- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
150 nových parkovacích míst? - ani náhodou. Kdybych situaci neznal, tak bych si myslel, ze na Jižních Svazích bude parkování pro dalších 150 aut. To je naprostý nesmysl. Např. na ulici Větrná má podle článku přibýt 64 stání. Ovšem v místech, kde mají být tato stání budována, v současnosti parkuje asi 45 aut (možná o pár víc). Takže přibude - když moc - 20 míst. A to celé bratru za 3 mil. Kč. Takže 150 tis. za jedno nové místo. Škoda, že tuhle informaci pan Libiger neuvedl...
Ani jeden ze zastupitelů neví o čem mluví. Dal bych jim auto ať si zaparkuji po osmé večer. Na ulici Slezská se dlouhodobě nic neřeší. Ani chodníky, oprava, ani parkování. Největší sídliště a všechno se cpe do centra. Kdyby se JS trhly jak Želechovice tak nemá Zlín ani primátora ani není krajským městem. Jsme nejhorší město v čerpání dotací, vždycky když parkuju vím proč. A objekt nad ex- Delvitou nemůže město využít pač ho prodalo, tak jako původně zelené a firma chce mooooc penízku za odprodej. Ale můžem si za to sami v zemi, kde prezident osvobozuje odsouzené. A kdo byl na radnici????
Není málo parkovacích míst - je jen příliš mnoho automobilů.Zcela zásadním úkolem pro Magistrát města Zlína, Zlínský kraj a potažmo i stát protomusí být umožnit lidem levně, komfortně a bezproblémově cestovat MHD, linkovýmiautobusy a vlaky. TO JE LÉK NA SOUČASNOU KRITICKOU SITUACI! Cestování hromadnoudopravou musí být výhodnější a uživatelsky příjemnější, než cestováníautomobily. Jak toho dosáhnout, to už je jiný příběh… Že na Jižních Svazích veZlíně přibude 150 nových parkovacích míst? Vždyť je to k smíchu: jsou jichpotřeba tisíce! Nemůžu si pomoct, ale zlínští radní se chovají jako bandahlupáků a alibistů. Zkuste se zamyslet, jakou mají tyto hurá akce s výstavbouparkovišť na místě chodníků a posledních zelených ploch dlouhodobou perspektivu:to bude zlínský magistrát pravidelně rok co rok ukrajovat ze zeleně kolempaneláků tak dlouho, až celé Jižní Svahy zabetonuje a zaasfaltuje? A choditbudeme místo po chodnících už jen po krajnicích cest? Ani potom ale nebudeparkovišť dostatek. Uvědomily si tenhle základní nesoulad alespoň některé „chytréhlavy“, na radnici? P. S. Mimochodem, nové parkoviště s 29 parkovacímimísty má brzy vzniknout na Jižních Svazích v ulici Nad Stráněmi. PracovníciTechnických služeb tu už v minulých dnech vykáceli množství zdravýchvzrostlých stromů a brzy se zakousnou do trávníků. Kde konkrétně? V těsné blízkostiUTB, jejíž vedení se při stavbě nových budov (mimochodem postavených na dvou původníchdětských hřištích) dušovalo, že „provoz UTB na Jižních Svazích nijak neomezí obyvatelev okolí“. Ale… stalo se. Studenti se svými vozy tu zcela zaplnili stávající parkovacímísta. Hmm, ten, kdo přenesl UTB na Jižní Svahy nepřemýšlel… A lidé, kteří jsouna magistrátu zodpovědní za dopravu, mají nejspíš v hlavách piliny.
No, na druhou stranu je mi milejší parkoviště, než tzv. "zeleň", která dneska slouží pouze k venčení čoklů neukázněnými čoklaři. Takže ta zeleň je jen takový veřejný záchodek, protože majitelé čoklů jsou čuňata. Ani děcko tam nemůžete pustit hrát.
150 parkovacích míst na JS je žalostně málo. Když jsme přišli před lety s iniciativou doplnit potřebu parkovišt dostavbou krytých stání z vlastních prostředků, neměl magistrát zájem stavbu povolit. Ted se plácá v problémech.
Komu vlastně patří ta betonová hrůza nad "ex-Delvitou"? To by nešlo zbourat a přestavět na parkoviště / garáže?