Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žena se nedovolala pomoci a zemřela, policista dostal u soudu podmínku

Pětiměsíční trest podmíněně odložený na dvacet měsíců uložil okresní soud ve Zlíně čtyřicetiletému policistovi Andreji Holubovi z Kroměříže. Podle obžaloby jako operační důstojník ve Zlíně nesprávně vyhodnotil hovor na tísňové lince 158, což zřejmě stálo život volající ženu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A94l60e43x96a19n64d12r 66K39o76s21t33k18a 5519146539496

Příběh smutný, ale bohužel pochopitelný. Máte představu, kolik set telefonátů deně vyřídí? A každý druhý je hysterický a obvykle se nic neděje. 999 z 1000 jich vyhodnotí správně. A také je tam ten problém, že policejní šéfstvo jezdí v superbech a na hlídku tudíž vychází jedno auto na 20x20 km.

+1/0
29.11.2013 10:57

K80a18r51e42l 71F33u22k21s10a 3494110680663

No já bych mu patrně trest nedal. S tím naprosto absurdním IT systémem, co tam měla policie, by se to časem stalo 90% z nás... jen by to čekalo na "vhodnou" situaci

0/0
29.11.2013 6:36
Foto

M48a86r90t19i40n 40F21a25l96t23ý25n 9151666884298

Cena lidského života... :-( podmínka Rv

+1/−12
28.11.2013 16:04

S34t79a77n58i13s71l89a13v33a 52Z35a93p93l20e28t54a70l36o28v60a 6246209919458

NE cena je 10 let vrahovi

+15/0
28.11.2013 16:08

Z47d64e30n56e37k 72V83r67b60a 8319175753957

u NEDBALOSTNÍHO t.č. - proč ne. On určitě nechtěl. Navíc je do jisté míry jen "obětní beránek" to je chyba systému jako takového - výcvik těch lidí, jejich morální kvality, kvalifikace, inteligence, vytížení ostatních, atd. atd. Někdy se prostě musíte rozhodnout zda dát přednost domácí šarvátce, jakých je n za den,nebo jiné "akci". V některých zemích jsou některá "dispečerská" povolání zbavena úplně trestní odpovědnosti právě pro to, aby obava z trestu nezvyšovala stres v potenciální krizové situaci. (letečtí dispečeři)

+1/0
28.11.2013 20:26

J74a74n 71P37i67v45a47r14n21í59k 1118863313791

No nechci se postiženého zastávat, ale seděl někdo z vás u tzv. tísňové linky. Já tedy ne, ale občas mám hodně zmatených telefonů na normální lince a to jsou volající obvykle v pohodě. Jak to asi vypadá na té tísňové???????

+20/0
28.11.2013 15:46

J67a11n 67M72o95d17r93ý 2893529507

A on tady snad někdo dosud napsal, že obviňujeme operátora? Jste paranoik, zamyslete se nad úsudkem, který od počátku máte aniž byste sledoval souvislosti. Běžte se proběhnout.

0/−10
28.11.2013 15:51

J82a36n 36M77o60d31r65ý 2513819177

A o tom, zda je vinen, nebo ne, je jasno – soud jej odsoudil.

+1/0
28.11.2013 15:52

J66a24n 67P59i37v87a21r76n45í96k 1578593303781

A on brouzdal po netu. ????? Máš za sebou alespoň tzv. národní školu?

0/0
28.11.2013 17:14

J92o25s20e48f 79P48i28š24v52e16j84c 4842380800896

A tak to já se ho zastanu.

Sedět 24 hodin na dispečinku a řešit prakticky nonstop telefonáty podobného druhu není vůbec žádná legrace (jak by se na první pohled mohlo nezasvěcenému zdát) - falešných (bomba v obchoďáku) nebo nesmyslných (kočka na stromě) poplachů je více než dost, přičemž procento pacholků kteří jsou za zneužití tísňovky potrestáni je mizivé - kdo to někdy zkusil (policie, tísňové volání, apod.), dobře ví o čem je řeč. Každý takový člověk je jak vidno jednou nohou v kriminále. Přál bych místním "chatrákům", aby si něco podobného zkusili sami, schválně jak dlouho by to vydrželi - dotyčný to dělal 11 let - podotýkám, že na tísňové lince a ne na hot-line mobilního operátora nebo výrobce software.

+5/0
28.11.2013 18:33

J52a98n 72P97i19v12a32r14n19í22k 1758373113741

No já znám akorát hot line a to z druhé strany, jako volající. Ale znám i lidi, co seděj na druhé straně telefonu. Mnohokrát jsem jim řekl, že je obdivuji, protože jim obvykle volá člověk nasr..nej, vystresovanej a vzteklej. Ptal jsem se jich, zda maj nějaký to psychologický školení a odpověď byla že ne. Většina operátorů to však zvládá perfektně. Na hot line však oproti tísňovým linkám volají lidi se vzděláním a duševně zdraví (i když se to někdy nezdá). Jak asi musí vypadat tísňovka si dovedu představit, kromě lidí vzteklejch, vystresovaných, rozčilenejch, tam volaj magoři uchýlaci, srandisti atd. Těch, co volaj jak by měli, těch asi bude hodně málo. Ale jak píšu, je to můj soukromý odhad a na této  tísňové lince ani hot linu  jsem nikdy neseděl

0/0
29.11.2013 10:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.