Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V uzenině byl jed. Policisté zjišťují, kdo chtěl ve Zlíně otrávit psy

Několik kusů uzeniny, ve které byl zřejmě jed na hubení hlodavců, našla ve Zlíně žena venčící psa. Právě na psy měl zřejmě políčeno neznámý pachatel, po kterém nyní pátrají policisté. Místo totiž pejskaři k venčení rádi využívají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z80d76e88n54ě86k 16J40o45n63á70š 9851969216460

Psů je čím dál více, majitelé čím dál bezohlednější (spíše hloupí), pejsek může všechno. Legislativa a města nepomáhají, tak prostě někomu dojde trpělivost a vyřeší to po svém. Pravděpodobně toho člověka nenajdou, ale docílí toho, že si teď budou všichni na psi dávat pozor. Ne, že bych to schvaloval, ale lidstvo spěje k rovnováze, pokud bude čím dál více psů a nezodpovědných majitelů, bude přibývat magorů, co budou dělat podobné věci.

0/0
7.2.2014 17:35

D92a32n27i77e30l40a 65U21r29b18a59n25o84v50á 2384410285746

Upřímně pochybuju o tom, že motivem k trávení psů je něčí snaha snížit pokálenost okolí, jak se tu někteří snaží naznačit. Jde o totéž jako trávení orlů - prostě magor, kterému dělá dobře především představa trpícího zvířete. Žádné jiné motivy v tom nehledejte - to jso jen záminky a výmluvy, protože každý normální člověk ví, že za psa je odpovědný majitel a pes fakt není schopen pochopit že někde nemá kálet nebo nemá k lidem čuchat, to je jeho přirozenost a jestli snad někdo svého psa nezvládá a někomu jinému to vadí tak opravdu není  jakkoli logické, že za chybu majitele chce zavraždit psa.

+2/0
7.2.2014 11:49

K92a84r52e45l 52V42a47l81i61š 7207905672540

Fakt je ten, že tak 1/4 pejskařů sbírá po svých miláčcích jejich výkaly. Když do toho člověk několikrát šlápne, kdoví co ho potom napadne.

Nesouhlasím s trávením psů, ale jejich majitelé by se měli zamyslet. ;-O

+3/−1
7.2.2014 5:06

F61r29a32n81t67i79š91e63k 96P42o69l56í80v94k71a 8301885161328

Váš fakt je dobrý výmysl. To byste v tom musel pomalu plavat. Ale nepopírám, že někteří neuklízí a je to od nich sviňárna.

+1/0
7.2.2014 8:37

A51l20f14r35e93d 56K79o83c40a48b 2776548304614

To je opravdu dobré. ČOI našla v různých supermarketech potraviny ohrožující zdraví a život člověka a nic se neděje. No a tady je policie na nohou.

+2/−2
6.2.2014 20:52

D62a97v95i62d 68R69y60c36h21e94t52s82k88ý 9706471750600

Mám většího psa, ve městě, ale bydlím hned okraji přírody. Pes neštěká. Vůbec. Výkaly sbírám a házím do k tomu určených košů. K lidem ho nepouštím, pokud o to sami neprojeví zájem, a to ani čuchnout ke kolemjdoucím - respektuji jejich "bezpečnostní bublinu".

Nikdy (za pět let) mě nikdo neoslovil a neřekl nic o tom, že by mu cokoli v souvislosti se psem nějak vadilo. Pokud by to udělal, rozhodně bych tomu věnoval pozornost. Tak mi vysvětlete, co mám jako dělat abych "vyhověl" hrdinovi, který se zmůže na špikování salámu kyanidem a anonymní kecání na diskuzích. Co?

+4/0
6.2.2014 15:03

F72i13l67i25p 43K57r92o38l34u87p94p61e25r 7296864494938

Zjevne kyanid nebyl urcen vasemu imaginarnimu psovi. Staci se podivat kde byl jed pohozen. Pokud byste vodil psa na voditku v mistech kde byl jed polozen, vas pes by se ho zjevne nemel sanci dotknout.

+1/−7
6.2.2014 15:07

D28a96v74i67d 30R45y70c25h98e18t82s20k66ý 9186461630870

Lžete. Sežrat to může i na vodítku, stačí půl vteřiny. A proč by pes nemohl být puštěn z vodítka, pokud kolem nikdo jiný není? Dole jste psal jak byste se k jedu nikdy nesnížil, tak to tady neobhajujte.

