Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ministerstvo povolilo těžbu štěrku u Ostrohu, petice tisíců lidí nepomohla

Po několikaměsíčním čekání je jasno. Příprava rozsáhlé těžby štěrkopísku mezi Uherským Ostrohem a Moravským Pískem může začít. Ministerstvo životního prostředí souhlasí, zatímco skoro 13 tisíc lidí se v petici postavilo proti těžbě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V48l24a61s84t59i38m19i93l 56L54o33r66e53n84c 5138916624510

Názor občanů žijících v předmětném regionu pro naše volené politiky nic neznamená?  Necháme si vyrabovat místní zdroje, budeme tolerovat veškeré negativní vlivy těžby na životní prostředí, budeme riskovat možnost kontaminace významného zdroje pitné vody pro cca 130000 obyvatel a to jenom pro zisk těžařů? Všem ochráncům životního prostředí je to jedno. Peníze jsou asi nejdůležitějším rozhodujícím argumentem. Koho jsme to proboha zvolili?

0/0
21.3.2015 18:40
Foto

J50a41n 58A21d26l64e77r 2766921296806

Pískaři jsou velmi bohaté firmy.

Tuhle jsme jim s jednou nejmenovanou, dnes už zaniklou a.s. prodali pozemky. Hodně dobrý business, mnoho melounů,  i několikasettisícovou daň z převodu zamázli - sice na poslední chvíli, trochu nervy, ale povedlo se.

0/0
19.3.2015 15:18

A50u47g47u67s91t 72F58o92r33m85á34n22e98k 6905869670246

Petice jsou jen pro srandu králíkům. Rozházejte po příjezdových cestách zahnuté hřebíky a brzo budete mít pokoj.

+1/−1
19.3.2015 12:43

M31i34r48o13s75l71a46v 28G33e89r12h45a30r80d 6612257749744

Názor lidí, kteří by museli nést důsledky od svých spoluobčanů, se penězi láme těžce. Naopak úředník Ministerstva ŽP, který pod rouškou anonymity může rozdávat své podpisy všem, kteří dobře zaplatí, bude od hněvu lidí ochráněn.Rv

+9/0
18.3.2015 8:35

A13l85e28x85a91n40d42r 68K28o64s16t45k22a 8342768196614

Kdyby bylo dle místních, tak není jediný důl, jediná fabrika, nemáme ani jednu dálnici atd. Vždy je nutné posuzovat nakolik to ublíží a nakolik to prospěje.

+2/−4
18.3.2015 11:00

M71i93r42o46s70l74a31v 73G48e68r89h86a64r52d 6602827269214

Každý region by měl mít právo zhodnotit co pro něj přínosem je a co není. Samozřejmě ku příkladu stavba dálnice je prioritou pro celý region. Ale o tomto pak také rozhoduje kraj a né bezejmenný úředník Ministerstva ŽP. Preferované by měly být vždy místní firmy - ne firmy vzdálené více než 300 km - bez jakékoliv vazby na region. A hlavní důvod proč tomu tak má být je uveden i v článku. Nač tedy obstarávat povolení, když nebude vyhověno změnou územního plánu? Podle mě všechny případy, které začínají od opačného konce zavání korupcí. A co poučení z minulosti v jiných regionech? Firma bez nevyjasněné vlastnické struktury odveze štěrkopísek, následně naveze odpad a jakmile se vše provalí, tak ten ukrajinský bezdomovec, který vedený jako majitel,  přísnému postihu neujde.

+4/0
18.3.2015 11:40

J63a38r12o48s56l72a42v13a 27N62o27v53á 5898207528710

v mnohem menším měřítku se stalo u nás. Jeden podnikavec na konci vsi drtil stavební suť z rekonstruované fabriky, kde se dříve pracovalo s nebezpečnými bakteriemi a viry. Jenže vítr všechno nesl do vsi, a tak se někdo obrátil na hygieniky a chlap dostal pokutu. Náhodou to byl známý našeho známého, a ten líčl, jak se chlap rozčiloval, že dal starostovi 20 000,-, aby to bylo v klidu, a přesto ho přesto někdo udal.

0/0
18.3.2015 16:33

M98a53r79t42i66n 24H53o64r28ň90á73k 7781401982

money money money....

+10/0
18.3.2015 6:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.