Diskuze

Kousky letadla, v němž zahynul Baťa, mohou mít lidé. Část byla v betonu

Od tragické smrti zakladatele zlínských obuvnických závodů Tomáše Bati v neděli uplyne 83 let. Dodnes zůstává záhadou, co se stalo s letadlem, v němž havaroval a které pak bylo řadu let v jeho památníku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J30a92n 19A15d91l22e52r

13. 7. 2015 13:53

Vojtěch Křeček mohl zkoumat knihy fy. Baťa, ale marně - havarovaný Junkers byl evidován v Německu a patřil (dceřinné) německé pobočce.

Měl se spíše podívat do soupisky leteckého parku fy. - Junkersy byly původně dva. Jeden byl rozbit, druhý se upravil a postavil na sloupy v Památníku T.B.

Zde je zmíněná soupiska - pátrat znamená znát.

http://www.cygnus.estranky.cz/img/original/395/zlinska-letecka-flotila.jpg

2 0
možnosti
Foto

J42a89n 75A34d63l49e27r

13. 7. 2015 13:49

Och ty Babišovský češtine:

" ...řada jeho fotografií,“ napsali 17. března 1933 Noviny Zlín...."

Tak to, vážená babišátka, nebude, ani kdyby Váňa na Burešovi jezdil.

0 0
možnosti
MV

M17i81c51h72a47l 70V97a61l68s

12. 7. 2015 19:32

Pravobezni komunikace je davno za zenitem , na miste jednoho z planovanych piliru mame barak uz deset let .

0 0
možnosti
AZ

Těžce podceňujete platný Územní plán města Zlína. Územní rezervy jsou tam černé na bílém.

0 0
možnosti
AZ

Obnovou památníku si Zlín ustříhneme jednu z možností řešení dopravy bez znásilňování celého města, kterou dosud řeší plánovaný západo - východní průtah /Pravobřežní komunikace/.

0 0
možnosti
MZ

Prosím vás, jaká je souvislost mezi obnovou Památníku (dlouhá léta Dům umění) a ustřižením možnosti řešení dopravy ...

0 0
možnosti