+6/0
6.2.2014 15:57

P15a51v61e46l 28D50o13l33n44í81č65e73k 3958753644431

Víte, pane, já nechci obhajovat tento způsob jako takový, ale vzhledem k naprosto neúnosné situaci, kterou se nikdo z kompetentních zjevně nechystá řešit, se ani trochu nedivím, že někomu, kdo má denodenně s prominutím zesr...é trávníky a plochy, o které se stará, prostě a jednoduše prdnou nervy.

Nikdo nemá nic proti těm slušným, kteří po svých psech uklízí a jejichž psi nikomu na obtíž nejsou. Bohužel je velká část těch druhých, ale doplácí na to všichni.

Mimochodem, úplně stejně jako Vy se cítí například slušný kuřák, který se snaží svým zvykem neobtěžovat okolí. A přesto je militantními nekuřáky automaticky degradován na dobytek a póvl, který je třeba vyhladit. Takže asi tak.

+2/0
6.2.2014 15:58

D94a51v50i10d 91R52y66c96h98e44t48s19k28ý 9666781570960

Tak rupnout nervy můžou každému, třeba rozbije hubu manželce nebo rozkope někomu okno. Pak to řeší policie. Což se právě teď děje. A je to dobře.

0/0
6.2.2014 16:03

P36a23v45e86l 56D10o55l71n44í84č63e14k 3508133424281

Jenže ono je třeba řešit i příčinu, ne jen důsledek.

+1/0
6.2.2014 16:11

D75a70v66i94d 63R94y62c83h64e47t83s11k92ý 9156761120170

Tak to měl tu příčinu řešit! Vidím konkrétního srát psa na svůj pozemek, zavolám měšťáky! Nebo majitele seřvu. Nebo podám žalobu. Ale potichu začít rozhazovat smrťáky a otrávit dva úplně jiné psy, tři kočky, kunu, pět dravých ptáků a divoké prase je fakt na kriminál.

+4/0
6.2.2014 16:23

P76a68v61e29l 56D48o51l93n37í57č66e13k 3918573404151

Já takové jednání přece neschvaluji, tak nevím, proč ty vykřičníky. Pouze to nevidím tak černobíle.

"Zavolat měšťáky" - ti než přijedou, tak je majitel i se psem dávno v čudu. Fyzicky toho člověka na místě zadržovat nemůžete, na to nemáte právo. A dokazovat někomu zpětně, že jeho pes se někomu vys... na trávník a on to neuklidil, je prakticky nemožné. Resp. teoreticky to možné je, ale žádná MP nebo přestupková komise nic zpětně dohledávat a zjišťovat nebude, protože jim to za tu námahu nestojí.

"Majitele seřvu" - většina z nich se už stala natolik splachovacími, že je jim vaše seřvání u něčeho.

"Podám žalobu" - na základě čeho? Jako člověk s právním vzděláním se nad touto možností mohu pouze pousmát bez dalšího komentáře. Je to asi takové, jako by vám v hospodě někdo rozlil pivo a nechtěl vám koupit nové. Čistě de jure je to žalovatelné taky, v reálu pitomost. Pokud by se něco takového povedlo někomu dostat k soudu, tak před ním hluboce smeknu. Nehledě k tomu, že ne každý má čas, náladu a peníze na to se tahat po soudech.

***

A dokážu si živě představit někoho, kdo v prvopočátku ty majitele slušně žádal, aby po psech uklízeli. Když se to míjelo účinkem, zkoušel to tím "seřváním". Nepomáhalo ani to, tak to zkoušel i přes MP, radnici... Tam se na to buď vys...i, anebo udělali něco, co také nemělo žádný efekt. Vyčerpal všechny zákonné možnosti, stálo ho to čas a energii a náprava nula. Jak jsem řekl, neschvaluji, ale ani se nedivím, že už to na někoho je moc a prostě to nezvládne. Nicméně stejně tak to může být i regulérní magor, který to dělá čistě z nudy, ale tomu moc nevěřím.

+1/0
6.2.2014 16:58

D90a51v95i22d 61R42y41c60h60e32t19s26k54ý 9786391180610

Ano, to vše je možné. Pokud natrefíte na páníčka blbce. Ale zabíjet kvůli tomu podrazácky to zvíře? To je jako kdyby vám někdo dlužil peníze a vy jste to řešil zapálením domu jeho souseda.

+3/0
6.2.2014 19:21

P95a73v44e80l 97D29o32l25n11í35č47e95k 3808713884521

Ale vždyť v tomto nejsme, alespoň ne nijak zásadně, ve sporu. Já jen poukazuji na to, že nemusí být vše jednoznačné a jakkoliv je takovéto jednání zhovadilé, tak to může být zase jen vyhrocená reakce na jinou zhovadilost.

