Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obce se zlobí na Zlínský kraj, mají platit více peněz za autobusy

Kostelec u Holešova jako jediná obec ve Zlínském kraji neschválila zvýšení poplatku na veřejnou dopravu. Není spokojená s poskytovanými službami. Jiné obce platí, ale vadí jim, že nevědí přesně na co.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A49n63t86o57n19i16n 95K43a22d83l74c73e13k 9342259951126

Prerozdelovani penez, dotace, prani penez pres statem kontrolovany kraj je ten hlavni problem. Nechte dopravce at se mezi sebou pobiji o klientelu bez dotaci a bude existovat opravdova cena dopravy. Dotovane, statem hrazene a dokonce ty "zadarmo" sluzby jsou vzdy ty nejdrazsi.

+2/0
26.8.2015 16:05

N68i91k58o69l87a91j 80M32a76l10í37k 5664983430561

Veřejná doprava ve Zlínském kraji (mimo Zlín) je podle mě mizerná proti okolním krajům, kde obvykle úspěšně funguje IDS. Jakási organizace KOVED (Koordinátor dopravy ve Zl. kraji) je k smíchu, hlavně, aby se tam dali někteří lidé "uklidit".

Je škoda, že nevezmou model, co jinde funguje, třeba v Jihomoravském kraji (nebo i v jiném, kde to má úroveň) a neaplikuje se to i tady...

+4/0
25.8.2015 16:16

F60i17l64i59p 89V43ý96m89o83l42a 1664110738

Tam by se toho asi nedalo tolik ukrást.

+1/−1
25.8.2015 18:07

K58a16r41e39l 95F16u69k34s35a 3924610700153

Jistě, to je zase názor do pranice. Ale aby si zjistil základní fakta, tak to ne, že...

Plácá tu nesmysly bez jakékoliv znalosti...

IDS? Tím jako myslíš prodej jednotné jízdenky... ok, to by se dalo zlepšit - ti co přestupují by na tom vydělat mohli, i spravedlivé by to bylo...

A to ostatní "fungující"? Vychodil jsi první třídu? Jestli jo, tak se schválně mrkni na statistiky efektivity vydávané koruny vs. přepravenému osobokilometru. I když tu nemáme žádnou aglomeraci, tak to vychází docela ok. Možná tím, že se tu ty "vychvalované" experimenty nedělají.

Dále samozřejmě očekávám podstatné zlevnění od roku 2018.

Ale plebs musíš uholetbat, stačí to hezky marketingově nazvat, i když je to dražší, a už na to očividně skáče. Rv

+1/0
25.8.2015 23:01

N34i42k16o68l76a23j 49M27a22l94í68k 5654163670701

Právě naopak, v problematice se docela pohybuju. Proč očekávate zlevnění od roku 2018? Protože bude nějaká soutěž na dopravce? O nějakém zlevnění nebude řeč. I kdyby kraj měl menší výdaje na dopravu, ceny jízdného se k menšímu nemají důvod měnit.

Pod IDS si představuju: jednotné jízdenky v rámci zainteresovaných dopravců, návaznosti spojů, lepší jízdní řády (souběhy linek, proklady). Take to, co cestujícího ve veřejné dopravě zajímá.

P. S. Všem doporučuju se podívat na web http://www.koved.cz/ - to je učiněná hrůza.

0/0
25.8.2015 23:29

K11a74r37e31l 90F16u72k69s68a 3974690910733

Samozřejmě, že se ceny stáhnou. Dělo se tak zatím všude a upřímně pochybuji, že by se situace obrátila, právě naopak.

Krajské peníze jsou peníze lidí tady. Teď to tahají od obcí, pak to tak nesystémově dělat nebudou. Obce třeba sníží daň z nemovitostí, třeba ne. Jsou to spojené nádoby.

Ale jako mluvit tu o efektivitě IDSek, to je dost proti faktům kolik kde doprava stojí... Většinou se ten systém "revoluce" prodražil oproti systému "evoluce".

Stránky to jsou hrozné, ale naštěstí podle nich nejezdí doprava. Jak říkám, marketing dneska prodává, mnohdy bez ohledu na skutečnou kvalitu :-)

0/0
25.8.2015 23:53

K32a34r23e13l 87F84u18k64s83a 3244640530603

IDS = ty systémy, co se tak nazvaly... obsahově mi tam sedí jen ta jednotná jízdenka, ostatní vymezení je čistě marketingové

+1/0
25.8.2015 23:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.