Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín nakupuje 25 trolejbusů. Mají klimatizaci a jsou nízkopodlažní

Dopravní podnik ve Zlíně ve velkém obměňuje svůj vozový park. Za loňský a letošní rok nakoupí celkem pětadvacet nových trolejbusů, lidé ve Zlíně a Otrokovicích se tak mohou těšit na komfortnější cestování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A32n82t55o95n17í31n 74Z20e33l33i34n68k49a 5444408605110

Nedalo by se něco vydyndat z ROPu na přeložku 1/49 ze středu města?

0/0
20.2.2014 9:43

K80a24r25e91l 78C25h91r59a83s82t18i32n77a 4183434960485

Hlavně nízkopodlažní vozy jsou pro zlepšení dopravy nutné, abychom nemuseli vyhledávat spoje, které jsou pro cestování přijatelné. Že jsou vozy doplněny ještě klimatizací, to se dnes stává nutností hlavně v zimě a v létě - v dobách extrémních teplot. Díky, že někdo myslí na komfortní cestování.

0/0
20.2.2014 9:05
Foto

J84a17n 45A59d59l74e62r 2246461596336

Neděkoval bych příliš - znám pár invalidů (špatně chodících), kteří upřednostňují staré neupravené typy - vyloženě si v jízdím řádu vybírají, kdy nepojede nízkopodlažní spoj.

Nechce se jim šplhat  jak veverky na bizarní sedačky, umístěné kdesi ve výši na blatnících a hnacích agregátech. Stojící lidi zase klepou do hlavy zvláštní plastové úchyty - pokud tedy nemají dva metry.

0/0
20.2.2014 17:59

A10l48e70x86a98n63d68r 41K51o29s40t32k71a 5229986989956

Zato Praha má dopravní podnik už přes 100 let a myšlenku na klimatizaci stále odmítá jako kacířskou. A přitom samozřejmě není možné, aby bylo ve vozidle opravdu chladno, stačilo by jen, aby nasávaný vzduch nebyl ještě víc ohřátý od rozpálené střechy.

+1/0
20.2.2014 6:50

J12o89s36e84f 82M42i97c79h10a35l27č98í78k 1428559245529

Zlín je testovací město jedné nejmenované firmy a dopravní fakulty a červená vlna ve špičce je prý přínosem pro plynulost dopravy ve Zlíně. Asi je problém, že tu je jenom jedna centrální tepna procházející celým městem...

0/0
20.2.2014 5:56

F88r95a83n54t62i46š65e24k 66P26o23l93í46v60k63a 8721725871608

Zelené/červené vlny mají vliv na ekonomiku všech vozidel, ne jen trolejbusů a ve Zlíně by se konečně mohly seřídit semafory, nebo to snad firma Cross, či kdo to vlastně nastavuje, neumí? Rv

+2/−1
19.2.2014 17:02

M75i90r11e68k 69B61u80c63h89t97í95k 7149874434749

Zlínská rarita je . červená vlna.;-D

+1/−1
19.2.2014 19:16

P38a53v45e58l 45M74a69l68i68n47a 9618283458620

Trolejbusem teda nejezdím, ale autem denně a zelená vlna funguje. Ale musíte jet max 50km/h.

0/0
19.2.2014 19:58

J53o20s27e65f 63M23i82c28h44a12l89č72í47k 1698209775829

No jak kde a jak kdy, někdy je to 40 km/h.

0/0
20.2.2014 5:46

A48n64t92o24n14í37n 96Z28e91l16i52n49k49a 5334978365520

Červená vlna semaforů dokázala zastavit invazi tranzitu z východu po napojení Zlína na dálnici. A to není tak málo.

0/0
20.2.2014 8:03

M71i42r41e90k 14B24u39c36h62t72í20k 7749644904849

Také jezdím pravidelně autem. Ráno Zlín - Otrokovice, odpoledne zpět. Předepsanou rychlost dodržuji a na křižovatce "U Samohýla" většinou červenou chytnu.

0/0
20.2.2014 9:35

A30n81t68o14n41í35n 55Z91e35l58i20n72k43a 5934468745460

U Samohýla je v celé trase nejnevhodnější poměr ČASŮ otevření a počtu vozidel hlavního a vedlejšího směru. S časováním křižovatek se dá kouzlit. U Spáru nebyl po mnoho let problém díky dlouhým odbočovacím pruhům a trojsměrností křižovatky. Najednou ale je.

0/0
20.2.2014 11:08

P10e15t37r 28C73h67u18d38o39b50a 8924618426370

Problém je v tom, že jsou různé vzdálenosti mezi jednotlivými křižovatkami, čili je prakticky nemožné nastavit zelenou vlnu tak, aby byla v obou směrech současně. A to ani nemluvím o samotné hustotě provozu v danou dobu.

0/0
20.2.2014 11:13
Foto

M16i85r70o80s45l91a72v 79Z60a46p82l31e27t70a29l 3927605268723

Podle mých zkušeností je právě 50 málo, pokud jedu 55-60 tak se mi občas podaří projet otrokovice priluky prakticky bez zastavení, jakmile mě někdo zbrzdí 40kou tak už zelenou nepostiham.

0/0
20.2.2014 10:06
Foto

M15i47r45o26s26l21a53v 39Z62a47p72l23e63t28a72l 3497915968123

Tak je fakt, že v nových busech a trolejbusech je na sezení málo místa hlavně co se týče míst kdy se sedí naproti sobě, tam prostě na nohy není místo absolutně žádné, na 4 místech můžou sedět maximálně dva. Ale s tím dopravní podnik moc neudělá, leda by ty sedadla vyhodil do háje...  Ale oceňuji tu klimatizaci, vzhledem k tomu že zimy ani nebývají a léto bude dlohé to jistě všichni také ocení.

+3/0
19.2.2014 16:13

P72e93t85r 63T31r16u11h13l48a25ř77í22k 3770871246957

Tak ono zase trolejbus není mezinárodní rychlík.

0/0
19.2.2014 16:32

J20i88ř73í 27Š51t82ě54r98b66a 9953272197805

nevím, jak dlouho se dá běžně ve zlíně jet mhd, ale např.na pražské poměry (klidně půl h v buse/tramvaji, ale v 35° stačí i pár minut) by se klimatizace náramně hodila, respekt zlínu :) R^

+2/0
19.2.2014 17:44

P34e72t27r 29T66i39c19h82ý 4400431235774

Z otrokovickeho vlakace do centra zlina neco malo pres pul hodiny.

0/0
20.2.2014 8:46
Foto

M95i75r26o83s58l58a26v 52Z38a98p32l50e24t56a73l 3377885458213

Tak když je venku 30 tak stačí aby v budu bylo taky 30 a ne 50 jak bývá teď.

0/0
20.2.2014 10:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.