- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co úsek od hranic k Púchovu? To zůstane jak je, nebo ho bratia Slováci taky rozšíří?
Copak o to, široké je to tam dost, ale minimálně nový koberec by to chtělo.
Copak neumíme dostavět pořádně jednu dálnici a pak stavět novou. Dodneška končí D1 před Přerovem a dokončení v nedohlednu. Tím by byla dokončena severní cesta nejen na Slovensko ale i na Polsko. Místo dostavby severní D11-R11, která by uvolnila D1, se rozšiřuje D1. Je vidět, že lokálpatriotní zájmy jsou nadevše. Zejména, když se blíží volby a Sobotka doma potřebuje hlasy.
Víte, ona D1 u Přerova stojí kvůli vleklým problémům, D11 u Hradce to samé, R35, D3 ... atd. Takže buď se bude stavět co zrovna jde anebo budeme čekat na dořešení toho co má přednost a nebude vůbec nic. A rekonstrukce D1 byla nevyhnutelná, to snad uzná každý.
Ta dálnice má problém s napojením na Zlín. Pokud vím tak Zlín nepovolí pustit od té dálnice auta do Zlína pokud nebude hotová spojka mezi silnicí na Fryšták a Vizovice.
To se dá upravit značkami, aby tam nesjížděla nákladní. Každopádně si myslím, že naprostá většina aut, co by u Fryštáku sjížděla, má cíl ve Zlíně, který tu dálnici chce a šel by tak proti sobě. Navíc, pokud někdo jede od Kroměříže, bude mít zatím výhodnější cestu přes Otrokovice. Lepší projet Zlínem po hlavní čtyřpruhové městské silnici, než se plácat po silničce od Fryštáku. Ona se má sice také přestavovat, ale znáte to A tranzit dál po silnici 49 směrem na Slovensko je nyní poměrně malý.
tady je jasně vidět arogance moci
Otázkou pak bude, jestli se neodvolají ekologové. A pokud ano, jak rychle úřady připomínky vyhodnotí. Po vydání povolení bude následovat výběr dodavatele, což také nemusí být krátkodobá záležitost.
Vůbec se nepřipouští možnost, že by ekologové uspěli a povolení se nevydalo.
Tak ono se nyní jedná o ten první úsek, který byl rozestavěn a pozastaven jen kvůli financím. I další úsek k Vizovicím by neměl mít velké problémy, takže by alespoň vznikl obchvat Zlína. Avšak dál přes Vizovické vrchy to může dopadnout jako u Českého středohoří.
Konečně premiér s rozumným názorem. Tak jen aby nezůstalo u slibů.
Ono těch premiérů co slibovali tuto silnici už bylo více.Sobotka není první. V podstatě každý, který kdy navštívil Zlínský kraj měl plnou pusu slibů.No necháme se překvapit. Ono jak se říká "Slibem nic nepokazíš" ale taky "Naděje umírá až naposledy"
Na Slovensko by měly nutně vést celkem tři kapacitní cesty. Zatím máme jedinou - D2. R49 je potřeba, zároveň ale doufám, že bude udělána rozumně. Přecijen má jít téměř nedotčenou přírodou.
Nevíte někdo, jestli je v plánu i zkapacitnění I/11 na Čadcu a Žilinu?
A to ještě ten maniak Patrik a spo. vykládají, že D2 má být alternativa za R52 s tím, že se vybuduje obchvat Břeclavi. Což se samozřejmě nevybuduje, protože pak budou ti samí hlupáci z ekoorganizací řvát, že od Břeclavi ne, protože lužní lesy apod. a že Rakušáci staví na Mikulov. Ale že ti samí ekopošahanci blokují i variantu přes Mikulov, to jim nevadí.
Po připojení Zlína na D1 to zkoušelo přes Zlín mnoho Ukrajinců, Litevců a Estonců. Příval tranzitu dokázalo zastavit 30 semaforů s červenou vlnou. Po vybudování R49 po Fryšták, přivaděče do Zlína a obchvatu Zálešné a Podvesné tato brzda odpadne. První etapa výstavby R49 by měla končit až v Lípě. Pak by měla ihned pokračovat na Slovensko, protože nedokončená část bude nevídaným způsobem ZOTROČENA TRANZITNÍ DOPRAVOU.
Samozřejmě jezdilo daleko víc také Slováků.
Úprimne, priatelia, tieto cesty sú určite zmysluplnejšie a ekonomicky návratnejšie ako predĺženie 6 km metra do Motola za 25 mld. Kč, alebo tunela Blanka za tuším 20 mld.
Je to síce vaša vec, ale treba si uvedomiť, že Slovensko sa podieľa cca z 20% na vašom exporte a importe. Na to, že sme boli spoločný štát, tak jedno normálne prepojenie našich krajín (cez Břeclav) je hanba.
holešovu to nepomůže, nebot tam je ekolog-škůdce a ty žaby tam dováží ze slovenska a je krytej někým z kraje.