Diskuze

Silnici R49 potkala další potíž, její stavbu přibrzdí i nový zákon

Stavba důležitých cest ve Zlínském kraji v čele s R49, které mají pomoci zdejší dopravě, se o několik měsíců zpozdí. Důvodem je novela zákona o posuzování vlivu velkých staveb na životní prostředí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KC

Mám jedinou připomínku - ekoteroristé si koledují o věčné prokletí. R49, která už měla sloužit, ještě nezačala a podle všeho ani tak brzy nezačne. Především jejich zásluhou Zlínsko upadá do zóny, kde se zastavil čas a kde rozhoduje kapric ignorantů. Navíc EU se chová způsobem otrávit a zkomplikovat co nejvíce lidem život. Stavba je už teď o desítky milionů draží a to ještě není jisté, zda se vůbec postaví.

7 1
možnosti
AZ

Od roku 2008 to nebude na ekoteroristy. Jenom se to hodí do krámu.

1.Řešění obou variant R49 Lípa - Slovensko bylo odmítnuto. Pokud se mluví o 8 tunelech, nebo o tunelu v délce 15 km, nejde o životní prostředí, ale o termín výstavby R49 na svatého Dyndy. 2. Skrývka ornice na stavbě obchvatu Lhotsk se nesnaží připravovat obchvat v místě R49, ale řeší stávající propojení stopy 1/49 před a za dědinou. 3.Na severu kraje jsou úseky dálnice současně plánované s R49 na 1/35, potažmo E442 na Slovensko a 1/57 jako zimní varianty přes Střelnou v provozu. 4. Toto napojení na Slovensko nepoužívá dálnici D1 a nepotřebuje R49, ale 1/35 a D11.

1 2
možnosti
Foto

J11a25n 95A96d19l93e47r

21. 5. 2015 13:52

Úřednické kebule budou tuhle civilisaci dorazí. 

Navíc o Moravě a Moravanech rozhodují ouřadové z Prahy, resp. Bruselu, kterým můžeme být ukradení - hlavně že jim přispějeme na jejich životní úroveň.

Minimálně zemské zřízení by to chtělo, druhým krokem rozehnat současné papalášstvo a úřednictvo z krajů - ne ovšem převedením pod jinou hlavičku a zmnožením, jak se stalo při poslední změně krajského zřízení postčeskoslovenského zbytkostánu.

0 1
možnosti
AZ

Praha R49 neakceptuje. Ministr dopravy nedávno řekl, že budou na její výstavbu použity finance EU, ale jedním dechem dodal, že poslední část komunikace R49 nemá ekologické posouzení.

Tragické je na tom to, že sliby s R49 blokují plánování NĚJAKÉHO SMYSLUPLNÉHO ŘEŠENÍ DOPRAVY krajského města.

5 1
možnosti
RV

A nejenom to. Také případný rozvoj holešovské průmyslové zóný.

0 1
možnosti