Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mladý student přivezl z Chicaga nápad, který pomáhá prorazit na trh

Internetové kampaně, jejichž prostřednictvím lidé posílají peníze na rozjezdy umělecké dráhy mladých lidí nebo zajímavých podnikatelských záměrů, začaly fungovat i v Česku. S nápadem přišel mladý muž ze Zlína.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T35e77r75e31z95a 12R36a20a66b71o39v31á 3708580727165

Dobrý den, článek mě velmi zaujal, až zarazil. Crowdfunding je v ČR běžná metoda fundraisingu pro mnoho uměleckých a podnikatelských projektů už poměrně dlouho. Nejznámějším portálem v ČR je asi www.hithit.cz, dále www.everfund.cz v Plzni a řada dalších. Je skvělé, že další crowdfundingová platforma vzniká ve Zlíně, ale článek je psán jako by to byl nějaký velký vynález či nový objev... a je škoda, že v článku není ani odkaz na web.

0/0
23.1.2015 11:35

L77u72b54o59š 81B70ř79e77z74i15n74a 2922123170651

Dobrý nápad! Určitě lepší než Den "D"  televizi. Ten pořad byl stupidní Rv

+1/0
11.1.2015 12:52

K27a80r18e53l 51C22h56r26a16s62t88i66n18a 4273884750765

Každý slibný projekt je třeba rozpumpovat, aby přinesl prospěch těm, kteří mají ambice něco dokázat. Holanďané k tomu říkají: Syna, kterého máš nejraději, pošli na cesty.

+5/0
10.1.2015 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.