Je to to samé, jako již zmiňovaní kuřáci. Troufám si říci, že většina z nás je slušných a ohleduplných k okolí. Nicméně ta nekouřící část přijde do kontaktu nebo chcete-li, do konfliktu jen s těmu hovádky. S tou slušnou částí nepřijde do konfliktu už z logiky věci - není prostě proč.

U pejskařů je to to samé. A pokud nastane nějaký problém, tak to také odnesou všichni bez rozdílu. Proto je primární povinností udělat si nejprve pořádek ve vlastních řadách.

+1/0
6.2.2014 20:21

D94a12n63i80e89l54a 43U37r11b68a33n38o34v49á 2584280575516

vy tu rozvíjíte teorii že někdo tráví psy kvůli tomu že po nich majitelé nesbírají trus, ale o něčem takovém se v tom článku nepíše - v podstatě jen hledáte omluvu pro takový čin ale fakt je takový, že pro to prostě omluva není. Co kdyby byl někdo venku s malým dítě+tem chvilka nepozornosti a už to má dítě v puse - prckové rádi všechno ochutnávají a neřeší, že ze země se nic jíst nemá...

0/0
7.2.2014 11:53

V94l83a95d34i91m31í72r 96L60o17u92d64a 8787607306722

Za dítě ručí rodič nebo jiný opatrovník. Nepozornost neomlouvá

0/0
7.2.2014 12:30

D58a75n74i37e70l51a 39U16r79b39a95n93o89v60á 2764290475396

tohle není o rupnutí nervů, tohle je promyšlený čin - koupení jedu, uzeniny, nacpání jedu do buřtu a jeho roznesení po okolí - to není jednání v afektu, afekt je o pár vteřinách kdy vám vypne mozek a né to tomhle.

+1/0
7.2.2014 11:50

A75n14n55a 70Š19i41m18a92l93i36a43k45o88v72á 7180614905813

Někoho takového bych velmi ráda pozvala na piknik a předložila mu "vylepšené" špekáčky...pak bych s radosí každý den pozorovala, jak si podává denně protilátku a trne u kontrolních odběrů krve...

+4/−4
6.2.2014 14:11

V52l29a79d53i54m88í54r 62L35o77u16d98a 8397737266492

No jestli s radostí, tak raději uvažujte o hospitalizaci na uzavřeném oddělení...

+4/−3
6.2.2014 14:17

M83o25n27i87k66a 43R29o77l56l12o72v43á 5493322856385

A proč?Kdo s čím zachází..............já bych takovýmu šmejdovi taky s radostí podala něco "ochuceného".

+2/0
6.2.2014 14:39

V69l94a76d27i58m32í59r 65L25o56u16d39a 8857937956692

Tak do toho, hrdinové od klávesnice;-D

+1/−1
6.2.2014 14:41

M29o49n87i91k43a 13R25o18l10l11o95v51á 5263212226125

Tak mi nějakého traviče dodejte.Nejsem hrdinka od klávesnice,je to pár let,ale zbila jsem frajera,který mi skoro umučil kočku,takže já neplácám do větru.Prostě jak jsem psala,kdo s čím zachází.............

+2/0
6.2.2014 14:44

F91i77l39i44p 95K97r89o61l65u60p71p19e37r 7896914624168

Bububu, pani drsnacka :-)

+2/−2
6.2.2014 14:46

M12o24n10i44k93a 93R66o79l67l27o57v35á 5173482146445

Vždyť mě neznáte.A jo,jsem drsňačka,jak jde o staré lidi,děti,nebo zvířata,tak pro ránu nejdu daleko.Nějak vás to irituje?

+2/0
6.2.2014 14:58

F13i47l17i64p 61K72r30o58l36u35p82p40e15r 7806194194438

Ne, spis vas lituju. Az narazite na chlapa, kteremu bude jedno, ze jste zena, tak budete mit problem. Ikdybyste byla mistryne evropy v karate, tak vzdycky se najde nekdo lepsi. A pokud to budete pokouset tak to zjistite. Nebo skoncite v lochu za ublizeni na zdravi. Reseni? Nasili to neni - nasili je posledni moznost, a urcite bych to nedoporucoval Vam ;-)

+3/−2
6.2.2014 15:02

M45o24n96i21k67a 96R83o71l64l38o79v42á 5353582216675

A věříte,že mi bylo jedno jestli mi jí natáhne?Měla jsem kliku,že jsem se trefila první a dobře.Možná změníte názor až budete rvát magorovi z rukou vaše zvíře,které škrtí a bude u toho vaše malé dítě.A v lochu bych neskončila,jsem přece žena a jen jsem se bránila,ne?Nechtějte vědět jak frajer dopadnul a neměl odvahu mě žalovat.

