Diskuze

Dostat se do centra Zlína na kole bude jednodušší, vzniká nová stezka

Radnice buduje v centru Zlína další cyklotrasu. Dostat se do centra města na kole bude jednodušší. Plánuje i propojení Jižních Svahů, Kudlova či Jaroslavic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J27a92n 29A22d67l66e68r

22. 11. 2014 14:50

Novinářský místopis:

 " ....  zřídí pruh pro cyklisty ve Štefánikově ulici od křižovatky s Dlouhou po křižovatku nad krajskou nemocnicí ....

Nerad Vám, vážená Babišova redakce, narušuji klídek a trávení, ale Štefánikova třída se s Dlouhou nikde nekříží. 

P.S.

To bylo naposledy před válkou s t.zv. horní Dlouhou, ale tak daleko Vaše znalosti nesahají.

1 0
možnosti

Pokud si dobře pamatuji, tak minimálně ve starém silničním zákoně (vyhlášce) bylo, že pokud vede silnice souběžně s cyklostezkou, je cyklista cyklostezku povinen užít. Stačí uplatňovat stávající pravidla a ne zaplevelovat cestu dalšími značkami. To samé platí o zákazech stání, kdy jsou v 90% úplně zbytečně označeny značkou, přestože i bez značky a žluté lajny se tam stejně nemůže dle sil. zákona parkovat.

1 0
možnosti

Nové cyklostezky sice vítám, ale musí být postaveny kvalitně. Kvalita kterou předvedli strabag a eurovia na centrální cyklostezce do otrokovice je mizerná.;-€ Krom toho nově plánováná stezka vede přes dvě zastávky MHD a dokážu su jasně představit jak u polikniliniky přejíždějí/srážejí cyklisti a bruslaři všechny ty důchodce co se kolem motají, zatímco oni jedou rychle ze svahu (směrem od parku). Krom toho, je s podivem, že při příležitosti rekonstrukce sila u sparu v prštném, nikdo nevznesl požadavek na rozšíření chodníku o cyklostezku a jejího propojení s centální stezkou.!! A to že by zlín mohl provest rekonstrukci části stezek u pekáren a spojení prštné - jižní svahy, dosud nikoho nejspíš nenapadlo.

4 0
možnosti

Proč rekonstruovat? Vždyť je tam v jedné části celý metr a půl pro oba směry včetně chodců, ale oni si to tam nějak vyřeší, že Rv

1 1
možnosti

Možná by se někdo mohl zamyslet také nad tím jak jsou tyto slavné cyklostezky úzké. Větší šířka by při výstavbě nezvedla příliš cenu, ale značně by zvedla komfort. K čemu je cyklostezka třeba pro rodinu na výletě, když po ní může jet jen jeden cyklista v jednom směru? To už rovnou můžu zůstat na cestě, tam je to aspoň přirozené jet za sebou, ale na speciálně vybudované cyklostezce je to ubohé Rv

2 2
možnosti
Foto

Já doufám že když budou cyklostezky, tak se na silnicích objeví zákazy pro cyklisty, aby se už tam nemotali. To co totiž dělají je na přes hubu, červená je nazastaví, kolony na semaforech předjíždí z prava i z leva, jak se jim zrovna hodí.

3 3
možnosti

Objíždět na kole kolonu z prava je povoleno.

0 0
možnosti

Dostat se do centra Zlína na kole bude jednodušší, ale jedině v případě, že na sebe jednotlivé úseky budovaných cyklostezek budou navazovat a to včetně přechodů pro chodce. Pokud budete muset každou chvíli z kola sesednout a motat se s ním kus cesty mezi chodci, tak se pánové na radnici mohou snažit sebevíc, ale nikdo se jim na takovou cyklostezku nepohrne.

9 0
možnosti