Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ministerstvo kývlo na přeměnu nádraží ve Zlíně, začít má v roce 2018

Ministerstvo dopravy schválilo studii, která řeší elektrifikaci železniční trati z Vizovic do Otrokovic procházející Zlínem i výstavbu nového vlakového nádraží v krajském městě. Práce mají začít nejdřív za tři roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P12a34u30l 10J49a45r93o17s 2883598940

To by tam musel byt Bata,aby to bylo provedeno rychle.a dostaveno v terminu..S dnesnimi " odborniky" pro vystavbu dopravnich komunikaci,to bude vypadat jako s vystavbou dalnic. Tipuji to,tak  na rok 2032;-)

+1/0
26.2.2015 21:23

J60a83n 19K20v72a62s81n80i41č67k67a 2806195924662

No nevím jak město přišlo k číslu 2018 jako rok výstavby. To úplně padli na hlavu. Jsem stavební inženýr a vím co to je u tak velkého projektu změna URka. Vždyt tam je přes tisíc vyjadřovaček, každý co má pozemek u tratě s tím bude muset souhlasit, pak budou tendrovat projekt, pak projektovat, pak shánět peníze (protože na to teď budou potřebovat tak o 3 miliardy více ... to jsem zvědavý, který šikula na městě si nabalí kapsu) a ještě udělat stavebko, pak prováděčku a pak tendrovat generálního dodavatele stavby. Tak ti pardálové budou štěstím bouchat šampaňské pokud začnou stavět za 10 let. Mě se strašně líbí jak to ti radní střílejí od pasu. Paráda. Takže se ptám, jaký tunel se tady připravuje?

+1/0
26.2.2015 21:15

T70o67m15a59s 40N35o59v76o17t15n93y 3361266938749

Osobně si myslím, že je to zbytečné. Nejlepší by bylo to celé v úseku Zlín - Otrokovice předělat na nějakou rychlotramvaj apod. - dvojkolejnou a byl by pokoj. A do Vizovic by stačila jedna kolem a menší intervaly. Problém by bylo to překladiště v Lípě kvůli nákladním vlakům, jinak ta trať pro náklad je zbytečná.

+1/−3
24.2.2015 23:46

N85i63c44o66l19e 14O41l82e61j16n88i42k52o68v48a 6516488677810

co ty dalkove vlaky zacinajici a koncici v sevcove? :-)EUR^

0/0
28.2.2015 20:39

J76a22k96u94b 92Z33a92c77h 3595786463130

3 roky je hooodne optimisticka prognoza a bohuzel po zkusenostech s ostatnimi projekty tomu moc neverim, ale kdyby to vysl9, bylo by to hooodne dobre.

+3/0
24.2.2015 13:26
Foto

J15a72n 36A72d40l64e25r 2286801176326

Berlička pro krémové hochy, jak se vykroutit ze záměru "Fabrika" - za ten čas budou obchodní podmínky úplně jiné, než když je kalkulovali. O stavebním projektu (který stejně neměli s SŽDC předjednaný) nehovoře. Na místě 24 - 26 zůstane - bohužel - parkoviště. Přesně dle našich prognos.

Současné nádraží svým vzhledem alespoň zmátlo novodobé strašiče bombami - nezahrnuli jej ani do nedávné provokace proti hlavním nádražím v krajských městech.

+1/−3
24.2.2015 13:03

J36o92s75e25f 11T25l61a83m56s55a 8325463949629

Vsadím se, že Fabrika bude. Privátní sektor se nemusí zdržovat tendrováním a jinými soutěžemi, které jsou nutné u veřejných peněz. U svých financí si soukromník určuje svá pravidla.

Nádraží, dle poslední studie, se ale stavět nezačne. Možná až po novém dotačním období po roce 2020. Město do r. 2018 nesežene prachy a nezvládne nové územko.