+2/0
6.2.2014 15:17

P73a33v51e83l 97D53o38l93n50í17č68e20k 3358733864181

Ale prdlajs. 9 chlapů z 10, kdyby chtělo, tak vás seřeže jak žito. A myslím si, že ten váš případ nebude výjimka.

Prosím vás, nevykládejte nám tu bludy.

+2/−1
6.2.2014 16:19

M47o91n71i34k17a 32R45o49l33l91o96v44á 5493262106755

Zbilo by mě 10 z 10,ale psala jsem,že jsem měla kliku,že první rána sedla a poslala ho k zemi a měla jsem dobrý boty,stačí,nebo musím popisovat dál?Hlavně nevíte zda se nevěnuji bojovému sportu,i malá ženská může zmydlit chlapa.A věřte,nebo ne,mě je to šumák,měl zlomené 2 žebra a vyražený zub.Bohužel to byla jen malá náplast na to,že kočku jsem musela nechat uspat...............

+1/0
7.2.2014 8:30

P70a72v40e57l 67D35o44l90n84í13č70e59k 3388723454891

"zbila jsem frajera"

Chachá, to bych chtěl to "zbití" vidět. TIpuju, že jste ho "zbila", jen proto, že se zbít nechal, protože jste ženská a on měl zábrany na vás sáhnout.

Strašně se mi líbí ty historky o tom, jak ženská zmlátila chlapa...

+1/−2
6.2.2014 16:15

D51a71n94i43e86l86a 60U51r86b12a60n15o56v93á 2534340175916

tak trochu pochybuji, že by magor co mučí kočky byl nějak outlocitný k tomu že je paní žena.

A to že to asi není moc obvyklé ještě neznamená, že se to že žena zmlátí chlapa nikdy stát nemůže.

0/0
7.2.2014 11:57

V62l42a38d50i22m56í79r 49L14o61u84d20a 8597557166912

Ale větší pravděpodobnost je že Vás trefí na procházce meteorit... I to se může stát:-)

0/0
7.2.2014 12:28

M76o31n65i88k83a 21R88o69l64l73o39v44á 5893582456525

Věřte,že se to stalo.Je fakt,že to byl chcípák o půl hlavy menší než já,ale opravdu záleží na tom,že první rána sedne.A když je někdo na zemi a vy máte dobrý boty,tak už opravdu nezáleží na tom kdo je chlap a kdo ženská.Kdyby mě tenkrát od něj neoderval manžel,tak jsem asi  teď v kriminále..........Nemám sebemenší důvod si vymýšlet,tenkrát jsem měla rudo před očima nejen kvůli té utýrané kočce,ale i kvůli dítěti,které se na to dívalo a jen řvalo ať jí nechá být.Nehezký zážitek..........

0/0
9.2.2014 0:21

D46a33n82i57e22l31a 82U86r17b47a56n88o11v90á 2114580505116

pokud s radostí komukoli podáte jed tak jste jako on - tedy nejste o nic lepší, to je celé.

0/0
7.2.2014 11:51

M76o13n50i12k64a 50R53o68l84l47o26v44á 5583542256425

Ne komukoli,ale traviči,ať si vyzkouší jak je těm zvířatům.Ty totiž cítí zrovna takovou bolest jako člověk,s tím rozdílem,že si nedojdou k doktorovi a neřeknou kde a co je bolí.

0/0
9.2.2014 0:17

P73a35v72e57l 79D54o48l78n81í46č64e98k 3678733724791

A co se spíše zamyslet nad tím, PROČ to takový člověk dělá? Ona to nejspíše bude reakce na nějakou předchozí akci - v tomto případě h...a na každém kroku.

Plně souhlasím s tím, že tento způsob "řešení problému" je nepřijatelný, nicméně je na místě si položit otázku, zda si za to pejskaři v té lokalitě nemohou i sami.

0/0
6.2.2014 16:03

F93i87l81i42p 11T43o68p41o14l 7531461459690

Zřejmě nějakého pána, který nerozumí přísloví "Jak nechceš aby jiní činili tobě, nečiň ty jim" otravovali psi, takže se je rozhodl otrávit. Neuvědomil si asi, že otravování a otrávení jsou kvalitativně dvě rozdílné věci. Při jedné se někdo cítí nepříjemně, nebo si to myslí, druhé je vražda. Byl to asi nějaký primitiv.

