- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda 6 milionů na vlaku, 600 tisíc na automobilu, 60 tisíc na trati...
Že nepokračovali - 6 tisíc na nákladu, 600 na dopravním značení, 60 korun na cigaretách řidiče a 6 korun na ztracené propisce z knihy jízd....
Ta trat je tam v dost ostrem oblouku, podel trati zarostena kozickama, je tam spatny vyhled, i to co se zda pri vjezdu do cihelny ok., tak s opacne strany na vyjezdu s cihelny hruza. Oblouk trati tam klame cca. pres 500m.Nebyla to tam prvni ani posledni nehoda.Bydlim kousek od tam.
Obnovení provozu předpokládám zítra k obědu.
převážené cihly rozeseté všude po okolí.
Tam na fotlách ta jedna paleta vysypaná na jedné hromádce :-D
Ale dramatizace události by šla
no, když tak vidím ten vlak (co se vydal kamsi do pole), tak bych myslel, že ty cihly dopadly (a podopadaly) ještě hůř...
A zrovna investujeme obrovské peníze do přejezdů. Zejména pro zemědělce.. Ale kamerové systémy často nejsou. A tam kde jsou jsou prý pouze offline (v době IP kamer) Tedy pouze prohlédnutelné zpětně. Policie by to měla občas prohlížet a tvrdě pokutovat a bodovat. To i Jančura na své trati Komárno Bratislava používá kamerový systém, ikdyž k jinému účelu.
Navíc naše závory jsou stále stejné. (hloupé)
Nevím jestli si opravdu uvědomujeme, že v případě Pendolína po zaklapnutí závor zbývá tak 20 s.. Což je strašně málo. A těch přejezdů co jsou nešikovně v zatáčce bude hodně.. Například Polanka nad Odrou - naprosto nepřehledná v zatáčce s rychlostí 160.
Blbce nezastaví ani traverza, takže řeči o hloupých závorách jsou zcestné. Přejezdové zabezpečovací zařízení řidiče upozorňuje na jedoucí vlak, není tam k tomu, aby ho odchytila, pokud se rozhodne, "že to stihne",jako tenhle.
Myslet si, že to "stihnu" je přímá cesta do rakve, tenhle člověk měl zatím pěkné štěstí. Jezdí se defenzivně, ne na "stihnutí" > měl by dostat úhradu škody a přijít o ŘP.
Tak hlavně udělal hloupost, že přiznal, že vlak viděl. To mu hodně přitíží. V případě dopravních nehod s následky zcela bez výjimky platí, že bez právníka ani slovo! Jinak všechno, co ve stresu a bez uvážení řeknete, bude použito proti vám, a to i v případě, kdy objektivně nejste viníkem.
Součástí testů před udělením řidičského oprávnění by měl být i test IQ. Hodnotu stanovit tak, aby polovina uchazečů byla eliminována. Hned by bylo bezpečněji, méně kraválu a smradu, všude spousta místa. Když se ucházíte o místo u stroje v nějakém průmyslovém provozu, také nevezmou kdejakého moulu, a přitom tam jde spíše o materiální škody a spoustu věcí hlídá automatika, zatímco v silničním provozu jde o životy a neohlídá vás nic.
kazda znicena regionova duvod k oslave! jen tak dal a konecne se snad dozijeme modernich motoraku.
a do te doby misto reginy budou 810
Nechal bych ho zaplatit vsechny skody, blbce !
a zákaz řízení aspoń na 10 let.
Když je na něj volant složitý na ovládání, ať jde k lopatě