Diskuze

Železnice na Slovácku a Valašsku zrychlí, dojde i na elektrifikaci

Nejen železnice z Otrokovic do Vizovic, ale i další tři tratě procházející regionem na Slovácku a Valašsku projdou zásadními úpravami. Dojde na elektrifikaci i zvýšení rychlosti. Změní se také nádraží ve Vsetíně. Začít se má za čtyři roky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L74i86b30o29r 94T26y72m25e90š

28. 4. 2015 16:26

No z Ostravy do Valmezu by to bylo dobré, tedy podle mě, tu trať využívám a někdy to je tragedie.

2 0
možnosti
Foto

"Na Podvesné povede nově hlavní cesta k nemocnici pod kolejemi. V Prštném se naopak trať přehoupne přes silnici." Není to TOTÉŽ, namísto NAOPAK? :-)

1 0
možnosti

Kouzelné je zkrácení jízdní doby o 8 minut a vytvoření přestupu ... proč nejede vlak dnes o 8 minut dříve ....

0 0
možnosti

To je budování železnice po česku. Investujeme miliardy , abychom zkrátili jízdní dobu vlaku o pár minut.

1 0
možnosti
Foto

J29a60n 67M49a18c32k

28. 4. 2015 11:43

Na Slovácko dorazí elektřina. To me rozesmalo :-)

3 0
možnosti

Takže v místě, kde železniční trať protíná tu trolejbusovou, bude tunel. Pokud je to technicky možné, proč ne. Jako nápad to zní dobře.

0 0
možnosti

Země veřejné dopravě zaslíbená - Švýcarsko - řeší křížení trakčního vedení dráhy celostátní 15 kV 16,7 Hz s dráhou "místní" se stejnosměrnou trakční proudovou soustavou úrovňově ... elektrická vozidla obou drah projíždí stejné místo "pod výkonem" se zvednutým sběračem ...

Podobně se kříží trakční vedení dráhy trolejbusové se železniční tratí společnosti AB v St. Gallen ...

Tunelová varianta v Otrokovicích - Kvítkovicích, kde je současně křižovatka silnic 49/55 je smysluplné, ve Zlíně na Podvesné, by mohlo být křížení úrovňové (model Švýcarsko) nicméně není zřejmé, jak to vůbec při průjezdu Zlínem bude vypadat s ohledem na místní prostorové uspořádání. Z tohoto pohledu by bylo nejlepší z hlediska dopadu na životní prostředí i bezpečnost (mnoho místních přejezdů i přecházení přes trať mimo přejezdy) by bylo sice drahé, ale bezpečné zahloubení trati za nádražím Zlín střed, podzemní zastávky Dlouhá (zrušení podjezdu MHD), podzemní zastávka Podvesná (řeší se křížení s trolejbusovým vedením) a vyústění tunelu v prostoru bývalých Uhelných skladů v Přílukách ...

0 0
možnosti

Zlaté oči, které ty změny uvidí! Mluví se o tom už 50 let, ale všechno je při starém. Proto nevěřím, dokud neuvidím, že je všechno tak, jak ukazuje článek.

4 0
možnosti

To říká i kamarád. Dokud se prý nekopne, neuvěří ničemu.

2 0
možnosti

A co dostavění spojky Vizovice - Horní Lideč, co už začal Baťa? Propojilo by to Vsetín se Zlínem.

http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_tra%C5%A5_Vizovice_%E2%80%93_Vala%C5%A1sk%C3%A1_Polanka

5 0
možnosti

Nerealizovatelné.... desítky , ne-li stovky miliard a užitek nula , nula , nic....

1 3
možnosti

Ostrava-Valašské Meziříčí...souhlas , tam potenciál je.

Úprava Hranice-Horní Lideč na 160 km/h ? To snad budou muset postavit celou novou trať , ne ?

Elektrifikace směr Veselí nad Moravou....totální hovadina...

1 1
možnosti

Třeba od Teplic nad Bečvou přes Valmez před Brňov tam kromě dvou upravitelných míst potenciál na 160 km/h je, možná i Jablůnka - Vsetín. Jinde asi jen mírné zrychlení. Pokud se vlaky po rovné trati kolem Hustopečí nad Bečvou plouží 80, je to vzhledem k významu trati do nebe volající už desítky let, to měli řešit už komanči místo jiných krávovin.

6 0
možnosti