- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jinými slovy stát, tj. my všichni jsme zaplatili 220MKč ruské firmě na vývoj nového letadla - teď jen zbývá, aby ruská firma začala toto letadlo vyrábět doma a tady zavřela krám.
a není jedno jestli to vyplatí stát na sociálních dávkách propuštěným zaměstancům? to by vyšlo možná ještě víc
Vloni tuším dostali dokonce certifikát na přistávání na Lukle..dobrá práce!
Doufam, ze se firme i letadlu bude darit.
Co se lidi tyka, kdyby firma nabidla odpovidajici penize na pozice, ktere shani, problem by zmizel.
vyssi vykon a nizku spotrebu ma vdaka novym motorom od GE :)
Zajímalo by mě, jestli to má nově přetlakovou kabinu...
Moc pěkné éro, hlavně ať jde na odbyt a je o něj zájem.
Rád bych věděl, proč jsme prostřednictvím MPO zaplatili více než 220 milionů na vývoj letadla... Může mi tohle vysvětlit třeba soudruh Babiš? To je to jeho šetření???????
Proč by to měl vysvětlovat Babiš když se letadlo vyvíjelo 5 let? Navíc toto není jediná firma co dostává dotace od státu. Mě osobně ivestice státu do takovýchto věcí vůbec nevadí. Jde o to že firma bude zaměstnávat lidi kteří budou platit daně a ne jen sedět na pracáku. Ale to člověk co vidí jen metr před sebe nepochopí co?
podle mně je hrozná škoda, že se nerealizuje něco jako L610.
Certifikovat nový letadlo je neuvěřitelně drahý a dlouhodobý. Vylepšení jako 737 MAX nebo 320 Neo stojí daleko méně. Myslím si, že LET dělá realistické vylepšení na které si může dovolit. L410 NG se mi moc líbí.