Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Náměstí před zlínskou poliklinikou se do května změní k nepoznání

Do oprav náměstí před poliklinikou se pustila zlínská radnice. Prostor dostane nový povrch, lavičky i zeleň. Součástí prací za 19 milionů korun je i několik set metrů dlouhá cyklostezka podél třídy Tomáše Bati. Hotovo by mělo být v květnu příštího roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32a17n 87D11v84o65r95a28k 4967875902685

zastavku md chytre posunuly dal od zd.  zarizeni a parkoviste zadna - je potreba chodit v kazdem veku diky za prevenci!;-);-);-)

0/0
6.10.2014 18:53

M20i36l48o30s10l69a31v 69P45o38h80u59n14e98k 3511347779396

Je to všechno krásné, ale co parkoviště pro pacienty? To nikdo neřeší. Vše co bylo k mání obsadí do 7.00 doktoři a zaměstnanci a lidi musí chodit ze vzdálených parkovišť.

Zejména staří a postižení nemají šanci. Zajímá to někoho?8-o8-o8-o

+1/0
6.10.2014 15:13

P93e44t84r 22J94u77r68č79a 3500929976835

Bohužel architekti ve Zlíně zatím moc neumí respektovat vzrostlé stromy a je samozřejmě jednodušší z daného prostoru odstranit některé stromy z „estetického“ důvodu. A tak tomu je i před poliklinikou. Je sice pravda, že řada stromů v prostranství vyrostla z náletu, ale mnohých se dalo již při plánování využít. A cyklostezka se také mohla vyhnout košatému jasanu, mnohokmenu, ze kterého však jsou již polínka. Při jednání s architekty a investory se ale opět ukázal problém v pojetí účasti veřejnosti ve správních řízeních. Prostě jsme opět Ti, kteří zdržují a komplikují celou akci, která je dávno nachystaná, projednaná a zafinancovaná z dotací. Věřím, že kdyby investor jednal se zástupci veřejnosti ve fázi přípravy projektu, tak ten jasan může dál stát. Stejný problém byl i s kácením stromů při rekonstrukci zastávky před městským divadlem Zlín, kde také byly zbytečně pokáceny stromy.

0/0
6.10.2014 10:43

Š91t27ě88p41á84n63k95a 40P20a63v62l55í63k92o35v37á 1959849234701

Bravo, chlapci, začali jste ve zlínském stylu - tie stromy vyrubať!!! A dajme tam čosi, na čem ani vrabec neusedí.... To krucinál nemohl ten chodník vést jinudy, to vždycky musí nastoupit napřed motorovka?? A kdy nastupuje rozum??

+2/0
4.10.2014 19:25

H50e66l92e55n83a 97V40e69v61e29r28k37o70v61a 3469637

Když se dívám na ten dokonalý podchod a park pod vodou,tak se začínám bát.

+5/0
3.10.2014 20:38

J69a71r24o86m38í46r 28Š40e80b38e58l11a 5522402838659

Cyklostezka vedoucí podél extrémně vytížené a hlučné hlavní cesty I/49. Který inteligent tohle vymyslel?!;-€

+2/0
3.10.2014 15:46

V79á37c42l34a33v 43R57o86s33e36n78b90e45r35g 6849117562707

Buďme rádi, že nikoho nenapadlo z I/49 sebrat jeden pruh a vyhradit ho pro cyklisty.

+1/−1
3.10.2014 15:58

P67e33t70r 35C42h13u47d61o73b54a 8484388266310

Odkaz na stránku, kde lze najít plány k tomuto projektu: http://www.zlin.eu/rekonstrukce-pristupovych-cest-v-centralni-casti-mesta-zlina-cl-2077.html

+1/−1
3.10.2014 12:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.