Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nákladní auto se ve Zlíně srazilo s vlakem na vlečce

Vlaková souprava překvapila na vlečce v průmyslovém areálu ve Zlíně řidiče nákladního auta. Vjel jí do cesty. Při srážce nedošlo ke zranění, hrozilo však převrácení náklaďáku na bok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M10i35r75o15s18l57a44v 39Z78i96k73m19u64n78d 7669123644983

Jaký nechráněný přejezd ? Autor tam snad nevidí výstražné kříže zabezpečující (chránící) přejezd ???? Nechráněné přejezdy neexistují ...

0/0
15.12.2013 19:45

L93i49b68a 70R27u88s40n75á59k 2410884215961

Clovek by cekal, ze tam daj manika s praporkem

+2/−1
12.12.2013 14:13

Z37d78e44n64ě38k 15Z86a69b51a12v97a 1112724906514

...Nehoda se stala ...v areálu...   stačí jako odpověď?

0/0
12.12.2013 16:19
Foto

J62a30n 33A22d79l85e14r 2886721406646

Areál je v tomto případě terminus technicus. Nejedná se o uzavřenou oblast, ale volně přístupnou i s veřejnou dopravou.

0/0
13.12.2013 14:37

J57a25n 76P81i84v97a89r85n75í81k 1858433123731

No podle obrázku vlak "couval". Za mého mládí při pohybu dozadu měl mít na čele posunovače a tuším že jeden posunovač měl být na 4 vagóny. To dnes neplatí?

+2/0
12.12.2013 13:56

V58á21c34l97a65v 71P26o26u49s33t95k20a 3640971262

Já myslím, že tam nějaký byl, protože jinak by to asi tak dobře nedopadlo.

0/0
13.12.2013 8:22

J51a73n 55P90i96v50a39r53n73í30k 1238133823141

No pokud by tam byl, tak by si při tomto ťukanci rozbil ústa

0/0
13.12.2013 10:05

M75i80r43o89s20l16a36v 91Z64i73k73m92u41n98d 7369583884863

To si nějak pletete, kdysi býval jeden štiplístek na 4 vozy, resp. šest vozů (dvounápravových), ne více jak 16 náprav (čtyři čtyřnápravové vozy) - předpis D2 z roku 1962.  Kolik má být posunovačů na posunující díl nikdy  nebylo stanoveno, počet musel být takový, aby strojvedoucí viděl na dávané návěsti, na přímém úseku kolejí tedy stačil jeden. V současnosti se používá ke komunikaci vysílačka, takže stačí zase jeden.

Uživatel pozemní komunikace je povinen dodržovat stanovenou vzdálenost  od kolejí dráhy. Vlečka je kategorií dráhy.

0/0
15.12.2013 19:43
Foto

J34a86n 58A39d22l87e20r 2756181816806

Pouze otázka času, kdy k něčemu podobnému dojde. Řidiči - hlavně mimozlínští - v klamném dojmu, že všechny vlečky jsou "mrtvé"; vagony posunované bez patřičného kvalifikovaného doprovodu nebo signalisty.

O stupeň výše stojí už pouze zranění nebo úmrtí. Možná se pak začnou řešit opatření, jak obnovit bezpečnost křížení vlakové a automobilové dopravy v areálu Svit.

+3/0
12.12.2013 13:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.