- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslím si, že pan Adámek neudělal větší chyby, proto si ho dovedu ve funkci představit i dál. Nemohu však zapomenout na vyřazení paní Jiřičné z návrhů na úpravu centra Zlína. To bylo necitlivé a tímto zásahem jsme ztratili příznivkyni, která byla ochotna na návrzích pro město pracovat i dál. Ona Zlín nepotřebuje, když pracuje pro Londýn, Paříž nebo New York. Zlín by se však mohl chlubit jejím dílem jako žádné jiné české město. To pokládám za kardinální chybu.
Současný primátor - nejslabší v novodobé historii. Slabý, alibistický, nemá dostatečnou energii k prosazování cílů.Jen úsměv na tváři nestačí, doufám že většina občanů to vidí stejně jako já.
Za žádného primátora nedostávali zlínští občané tak sprosté odpovědi na žádosti o informace, jako v současné době. Pět let žádám magistrát o informace o proplacených fakturách a informace o mimořádných odměnách, které dostali vedoucí oddělení a odborů. U informací o fakturách jsem za pět let, kromě obstrukcí, sprostých podrazů a ještě sprostějších lží nedostal jedinou pravdivou sestavu, spor o informace o odměnách, které dostal bývalý vedoucí oddělení informačních systémů, jsem musel dohnat až k Nejvyššímu správnímu soudu.
Z informací, které mi nakonec u tohoto jednoho pracovníka museli poskytnout vyplynulo, že vedoucí, který na základě neplatné veřejné zakázky do 5 milionů, vystavil objednávky a nechal proplatit faktury za zhruba 47 milionů, za co magistrát dostal pokuty v celkové výši více než 300 000 Kč, dostal za osm let, kromě platu ve 13. platové třídě, pravděpodobně nejvyššího možného osobního ohodnocení a příplatku za vedení oddělení (tyto údaje mi odmítají poskytnout) 1,6 milionu korun na mimořádných odměnách.
V letech 1999 a 2000, kdy jsem byl jeho vedoucím, mělo toto oddělení tři pracovníky a veškeré úkoly jsme zvládli bez pomoci jiných firem. Po nastoupení nového vedoucího byl počet pracovníků zvýšený na deset (zvýšení na šest by bylo opodstatněné převodem některých agend z policie na magistrát - občanské průkazy, pasy, řidičské průkazy, přestupky, evidence motorových vozidel), a protože s deseti pracovníky nebylo možné zajistit chod počítačové sítě, uzavřel magistrát s firmou Impromat computer smlouvu o outsourcingu (výpomoci), za kterou platí okolo 200 000 měsíčně. Daná firma zajišťuje technicky a odborně vysoce náročné zásahy, jako je výměna tonerů v tiskárnách (to nesmí udělat žádný zaměstnanec magistrátu), nebo zásah skutečně odborně a technicky vysoce náročný - odnesení starého počítače na půdu. Za takovouto výpomoc zaplatili a ještě stále platí z peněz zlínských občanů 16 milionů korun.
Veškeré důkazy jsou na http://www.ludekmadera.cz.