- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To bylo bubnování, jak nahradíme točnu pod halou (měl se tam stavět jakýsi ondrovský komerční sen).
Nyní máme točny dvě - nijak to nevadí, možná spíše naopak, zvýší to operativnost při mimořádných opatřeních. Jenže vykukuje dnes již zbytečná otázka - jak chtěli pantátové radní nahradit obratiště pod halou nedochůdčetem na Antonínově, na
němž nemohou ani odstavovat vozy?
Takže lidi, co bydlí na Letné a jezdili na točnu ke sportovní hale, teď pěkně pošupajdí od podchodu pěšky anebo jim zbývá jet jedině čtyřkou a pak se třeba k té sportovce od Barli vrátit Kdyby zůstala původní zastávka před poliklinikou včetně starého přechodu, ušetřilo by se za budování nové točny a lidi, co byli léta zvyklí scházet ke starému přechodu a pokračovat dál do Svitu by nemuseli běhat několik set metrů na novou křižovatku a pak se vracet. To je můj případ, každé ráno se můžu rozmyslet, jestli budu obíhat do práce kolečko zprava přes podchod anebo druhou stranou přes novou křižovatku. Před pár lety jsem sešla rovně k poliklinice a přešla přímo, je milé, že mi město připravilo novou delší trasu, alespoň nezlenivím
Neškodilo by si to přečíst a podívat se na jízdní řády. Pod halu stále jezdí hromada spojů a ráno a večer dokonce i ty linky, které jezdí přes den k poliklinice...
To by mě zajímalo, jak to mají vymyšlené, kdyby o tu točnu pod sportovní halou přišli...
Pokud vím, plánovaný komerční objekt měl být objízdný dokola, s několika zastávkami.