- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
3 metry? A není to málo?
Pokud se tam pustí bruslaři, tak je to žalostné. Když roztáhnou nohy, tak jsou snad 2 metry šířky v zádeli A že by moc často přes sluchátka vnímali své okolí a uhýbali se také nedá říct. Nemluvě už o tom, že ze tří metrů je po obou stranách tak 1/2 metru jen jakýsi dosyp snad makadamem, který za sezonu zaroste (jako stezka podél Baťova kanálu). Fakt by bylo o tolik dražší ji místo 3 metrů udělat 3,5 - 4 metry širokou? Když už se někam pustí cyklisté i chodci (pejskaři, bruslaři, kočárky, děti...), tak snad by bylo vhodné být nepatrně velkorysejší. Přidat 1/3 šířky určitě nebude stát další 1/3 peněz navíc, ale možná 5-10%. Ale chápu, že finance dost vyšťavila ta firma v konkurzu, co přinutila vydíráním město zaplatit 4x víc za metr než co dostali ostatní majitelé. Ale jednou postavené se už nikdy nerozšíří, tak by bylo dobré to vzít hned napoprve trochu od podlahy.
Pak ale nechápu proč před Vánocemi dělali ten asfalt na té škvárovce z Tečovic do Otrokovic??? (původní značená cyklotrasa 471 ke zrušení)
Čekal bych u takového článku mapku trasy. Takže nezbylo než hledat http://www.zlin.eu/clanky/dokumenty/3353/koordinacni-situace--b1-sirsi-vztahy-.pdf
Díky za upozornění, mapu jsem do článku doplnil.
Radek Štěrba, editor zlin.iDNES.cz
Čte se to krásně, jen doufám, že to bude opravdu značeno jako "cyklo-bruslo-stezka" (a lidi to budou respektovat) a ne jako "cyklo-bruslo-chodco-kočárko-pejsko-stezka" a nevznikne tak z toho ten paskvil, co je k vidění u Dřevnice ve Zlíně (od "Máců" po nemocnici) - tam raději jedu po klasické cestě.
Bruslař je dle zákona chodec. Pokud povolíte bruslaře, musíte i chodce.