Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Půl roku po volbách je ve zlínské koalici klid, ale chybí velké investice

Jaký byl první půlrok koalice hnutí STAN a ANO ve vedení zlínské radnice, ukazuje analýza MF DNES. Po letech hádek má Zlín od loňských komunálních voleb koalici, která – aspoň navenek a prozatím – vypadá soudržně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K68a87r20e82l 33C60h56r43a25s23t21i70n95a 4633874610795

Navenek klid, ale také stojaté vody. Nic podstatného se neděje, nevyhovuje autobusové nádraží, ticho je i kolem vlakového nádraží a rozšíření trasy do Otrokovic, i když chápu, že jejich majitelem město není, žádná důležitá investice kromě rekonstrukce parku... Magistrát sice nespí, ale chtělo by to víc života.

+1/−1
21.6.2015 21:04

I20v64a24n 33P76e46c81h11a30r 5246284638158

Jak směšné: Adámek naráží na výstavbu KC kam ostatně tak rád vodí zahraniční návštěvy, že?! O "nevytíženosti"  této stavby mluví jednoznačně vysoká návštěvnost všech akcí Jaksi  se zapomíná i na to, že více než polovinu financí na stavbu KC sehnali tehdejší radní mimo rozpočet města. Porovnejte s neschopností spočasného vedení města konečně zrekonstruovat bývalý Památník T.Bati "jen" za pár desítek milionů. Domnívám se, že vyhlášení sbírka to nezachrání.

Jedním ze zcela zbytečných "politických pomníků" je kruháč v Malenovicích - Landsfeld? ;-D

0/0
21.6.2015 19:43
Foto

J17a69n 32A58d59l14e73r 2336761486516

Á, hlas odrovštiny vybublal ze spodních vod politiky.

Ono je třeba podívat se na věci z obou stran, nejen mediálně blábolit.

Peníze "mimo rozpočet města" také musel někdo zaplatit. Zničení Gahurova prospektu KUCem již nikdo nenapraví. Nerentabilní jak koupaliště na JS, které navíc funguje cca tři měsíce v roce, občas pouze o weekendu ....

Jestě stále jeden vykrmený soudruh z tohoto období kličkuje před soudy, jiný se těší, co že mu ze zakázek KUCu přistálo ve firmě za pěkné tržby.

Oprašovat handicapované papaláše je možná živobytí, i když nečestné (jak by řekl Baťa), ale tohle již jsou úbytě mysli.

0/−1
22.6.2015 14:21

I89v10a96n 60P85e56c87h53a43r 5346784528438

No jasně. Ozval se soudruh Adler a "hlas adlerovštiny" - parafrázuji, vybublal z kalných končin jeho  zatemnělého mozku. Je arogantní jako vždy. Jakmile má někdo jiný názor než on ihned začně urážet, dehonestovat. Všemu rozumí, na všechno zná recepty,všichni jsou vedle něho blbí, nehodní diskuze s jeho veličenstvem, Zkrátka - smrdíte samolibostí a plácáte nesmysly milý soudruhu. Jste zkrátka takový místní Brouk Pytlík - práce všeho druhu, že ano. Rv

0/0
23.6.2015 16:26

A10n45t20o72n11í31n 39Z41e25l61i18n14k10a 5724158385570

Jenom chci poznamenat, že příčky Antonínova a Prštenská nejsou míněny k trati, ale k plánované Pravobřežní komunikaci - viz Územní plán města Zlína.

0/0
21.6.2015 18:14

A16n85t87o75n81í86n 46Z83e50l43i67n40k19a 5714818895790

Patří pod diskuzní příspěvek pana Martina Gilla.

0/0
21.6.2015 18:16

M25a59r68t63i60n 74G26i21l57l 1847448514817

Pravobřežní komunikace je v současnosti reálná asi stejně jakože Islámský stát se zítra rozpustí... tím chci říct, že, Prštenská příčka v současné době opravdu více souvisí s modernizací tratě 331. Určitě se nepostaví dřív, než se modernizuje právě tato trať. A paradoxně bude moci Prštenská příčka vzniknout bez ohledu na další budoucnost pravobřežní komunikace (i tak bude mít funkci rychlejšího spojení s JS a odstranění mimoúrovňového křížení pozemní komunikace se železniční trati v Prštném).

