Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Motorkář se v Kroměříži střetl s autem, náraz ho odmrštil desítky metrů

Třicetiletý motorkář se ve středu odpoledne vážně zranil při nehodě v kroměřížské části Vážany. Srazil se s felicií, náraz ho odmrštil několik desítek metrů daleko. Do nemocnice ho transportoval vrtulník.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V48o49l25o31ď39a 65K18u35z71n95ě24c78o54v 5593423793643

bohužel pospíchal z práce

0/0
12.6.2014 14:47

K58a27r86e96l 18V27a26c52h42u30t 9463492419353

O víkendu nás v lesích pod Slavkovem předjel někdo v Peugeotu 207.

Samozřejmě (jak jinak, že?!) těsně před horizontem...!!;-€ ... Nechápu tohle smrtelné riskování. Fakt to nechápu. Copak se mu nechce žít??? 8-o

+2/−1
12.6.2014 12:51

J81i39ř43í 10N37o11v20o96t29n98ý 2578622395117

Byl se projet, nakonec se i proletěl. Plodné odpoledne.Každý, kdo jezdí na motorce ví, že se má za jízdy používat orgán schovaný pod belinou.

0/−1
12.6.2014 12:22

P59a13v32e62l 92P61l73e82v85a 2827684834666

Aha, pardon, felda jela z vedlejší, z Google Maps je to jasné, takže zase ta rychlost motorkářů.

+2/0
12.6.2014 11:20

J13a51n 67P98a17v54e52l80k57a 3187191114531

Kdo jede 2x rychleji než má, musí počítat s tím, že ho lehce někdo  přehlédne, protože vnímá provoz na vzdálenost, která je u dané rychlosti běžná.

0/0
13.6.2014 19:03

P82a29v82e86l 69P17l17e29v32a 2437724834206

Tak z fotek se mi zdá jasné, že:

1. nehoda se stala v obci, takže motorkář měl jet 50, z trajektorie, kam až dojel to asi bylo násobně rychleji

2. felda měla přednost zprava, takže vina motorkáře.

Asi jako obvykle, adrenalinový dárce orgánů to svištěl v obci co to dá, přednost nepřednost, no a dopadl tak, jak si přál - užívá si adrenalinový zážitek.

+5/−3
12.6.2014 11:17

P40a75v77e16l 80Ř17a74p37e37k 7202466409725

R^ Já jsem přející člověk, a proto každému přeji to, o co svým vědomým jednáním dlouhodobě usiluje.

+2/0
12.6.2014 11:21

J94a36k58u90b 13Z24a18c49h 3795256733760

S tou rychlostí máte nejspíše pravdu, ale Felicie vyjížděla z boční ulice, která byla označená SDZ "dej přednost v jízdě" a tudíž nemohla mít přednost zprava.

+3/0
12.6.2014 12:56

J81i24n10d47ř29i63c97h 91Š10k35o30p47e84k 4345981690775

ano, motorkář měl přednost, ale díky rychlosti a dalším věcem (pravd. dálková světla) efektivně zmenšil šanci na zpozorování řidičem felicie někam k nule

+1/0
12.6.2014 16:01

T14o22m12a79s 93N78o78v18o85t12n98y 3871826808839

Na tu přednost zprava jste přišel jak?

+1/0
12.6.2014 12:59

V73ě91r71a 66L94o21r63e43n64c25o72v57á 5166930914

v tomto případě asi žádné orgány pohromadě nezůstaly

0/0
12.6.2014 19:14

D21a23n 81K29u41p40k49a 2767214464952

Dotyčný, který jel na motorce byl úplný magor. Začal předjíždět už ve Vážanech celou kolonu aut. Vůbec nemá smysl diskutovat o nějaké povolené rychlosti, kterou rovněž nerespektoval. To co se mu stalo je pouze jeho vina, bohužel to odnesl i další člověk.

Rv

+7/−1
12.6.2014 11:13

M35i26l83o14s22l31a26v 44K44a85n46t25o87r92e39k 1299397221989

Vypadá to tak, že pokud lze věřit obr. č. 3, tak dárce jel v levém pruhu (v protisměru  asi předjížděl) a o feldu si jen tak škrtnul. Rychlost měl asi hodně přes 100km/hRv Myslím si, že policajti by se měli více zaměřit na dodržování dopravních předpisů u motorek, zejména nesprávný způsob jízdy a rychlost

+2/−1
12.6.2014 12:56

J67a25r73o30s85l36a39v 76L86e91b62e77d89a 3476629807230

Felda stojí ještě v pravém pruhu - a že se jí třeba snažil vyhnout doleva Vás nenapadlo?

