Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ministr dopravy Prachař zrušil stavební povolení na silnici R49

Nepříjemná zpráva zaskočila krajské politiky. Ministr dopravy Antonín Prachař (ANO) zrušil stavební povolení na stavbu silnice R49 mezi Hulínem a Fryštákem. Celý proces se tak vrací na začátek, bude nové stavební řízení, které má za cíl získat znovu stavební povolení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P90e37t72r 16S97t35a34r60o76s26t33a 6456138970358

Vláda  si z nás dělá srandu: předseda Sobotka dnes "slíbil", že  "pomůže" holešovské zóně a zasadí se o brzké zahájení výstavby R49, současně ministr "jeho" vlády zrušil stavební povolení na tuto stavbu. Tzn. odložení o několik let.

+1/−1
7.4.2014 18:33

J38o93s69e44f 92T20r79ö36g77l 8339852516506

Pokud je platné územní rozhodnutí, vyřešená vlastnicá práva a kompletní dokumentace, pak by udělení stavebního povolení nemělo trvat několik let, ale max. pár měsíců.

+1/0
7.4.2014 22:12

P55e61t25r 89S54t65a38r80o84s52t45a 6896598490938

Pokud se ovšem odpůrci prostřednictvím "zelených" nebudou "odvolávat", což těžko předpokládat.

0/0
8.4.2014 12:39

T76o18m41a68s 23N91o92v50o69t81n73y 3831646588499

Děkujeme ekoblbům, že zase škodí lidem.

+4/−3
7.4.2014 15:12

J30o55s84e77f 97T60r36ö77g78l 8749262496846

Myslíte bývalého ministra Bártu, který už jednou zahájenou stavbu zastavil? Nebo soudce, kteří dali zapravdu řádným námitkám o nevypořádání se zásahem na ohrožené druhy? Nebo snad úředníky ministerstva dopravy, kteří konali rychlostí přejetého šneka?

+2/0
7.4.2014 22:17

A57n78t83o52n26í12n 27Z45e63l71i59n56k15a 5904438255690

Plky staré Blažkové. Pražákům došlo, že plánovaná mezinárodní trasa TEN-T Paříž-Kyjev naplno chytí také Prahu. Proto také nedávno zrušili obě plánované varianty Lípa-Slovensko. Je potřeba konečně se zamyslet nad přeložkou státní silnice 1/49 z centrálních náměstí města. Samozřejmě financovanou ministerstvem dopravy.

+2/−1
7.4.2014 12:54

P11e78t40r 64C95h60u21d61o87b66a 8984398666510

Pochybné ekologické spolky řádí jak černá ruka (nejen na R49), v samotném Zlíně je dusno kvůli několika starým pokáceným stromům v parku, ale vy jste skálopevně přesvědčen, že by prošla vaše přeložka státní silnice, která by v kopcích nad Zlínem zlikvidovala stovky hektarů lesa. A ještě chcete, aby to platilo ministerstvo, jehož ministr byl schopen uznat tak malicherné námitky, jako jsou chybějící popínavé rostliny... Už se proberte!

+2/−3
7.4.2014 14:46

A72n16t45o70n85í38n 57Z81e47l23i84n57k95a 5374728175270

1.Ekologické spolky většinou řádí tam, kde se to hodí ještě někomu dalšímu.

2.Od jisté doby nechávám na odbornících, jak se přeložka vyřeší. Vím, že ve Vsetíně to zmákli před 50 lety. Jak dlouho bude Zlín čekat? 60, 70, nebo 100 let? A toto je důležitý moment. Nové řešení musí Zlínu sloužit .. a já se nebojím říct dalších 100 let, tak jako to baťovské.

3.Řešení musí uznat ministerstvo jako přeložku státní silnice a pak ji jako státní silnici zafinancovat. Na rozdíl od plánované Pravobřežní komunikace budované na náklady kraje a města!!

4.Na opravdu zbytečnou likvidaci lesa se zajděte podívat na novou těžební komunikaci nad sportoviště Januštice. Slouží pro cca 30 těžebních souprav ročně.

+1/0
7.4.2014 15:16

P21e17t77r 94C85h84u88d96o66b32a 8644588136870

Přesně tak, nechce to na odbornících a už se k tomu nevyjadřujte.

+1/−3
7.4.2014 15:32

V77l21a97s52t21a 43H14l14i67s87n62i65k55o16v10s32k48á 9539703550

Zlínský kraj je jen okrajovou částí republiky, proto z Prahy nezajímavý ( a to ještě na východ). To , že díky tomu je stále prázdná Holešovská průmyslová zóna, nikoho nezajímá. Špatná dopravní infrastruktura blokuje více zájemců o podnikání v tomto kraji. Ovšem argument s popínavými rostlinami je obrovský plivanec na lidi, kteří tady žijí. Jak od ekologů, tak od vlády.

+4/−3
7.4.2014 12:12

V90á60c71l65a87v 27P48o13u63s73t97k78a 3580441732

Pan ministr je od nás, ze Zlínského kraje. Tuším někde od Hradiště.

