- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mimochodem, v článku se píše, že to bude první takovéto značení na Zlínsku. Ale na nové křižovatce u 51 budovy, je toto ve výjezdu z areálu Svitu už minimálně půl roku.....
Kdyby se neschopni radni davno dohodli, mel Zlin obchvat a prujezd mestem by byl v pohode. Ale jim o mesto vubec nejde
Prestehoval jsem se z Prahy zpet do Zlina a jsem zdeseny kvalitou ridicu ve Zline:
1. Nedavani prednosti busu MHD ze zastavky.
2. Nezastavovani chodcum pred prechodem.
3. Odmitani zipovani!!!
4. Jizda v levem pruhu a nejlepe vedle auta v pravem pruhu celou cestu ze Zlina do Otrokovic (vznikajici kolony).
5. Zacpani krizovatky, ikdyz ridic nemuze pokracovat v jizde dal = zblokovani dopravy z vedlejsich cest. apod. Pratele Zlinaci. spoustu dopravnich problemu si zpusobujete sami. Se zlutymi zkrizenymi carami souhlasim, hodne to pomaha - zkusenost z jinych mest.
A nebylo by lepší vyřešit ty běžně parkující dodávky v úplně levém pruhu? Ale to by musela policie trochu jednat a ne jen nechat malovat na silnici.
To je pravda. Ráno je z toho levého pruhu regulérní parkoviště.
Ten vyjíždějící trolejbus řidiči vždycky pustí. I do prostředního pruhu. Takhle na tom budou škodní i sami trolejbusáci. Teď už totiž nebudou řešit, že vyjedou ze zastávky o 5 vteřin později, ale budou rádi, když se na ni vůbec dostanou.
Autorko, žluté zkřížené čáry nejsou žluté klikaté čáry...
http://www.vsechny-autoskoly.cz/dopravni_znacka/zlute_zkrizene_cary/
No, prvních čtrnáct dnů to budou ignorovat všichni řidiči a potom i všichni policajti.
No nevím, dalším řidiči za mnou se budou domnívat. že jsem zabrzdil a zastavil bezdůvodně. Jistější je ten pražský systém, kdy vozidlo MHD vyrazí po třetím signálu blinkru. V případě nehody údajně dostává řidič MHD 1 den na zotavenou.
To je dobrá ptákovina. To by si řidiči dávali ty zotavenky kdy by se jím líbilo. Hodíš blinkr, jedeš a nikdo nedokáže, že to bliklo třikrát...
A co až nasněží, co pak? Snad máme i svislé dopravní značky. Jenom vodorovné vše neřeší.
§25 (6) - Řidiči autobusu hromadné dopravy osob nebo trolejbusu musí v obci řidiči ostatních vozidel umožnit vyjetí ze zastávky nebo ze zastávkového pruhu, a to snížením rychlosti jízdy, popřípadě i zastavením vozidla; - Svislé i vodorovné značky jsou v tomto případě jen zdůrazněním zcela automatického, takže by se to nemuselo řešit vůbec, kdyby... (viz níže)
Chci to vidět v praxi. Na té silnici. Většinu dne tam jede jedno auto za druhým, vcelku si nedovedu představit, co udělá řidič, který se octne nad tím značením a kolona se zastaví. Jestli si někdo myslí, že je reálné po značce přibrzdit a nechat auto před sebou 50 metrů poodjet (aby se stihlo případně zabrzdit před značením)...
Tak či tak máš povinnost pouštět vyjíždějící autobus/trolejbus ze zastávky, takže v těch místech máš jet pomaleji, zejména, když celou rovinku vidíš, že stojí na zastávce. To značení je zbytečné, stačí aby řidiči vykazovali aspoň základ slušnosti a empatie a nejezdili jak hovada...