+2/−2
12.6.2014 13:28

M66i52l78o76s32l89a20v 87K97a91n65t84o95r53e13k 1619337521659

Pokud felda stojí v pravém pruhu čumákem dopředu a má nabořenou pravou přední část  tak musela  dostat náraz zprava , což vzhledem k situaci (T- křižovatka) je možné je tak že motorka jela v levém (protisměrném) pruhu;-O

0/0
12.6.2014 15:14

J15a85r70o14s54l15a52v 23L58e59b16e48d11a 3116759507490

1) "Řidič motocyklu Yamaha jel po ulici Osvoboditelů ve směru od centra města na obec Jarohněvice."

2) to by se musel odrazit zpátky, protože podle fotek opravdu pokračoval do pangejtu směrem na Jarohněvice

Teorie, že felda dostala náraz zprava je mylná.

Věřte mi, že to místo dobře znám... není to zas tak dlouho, co tam ty baráky dostavěli a posunuli značku obce až za ně jižním směrem.

0/0
12.6.2014 15:23

P74a46v85e11l 17Ř76a17p58e17k 7862756139645

Tak hlavně že si dopřál pořádné dávky adrenalinu... ta mu teď vystačí na roky dopředu. A na silnicích a v jejich okolí bude o něco málo bezpečněji a o něco méně zbytečného kraválu.

+4/−2
12.6.2014 11:07

M85a33r62t65i36n 20H15a29v36l20í26k 4130485827523

Aspoň mohli napsat kdo kam jel a kdo byl na hlavní. Jinak mi uniká smysl článku.

+1/0
12.6.2014 10:56

M86i22l70o47š 93B96é22m 6314509882643

Z té 3. fotky je to podle mě celkem jasný...

+3/−1
12.6.2014 10:59

M45i95l67o68š 13B44é46m 6504109972613

A takhle krásnej výhled měl řidič z feldy http://goo.gl/W6hMrh

+1/0
12.6.2014 11:04

P34a96v21e64l 25Ř21a79p58e90k 7122566799485

Při rychlosti Adrenalina kolem 150 km/h to nejsou víc než 2 sekundy.

+2/−1
12.6.2014 11:12

M90i82l36o29š 21B97é21m 6914279422233

Pokud tam jel 150, což zrovna tam podle mě ani dost dobře nejde, tak neměl týpek ve feldě šanci.

0/−2
12.6.2014 11:30

P91a96v84e31l 61Ř66a52p24e83k 7822776349955

Tak že to nejde, to už kašpárek na motorce zjistil taky :-P

+1/−3
12.6.2014 11:40

M93i97l60o96š 52B76é98m 6294839872193

A to přesvědčení, že jel 150 jste získal nějakým vnuknutím? Já si teda z fotky rychlost odhadovat rozhodně netroufám, ale když už bych musel, řekl bych, že jel mezi 50 a 100. Pokud je tam pořád taková silnici, jako na gmaps, tak by v té mírné pravé při 150 spadl asi i sám.

0/0
12.6.2014 11:44

P22a42v88e70l 60Ř17a77p97e77k 7982656149295

Tak na těch fotkách tady na iDNES je jasně vidět, že silnice tam je nová, což ještě podporuje tezi o vysoké rychlosti.

+1/−1
12.6.2014 11:57

M61i26l76o20š 58B93é26m 6384259832153

Máte pravdu, toho jsem si nevšiml. Tedy 150 tam asi možná byla, ale to by musel být opravdu vyloženě sebevrah.

+1/0
12.6.2014 12:00

P37a25v43e67l 30Ř47a24p40e10k 7412536619475

Pokud měl Adrenalin na tacháči 150, tak je naprosto irelevantní, kdo byl na hlavní a kdo na vedlejší.

+3/−3
12.6.2014 11:08

R68o36b74e69r44t 44Š35i42n90d81e97l74á77ř 6430243636359

Bohužel...i lidé s takovými názory jako vy mají právo volit. Jste tupec!

+2/−4
12.6.2014 12:42

P92a44v32e39l 75Ř44a77p61e24k 7712716499705

Jasný, hlavně že ten motorkář je génius

0/0
12.6.2014 12:50

P61a41v77e61l 78P58e62l71c 4765779246774

Motorkář se s autem srazil v okrajové části Vážan, a to ve směru na obec Jarohněvice. Muž jel po hlavní komunikaci a řidič (41) osobáku vyjížděl z ulice od zástavby rodinných domů.