0/0
6.2.2014 13:53

T71o87m11á73š 68Z26e74m84a91n 3315318644705

Dobře vycvičený pes nejí jinak než se souhlasem svého pána.

A nevycvičení psi na ulici nepratří.

+5/−7
6.2.2014 13:49

V30l28a85d53i10m20í73r 46L49o69u72d82a 8407397666412

Na volno určitě ne...

0/0
6.2.2014 13:53

P53ř35e18m12y19s19l 57H62r35o98m57a97d93a 2124666598771

a nevycvičená ostatní zvířata a děti, také na ulici nepatří!

+4/−4
6.2.2014 14:04

F39i23l49i55p 59K53r36o70l33u31p28p38e89r 7376854184538

Jj je videt, ze jsi cokolofil. Nech se lecit, nebo si radsi najdi zenskou at se nemusis tulit k ratlikovi.

+5/−4
6.2.2014 14:10

D94a23v61i61d 20R70y32c28h10e62t74s51k47ý 9136221150100

Víš že chlap se psem má statisticky o dost vyšší šanci nějakou sbalit? I když tobě se to skládá k nohám samo, s tím nožem a pepřákem...

+2/0
6.2.2014 16:00

T26o85m92a81s 81N41o85v87o39t34n45y 3711706898509

No tak to jich je tak 9 z 10 ve městech, protože si to lidi pořizují jako módní doplněk do 1+kk a pak to má ve městech nějak vypadat. Nějaké cvičení psa, to je nezajímá stejně jako ohleduplnost k ostatním.

0/−2
6.2.2014 14:26

I63v70a46n25a 77M12o78t32a41l52í72k94o81v83á 5244251840362

A to jste určitě četl Lassie se vrací, že? Dobře vycvičený pes bývá pes služební a potom pes rozumných majitelů velkých anebo ostrých psů, kteří by jinak než s výcvikem byli nezvládnutelní, ale troufám si tvrdit, že většina těch malých "mazlíků" žádný výcvik na cvičáku pod vedením instruktora nikdy nepodstoupila a jejich majitelé se spokojí s pár základními povely. Většinou na psy spíš volně mluví a tak pes někdy na  povel nezareaguje dostatečně rychle anebo ho to žraní pouze na povel prostě nikdo nenaučí.

0/0
6.2.2014 14:37

B68l90a67n53k22a 40P30r75o32c41h96á81z38k91o84v10á 6826420746881

Ale jděte! Malého gaučového psíka asi těžko naučíte všechno a proč by tedy na  ulici nesměl???

A souhlasím z názorem, že i když je na vodítku, tak (třeba za šera) nemáme šanci zabránit, aby návnadu snědl...jde o  pár sekund...

+2/0
6.2.2014 16:07

D32a24v47i62d 61R39y18c45h13e14t24s19k59ý 9446111970810

Můžete mi vyprávět o pokaděném trávníku jak chcete, ale tohle může udělat jenom lidský odpad. Co takový zbabělý, sadistický psychopat udělá, až mu budou děti řvát za domem? Vylije do pískoviště kyselinu sírovou?

+8/−5
6.2.2014 13:39

F20i57l15i94p 11K78r47o35l58u23p80p20e80r 7106804504948

Jaky typickej coklofil stavis na stejnou uroven psy a deti, takze psychopaty bych hledal mezi coklifily. Vis co, ja mel 17 let jagteriera a nebylo to s nim lehky a psy mam rad. Ale to co se deje mezi panelaky je otres. Kazdej den mezi 11-12 venci mezi panelaky nejaci retardi unafane a zjevne zakomplexovane ratliky. Cca to tam kazdy den hodinu steka a diky topologii panelaku je to slyset kilak daleko. A nejlepsi k tomu je: "Beeeeetynooooo, poceeeeeem!" Vazne premyslim o nejakem reseni, protoze vynadani nefunguje.

+12/−5
6.2.2014 13:50

M14a54r52t15i91n 82M32a83c71h28á26ň 1874320935893

Já mám jezevčíka,lovec, papíry,  jsem na okraji města, zkušenost, kterou mám, že "jorkšíři" a podobné houna se kupují jenom pro peníze, občas mám pocit, že ho pustím a už si neštěknou.

0/−1
6.2.2014 14:05

P85ř28e72m84y68s92l 30H44r10o36m12a25d36a 2354326138421

Váš příspěvek je naplněním skutkové podstaty trestného činu!!

+4/−6
6.2.2014 14:06

F67i63l39i56p 55K76r27o74l82u21p38p60e30r 7466364294898

Podej oznameni, retarde :-)

+4/−3
6.2.2014 14:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.