- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nedělejte si zbytečné iluze. Pan Miroslav Mach a jeho spolekEGERIA zase něco vymyslí, aby sezviditelnily a stavbu zablokovaly. Podle některých jsou to vyhozené peníze.Jistě, Baťův kanál z dnešního hlediska nemá praktický ekonomický význam,ale to je přeci vše, co slouží k vyplnění volného času. Totéž můžeme říct o všem, odgalerie po lanovku.
Kanály tohoto typu mohou krajinu pouze oživit, pokud se dobře vymyslí, tak ji i vodohospodářsky ošetří a zabezpečí.
Navíc Bělovský jez jest mísním temným pojmem. Dobře, že se s ním něco (konečně) udělá.
Už jen podle počtu příspěvků tady je zjevné, kolik lidí má o tuhle říční dopravu zájem. Kdyby ty peníze dali do vysokorychlostní železnice, udělají lépe.
Nevím, proč se říká těm nazelenalým zblblíkům ekologové. Vesměs jde o lidi, kteří škodí naší přírodě a kteří postrádají lepší vzdělání
Vzdělaní sice mnozí jsou, ale naštěstí je nenapadlo zkusit, zda křečci umějí plavat.
No nevim, ale naklad 180 mega na jeden jez pro tech par lodek, co tudy propluje?
Ono kdyby se Batak vyuzival i pro komercni plavby (tzn. ne lidi, ale materialu), tak ano, ale jinak se mi to zda vyhazovani penez. A v dnesni dobe uz se vse transportuje bud poceste nebo vlakem (ktery bych stokrat radeij podporil nez "turisticky" kanal).
Výborná myšlenka, jen se divím, že nebyla realizována už dávno.