jen jediné - každý den bourají lidi na silnicích, protože prostě jedou příliš rychle, kolikrát musí být úsek kvůli tomu uzavřený. To taky chcete posílat faktury za nutné objížďky?

+2/0
28.8.2015 21:32

P74e38t87r 70T56i91c15h63ý 4410961845554

Nebudu polemizovat nad prinosnosti akce, ve zline nebydlim, ale...

Do seriove vyroby se z rally specialu moc nedostane pokud vubec nejaka. V tomto smeru je nejvice prinostne WTCC a vozy ze serie 24h. Drive to byly i F1, ale uz jsou tak svazane pravidly, ze se zacinaji dusit.

0/−1
29.8.2015 6:57

Z79d18e56ň22k72a 47V31e68s55e33l78á 8789845327570

Taky ve Zlíně nebydlím, ale když už se o tom bavíme, tak je to pro město v podstatě dost přínos - lidi se někde ubytují (zisky pro hotely), nakupují zboží, služby, někteří jedou nejen na Barumku, ale přijedou pár dní před nebo o pár dní zůstanou dýl a třeba jezdí po okolí apod.. 

A nevím, co myslíte tím, že: "Do seriove vyroby se z rally specialu moc nedostane pokud vubec nejaka." - Samozřejmě, že by byla blbost dávat do sériové výrovy rally speciály, ale jak už jsem psala - může to ukázat, co se dá v běžné výrobě použít a co ne.

0/0
29.8.2015 9:18

P23e64t74r 21T24i98c69h71ý 4740921875724

Myslel jsem komponenty pozite v aute. Do aut, ktere jezdi v beznem provozu jsou vicemene k nicemu.

0/0
29.8.2015 9:39

Z28d25e55ň67k54a 62V42e45s78e82l81á 8289275307730

Nejde přímo o konkrétní komponenty, ale o principy.

0/0
29.8.2015 9:53

5385511595180

Ještě že nebydlím ve Zlíně. Raději bych odjel někam hodně daleko.:-)

+1/−1
28.8.2015 21:59

M84i33r43o90s97l66a84v 69T56i20š46e81r 4289849734132

Ještěn že nebydlíte ve Zlině, bylo by tady jen o stěžovatele víc.

0/0
29.8.2015 18:21

P52e10t64r 34S25v51o86b77o40d82a 4567935938343

Zaplaťpánbu, že takových zapšklých ignorantů jako jsi ty je menšina... ostatní ocení, že se ve Zlíně alespoň jednou za rok něco velkého děje, zbytek roku je to mrtvé město...

+4/0
29.8.2015 16:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.