+1/0
7.4.2014 12:19

V59l53a26s38t12a 23H52l29i24s38n40i77k87o73v28s77k93á 9139213360

Chtělo by to ho nechat jezdit z Otrokovic do Zlína, a potom ho posadit ve Zlíně na náměstí na lavičku. Když mu budou jezdit ty kamiony za zadkem, třeba změní názor.

+5/−1
7.4.2014 12:37

T16o54m19a34s 72N39o50v39o68t19n14y 3311806558559

No, z Otrokovic do Zlína je to oproti dřívějšku už dost v pohodě. To by to musel jezdit tak před deseti a více lety, to byla lahůdka ráno stát ještě před Otrokovicemi (od Tlumačova) a pak znova od Carrefouru až skoro do Louk..... oproti tomu je to dneska super (čímž ani omylem nehájím ekopošuky a zastavení R49)

0/0
7.4.2014 15:14

I16v19o 51H56r12a70b46a42l 8352191397

Byl by postup úředníků stejný, kdyby se jednalo o dálniční úsek řekněme do 50 kilometrů od Prahy? Obávám se, že ne.

+10/−1
7.4.2014 11:56

J73o84s84e79f 94T66r32ö38g28l 8499292526986

Asi byl. Jedna z nejvýznamnějších silničních staveb - pražský okruh, stojí (resp. nestaví se) kvůli nevalné přípravě - není ještě ani územní rozhodnutí.

+1/0
7.4.2014 22:22

K60a82r83e20l 20C17h58r31a42s67t18i36n46a 4103494890725

Český Kocourkov, nevím, čím nás překvapí příště. Ekologové mohou jít se svými popínavými rostlinami do háje, jsou brzdou pokroku, stavbu jen komplikují, oddalují a prodražují. Copak nebylo možné kvůli popínavkám zahájit stavbu a nepovolit provoz, dokud nebude vše v pořádku? R49 je odstrašující případ neschopnosti a jalového práva, které jenom mrhá veřejnými prostředky.

+6/−2
7.4.2014 11:47

M29a10r94t97i54n 64L59a72v51a80y 9917627162

Zrušení stavebního povolení pro R49 může být pro někoho katastrofou (a takoví lidé jsou), pro jiného naopak potěšujícím faktem (a takoví lidé jsou). Oficiální zpráva ČTK ale nesmí vnucovat čtenáři, jak se má k dané informaci postavit. Pokud článek začíná plamennými slovy "Nepříjemná zpráva", je to demagogie a snaha o ovlivnění názoru. Ať už má redakce úmysly sebelepší (nebo sebehorší).

+5/−9
7.4.2014 11:22

F35e62r20d89i73n28a60n36d 35D76u86j95k16a 75, 58I43n94g26. 5426643987499

Názory drtivé většiny lidí jsou stejné, ta ten článek neovlivní. Demagogické jsou stálé námitky "ekoteroristů", kteří si myslí, že prospívají lidem a přitom škodí celé společnosti (zrušení dotací na stavby, prodražování pro oddalování akcí a pod.). Jako nyní - úžasný argument o popínavých rostlinách. Tady není již co více říct - neskutečné. ;-€

+9/−2
7.4.2014 11:30

M34a54r54t95i32n 20L67a38v24a94y 9257167142

Názor "drtivé většiny lidí" se stává oficiálnípravdou... A ČTK a iDNES označují své články slovy: "Nepříjemnázpráva"… Co dodat? Těšme se třeba i na další zprávy ČTK a iDNES označenéslovy: "Příjemná zpráva", "Teď se radujte" a "Nyníjásejte" :-) P. S. http://martinlavay.blog.idnes.cz/c/315844/Muj-stat.html

+2/−1
7.4.2014 12:48

M97a45r71t81i88n 63M47i51k22o97š91k77a 9169260776343

Řekněte mi prosím vás, co jste vy "ekologové" ( pro většinu národa však EKOTERORISTI ! ) svými neustálými protesty, dokázali vyjednat pro přírodu, uveďte mi prosím, aspoň jeden případ, třeba v posledních 5-ti letech !!! Protahováním výstavby dálnice R49 na Slovensko zvyšujete nezaměstnanost, snižujete průměrný měsíční výdělek obyvatel dotčených oblastí, zhoršujete kvalitu ovzduší v centru krajského města...atd. Co jste prosím udělali, vytvořili, zlepšili pro normálního občana ČR ? Já o ničem nevím !! Díky moc za odpověď.[>-]

0/−2
7.4.2014 22:36

J48a37k63u65b 11R18y65š93á51n17e92k 5965206805715

:-/:-P8-o;-O;-€;-( tak ani nevím který smajlík, ale nemám slov

+2/0
7.4.2014 10:50

J88a11r77o22s70l22a37v 77L26e56b37e36d61a 3756889167420

kdysi tu býval skvělý "blicí"... teď je to horší, ale dalo by se možná místo něj použít tohle EU

+6/0
7.4.2014 13:14

M42i88r86o41s59l15a95v 41K51a30š74p95a65r 7370701507186

To je diletantství úředníků, levá ruka není, co dělá pravá a pak to tak dopadne :-/

+4/0
7.4.2014 10:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.