0/0
22.6.2015 0:40

A55n24t48o15n76í72n 66Z54e34l62i33n36k26a 5804958735840

Realizace Prštenské příčky je stejně reálná jako rekonstrukce tratě, protože jsou, nebo byly, náklady na výstavbu zahrnuty do rekonstrukce tratě. Jedná se celkem podle mne až o miliardu. Jde o viadukt přes celé údolí od bývalého Svazarmu až daleko za Dřevnici a za kruháč za plánovanou Pravobřežní silnicí. Kruháč  s dlouhými nájezdy měl být i na svazarmovské straně. Část nákladů mělo nést také město.

0/0
22.6.2015 8:03

P51e45t31r 20C92h89u77d88o52b34a 8234588696380

Prštenská příčka se dřív, než začne modernizace tratě, určitě stavět nebude. Ale mohl by být nachystaný projekt a vyřízeno stavební povolení (všichni víme, jak to dlouho trvá), aby až se s modernizací tratě začne, se využila výluka v provozu a vybudovalo se minimálně přemostění kolejí a blízký nájezd. Jenže zatím je v tomto směru ticho po pěšině.

+1/0
22.6.2015 9:37

A61n48t97o60n22í25n 70Z66e15l27i22n69k35a 5154398345570

Pravobřežní komunikace byla na veřejném projednání prezentována jako nový východo - západní průtah města s danými územními rezervami /obě prštenská nábřeží, polovina Rybníků a kus Pančavy/ viz ÚP města Zlína. Z Čepkova má Pravobřežka pokračovat na levý břeh Dřevnice a do ulice Sokolské. Dál má pokračovat pod Burešovem a za nemocnicí viaduktem přes celé údolí Dřevnice nad Pančavu a za Příluky do původní stopy 1/49. Na veřejném projednání byla prezentována jako 4 proudovka s průjezdní rychlostí 80 - 100 km/hodinu. Myslím si ale, že popsané umístění není jediné možné, už proto, že nebylo přijato  m. dopravy a tudíž nebude financováno jako přeložka státní silnice 1/49 ze středu města. Každopádně je toto řešení nutno brát vážně.

0/0
22.6.2015 9:52
Foto

J45a25n 83A10d92l15e60r 2456311576366

Vidím, že oposice vyznává stále "ondrovštinu": stavbu co největší, třeba bez účelu, hlavně že se "buduje".

Drobná denní práce není vidět, to je v dnešní době medialisace potíž. Ale stavět účelně, s perpektivou nakopnutí rozvoje obce, to nikdy minulé garnitury nepochopily (možná ani současné, ale ty alespoň příliš tímto směrem nerozhazují).

+1/−1
21.6.2015 16:48

M86a29r41t41i75n 92G93i73l77l 1817448614697

„Odpustil bych jim, kdyby udělali něco špatně, pokud by prosadili a zahájili velkou věc,“ prohlásil lidovecký zastupitel a exnáměstek Miroslav Kašný.

Co to je za logiku? Takže opozice by tu začala stavět nějaké megalomanské projekty nezávisle na financích města? Navíc všechny např. dopravní projekty jsou úzce spojeny s jinými stavbami, které opravdu město moc neovlivní (Prštenská přička s tratí 331 nebo obchvat Zálešné by měl být v koordinaci se stavbou přivaděče k R49 a se samotnou R49, kde se ještě kvůli křečkům nekoplo - tedy kvůli ekoteroristům, omlouvám se křečkům). Raději budu chodit po chodnících, kde na mě nečeká kachlička s překvapením, než abych se díval na nějaké politické pomníky jen proto, aby se "víc" investovalo. [>-]

+8/−1
21.6.2015 11:19

K80a78r26e91l 79C29h52r82a22s10t64i22n53a 4543604550915

Ekoteroristé by zasluhovali pětadvacet na holou, až by jim byly gatě malé.

+1/−1
22.6.2015 11:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.