+2/0
24.2.2015 21:24

A88n95t16o45n89í37n 22Z20e82l72i31n44k46a 5744418185460

Nějak se to zamotává. Myslím tím podjezd pod kolejemi /tunel / u Lidlu Obeciny pro obchvat Zálešné, Podvesné a Věžových domů. A na druhé straně tunel Čepkov - Lidl Obeciny - viz varianta "A" Pravobřežní komunikace jako nového západo - východního průtahu městem.

+2/0
24.2.2015 8:03

F57r81a76n22t26i70š39e19k 52I53n37g89r 6712200217

Vzhledem k tomu, že plánují zrušit tři ze šesti zastávek na trase, tak už snad ani není nutno přidávat druhou kolej aby se to zrychlilo..

+3/0
24.2.2015 7:31

D56a17n 68J94u43r21y68g58á53č29e56k 4846860874151

Ta aktivita Creamu je veřejnému zájmu dost nebezpečné. Mohlo by to skončit nádražím jeětě dál od trolejbusů a navíc podle jejich představ také v nájmu na jejich pozemcích. Snad to nezvládnou všechno promazat.

+7/−1
24.2.2015 0:30
Foto

J78i20ř35í 20Š85r71á63m54e52k 3488347689771

Mimořádně špatně dostupný po železnici je Liberec, nikoli Zlín. Na hlavní trať do Otrokovic je to pár minut. Z Lbc na hlavní trať několik hodin.

+2/0
23.2.2015 23:51

K20a51t80e72ř30i77n16a 56H13a30l96a88š49k22o80v77á 1155115793657

"v druhé vznikne menší dopravní terminál, díky němuž lidé přestoupí snadno z vlaku na autobus" - to jsem zvedava, jak toho ve Vizovicich dosahnou, kdyz vlakove nadrazi je od autobusoveho vzdalene kilometr ;-D

0/0
23.2.2015 22:36

J32a95r52o12m82i15r 42C45h81a58l19o71u56p24k16a 4149947875177

Je to sice složité souvětí, ale dá se pochopit, že tou druhou zastávkou jsou Otrokovice.

+1/0
24.2.2015 13:00

P76e46t33r 15C89h57u13d39o68b42a 8564628976210

To jste ale pochopil špatně.

0/0
24.2.2015 17:04

P86e98t15r 49C10h17u96d80o63b53a 8294258646520

A co takhle, že by se domluvili s autobusovými dopravci, aby vybrané spoje zajížděly na nově vybudovanou zastávku (točnu) před vizovickým nádražím?

0/0
24.2.2015 17:02

J67o63s71e16f 57T86l73a60m37s17a 8455343459809

Jsem mooooc zvědav, jak ,,čisté" budou různé soutěže a zadávání veřejných zakázek. Nádraží už mohlo stát. Místo toho se město a železničáři pouštějí do harakiri. Mám dojem, že tady vůbec nejde o cestující...

+2/0
23.2.2015 22:26

A36n55d33r54e79j 13O24l67e52k16s83a 3105171717961

Momentálně je ministrem dopravy osvícený člověk, kéž by tam vydržel co nejdéle.

+8/−2
23.2.2015 21:50

K33a96r92e75l 49C84h48r27a90s20t39i56n25a 4923564610365

Zlaté oči, které uvidí zlínské vlakové nádraží v roce 2020. Těch termínů už bylo víc a ostuda krajského města stále stojí.

+10/0
23.2.2015 20:57

R55o69s73t28i28s82l43a37v 95N43o19v91ý 9134432292307

a to se ještě můžeme těšit na nový zimák:-) No Zlín jen vzkvétá

EUVVV

+3/0
24.2.2015 8:03

Š54t52ě16p37á62n48k57a 38P62a57v15l93í63k95o75v42á 1759379844241

a na nový zámek (protože ten neuvěřitelný návrh projde, to už se někdo postará) a na novou katedru pod školama (tam už to prakticky prošlo) - do toho ještě snad stihnem opravit ten podchod, do kterého teče...

+1/0
24.2.2015 20:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.