+3/0
12.6.2014 14:00

Z62d54e97n32e94k 15B33e57d11n66a75r 7287326147119

Koukám, že další tradiční nehoda motorkářů ve městě, kdy svojí rychlou jízdou dávají ostatním jen minimální šanci jim dát přednost a pak si pozůstalí stěžují na nerespektování přednosti v jízdě. 

tak snad to pánovi v felicii dobře dopadne a nebude moc popotahován.

+10/−5
12.6.2014 10:43

M81a34r22e15k 59B97r22z30o83b12o16h92a53t11ý 8932245824

To jsem čekal. 

Vy jste v článku něco takového četl nebo jste očitým svědkem? Já tam četl, že policie nehodu, jak se stala vyšetřuje nic víc.

A jen taková poznámka na okraj - píšou tam, že je to šestá letošní nehoda motorkáře - kolikátá si myslíte, že to byla nehoda automobilu????

+3/−7
12.6.2014 10:50

Z52d80e23n71e11k 82B98e93d18n93a72r 7397456727389

To je dobrá otázka. Píší v regionu. Co to je? Nepochybně nehod automobilů bylo víc. Poměr najezděných km automobilem k km najezděným na motocyklu bude u nás někde kolem 100 ku 1. Předpokládám, že v daném regionu jich 600 nebude a navíc budou s v průměru daleko menšími následky,  než ty motorkářské. Ale o tom jsem nepsal.

+3/0
12.6.2014 10:57

P30a56v94e95l 57P55e19l75c 4805309846274

To ne, je to tak v průměru 1:10, průměrný motorkář najede tak 5 - 6 tis. km (ale i 20 tis.), to by průměrný řidič auta musel najet 500 tis. - to nemá ani profík za rok.

0/0
12.6.2014 14:03

F45r16a20n37t27i63š68e35k 77P13o17l66í51v69k33a 8451355211468

Vy jste ve škole statistiku nebral, že? ;-D

0/0
12.6.2014 19:31

Z84b18y96n97ě79k 71J57a50n54d31a 7343272745521

No stačí se podívat na https://www.google.cz/maps/@49.274817,17.383504,3a,75y,47.97h,81.15t/data=!3m4!1e1!3m2!1sI3nfkR29y37j8Kpc0v926g!2e0

Prostě auto nedalo přednost. Jestli mělo šanci ji dát posoudí policie. Ona ta dráha motorky a její stav vyloženě svádí k pochybnostem, že jela předepsaných 50km/h...

+1/−1
12.6.2014 11:10

P36a88v28e37l 73Ř86a22p10e65k 7272926399415

Podle stavu a dráhy motorky a podle těch rozmlácených betonových sloupů u plotu musel jet jak šílenec a je zázrak, že to vůbec přežil, byť si myslím, že už se z toho neuzdraví. Ten pán ve Felicii neměl vůbec žádnou šanci tomu zabránit. Ve chvíli, kdy vyjížděl, toho trotla ještě nemohl vidět.

+5/−1
12.6.2014 11:17

M36i32l77o16š 68B23é77m 6254929982803

Nemusel. Pokud trefil samotnou špičku auta (což hovoří spíše proti řidiči auta) a katapultovalo ho do vzduchu, tak tak motorka až do nárazu jenom minimálně zpomalila a většinu energie si uchovala až do nárazu do plotu. .

0/−3
12.6.2014 11:39

Z98d89e41n55e71k 36B96e41d59n26a96r 7477986287609

Tak ze třetí fotografie je evidentní kde trefil Felicii, že spoustu energie nechal na zníčení jejího předku no a pak ji měl dost aby po silnici dělala motorka rýhy dalších cca 50 m. Vylítla do několika metrové stráně, a pokračovala zbouráním plotu s betonovými sloupky. 

No a porovnejte to s tím jak daleko ujedou i po asfaltu motorky při závodech po pádech v rychlostech přes 100 km/h. Kolik jich se dostane k barierám v vzdálenosti do 50 m. Myslím, že z toho se dá vyvodit dost. 

Jinak v kometáři k té fotce se píše, že motorkář byl po střetu vymrštěn do vzduchu a na zem dopadl desítky metrů od místa střetu. Rychlost bych odhadoval na 100 + a tudíž na víc jak dvojnásobek povolené.

+3/0
12.6.2014 12:51

Z68d19e94n89e69k 33B92e59d56n83a37r 7387946847479

Jinak ze stavu motocyklu se dá dost lehce vyvodit, že střet neproběhl v 50 km rychlosti a to motorka pokračovala desítky metrů .... kynetické energie tudíž bylo mnoho a pokud si nespletl plyn z brzdou, tak je evidentní, že dodržováním rychlosti si motocyklista, hlavu vůbec nelámal.

+6/0
12.6.2014 11:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.