Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

D1 máme místo obchvatu, chceme ji zdarma, lobbuje Kroměříž v Praze

Nové vedení Kroměříže uvádí ve svém programovém prohlášení jako jeden ze zásadních bodů snahu využívat část dálnice jako obchvat města, tedy bez nutnosti mít dálniční známku. O to se však bude snažit už třetí vedení města v řadě. Žádné dosud neuspělo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J89a13r36o49m81i46r 65C96h84a80l61o69u24p90k78a 4709737185277

Je to nesmysl. Kdybych neměl dálniční známku a ten úsek u kromclu by nebyl zpoplatněn, tak bych tam stejně nejezdil, protože úspora času a vzdálenosti je nula nula nic...

0/−1
11.2.2015 16:17

P69e32t60r 75C65h26u35d37o37b23a 8744668396950

Záleží na tom, odkud kam jedete. Například při celkem běžné jízdě po staré silnici (tedy přes Bezměrov) směrem na Hulín by jízdou po zmíněném úseku dálnice byla úspora času výrazná a je to i kratší trasa.

+3/0
11.2.2015 17:40

J95i15ř17í 88M52a34t49o88c11h59a 1394946783833

Myslím, že každá taková silnice, která umožní odlehčení dopravy ve městěch, by měla být automaticky bezplatná. Viz. zářný příklad níže uvedený, Otrokovice.

+3/0
11.2.2015 8:41

L13u74k78a75s 47P30r27i65k33r86y10l 9221545338908

zvlaste, kdyz se dalnice postavil na miste jiz existujiciho obchvatu a tak ho vlastne prebila....

+5/0
10.2.2015 22:51

T55o84m65a63s 17N12o35v46o34t29n26y 3201916658959

Už i v Kroměříži blbnou s cyklostezkama, že to přivede mraky turistů? A dneska chudáci netrefí po vedlejších cestách?

Je vidět, že ANO je opravdu slepenina nejrůznějších kariéristů a extremistů nejen v KM.

A MHD, tak už aspoň víme, proč se město nebaví se soukromým dopravcem, který je schopen zajistit MHD kvalitnějši a levněji. Pak by totiž nemohlo kupovat nové autobusy a příslušným lidem by nepřišlo všimné od dodavatele busů, že....

+1/0
10.2.2015 20:06

K81a22t60e57ř60i74n53a 48H72u71d18e15č94k43o29v43á 3188438269937

Blbnutí s cyklostezkama je na místě, jelikož cesty jsou kolem Kroměříže, a dokonce i v centru, pro cyklisty dost nevhodné a často i nebezpečné.

+2/0
11.2.2015 10:47

T74o87m76a57s 66N49o58v59o37t37n61y 3691516738499

;-D

0/0
11.2.2015 11:39

V63o92j57t46ě91c81h 22B56á58r21t67e16k 1131265856101

Nepřeju nikomu nic zlého. Ani Vám, doufám že k Vašemu rozumovému procitnutí nebude nutné neštěstí Vaše či Vašich blízkých.

http://www.novinky.cz/krimi/306392-opily-mladik-srazil-u-otrokovic-dva-mlade-cyklisty-jeden-neprezil.html

+1/0
11.2.2015 14:20

V26i27k76t28o34r 55K20u98č10e47r26a 5869126306441

Když nemáte na dálniční známku , kupte si kolo.

0/−5
10.2.2015 19:52

T65o41m50a71s 95N25o60v13o46t26n76y 3191516638339

No jako je pravda, že obchvat byl dálnicí zlikvidován a asi málokdo bude dávat patnáct stovek kvůli tomu, aby ušetřil pár minut, zvlášť pokud jinak po dálnici extra nejezdí nebo jezdí jen občas. V tomto je od ministerstva zrušení těch bezplatných úseků prasárna, podobně jako např. u Brna. Protože neexistuje jiná alternativní trasa než středem města.

To není o tom jeslti mám nebo nemám na dálniční známku.

+11/0
10.2.2015 20:13

F72r59a21n20t83i50š26e28k 38P63o92l19í30v15k79a 8911225911798

Přesně, úplně se to míjí původním záměrem. Obchvat byl nutný a logicky se ušetřilo když se stal součástí dálnice, ale nenažranost státu je neukojitelná.

To samé je v Otrokovicích, i když tam ještě není druhá půlka obchvatu hotová, ale platit už chtějí a prý bez výjimky.

Mimochodem co je to za debilní argument, nechceme další výjimky? Takže ono to jde, ale někde už se to prosadilo a jinde není nárok? Rv

+4/−1
10.2.2015 22:48

P27e43t16r 10C35h96u78d10o10b19a 8824918856360

No myslím, že těmito výjimkami byly myšleny krátké úseky, které ještě na souvislou dálniční síť nenavazují (např. Rychaltice - Frýdek Místek nebo krátký úsek kolem Příbora). Vyčlenit ze souvislé dálnice krátký bezplatný úsek se zatím nepovedlo nikomu - ministerstvu dopravy je totiž jasné, že pokud by to někde povolili, tak se okamžitě ocitnou pod palbou z ostatních měst, která budou poukazovat na to, že když to někde šlo, tak proč ne i u nich. V případě Kroměříže je fakt smůla, že si tehdy město nepohlídalo, aby vedle dálnice byl současné zachován i obchvat. Ale v té euforii, že konečně budou mít dálniční spojení, zřejmě nechtělo stavbu brzdit dalšími podmínkami.

0/0
11.2.2015 10:48

T50o35m16a12s 61N13o26v36o76t56n61y 3751206798209

Třeba u toho Brna to museli udělat tak, že část dřívější R52 k Rajhradu, se muselo "úředně" změnit na silnici nižší kategorie, aby se za ni neplatilo, snížila se rychlost (a měří se...). Oficiálně je pak rychlostka až od toho sjezdu dál. Jen kvůli nějakému úředníkovi na ministerstvu co místní situaci vůbec nezná. U Kroměříže ovšem část D1 tak nějak "snížit" nejde.

0/0
11.2.2015 11:41

K33a33r95e91l 17C56h32r46a61s41t19i83n40a 4433354510375

Kroměřížanům přeju, aby dosáhli, oč už dlouho usilují. Nevím, co všechno pro tento záměr udělali, ale zaangažoval bych co nejvíce zastupitelů za kraj a ozval bych se i v tisku, aby se věc podařila. Hodně štěstí !!

+5/0
10.2.2015 19:16

J51o82s24e13f 27H88a95n65y12á69š 2804409893

I tak bude boj s ministerskými úředníky v Prahé hodně těžký. Dávám minimum šancí.;-€

0/0
15.2.2015 10:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.