Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín řeší kritické parkování na Jižních Svazích, přidá 150 míst

Zlínská radnice se snaží zlepšit kritickou situaci s parkováním na největším sídlišti Jižní Svahy. Do měsíce či nejpozději do konce letošního roku tam vybuduje téměř 150 nových stání pro osobní auta. A má plány i na další úpravy komplikovaných lokalit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P96e80t28r 68C58h85a52l41u42p38a 3636855614291

150 nových parkovacích míst? - ani náhodou. Kdybych situaci neznal, tak bych si myslel, ze na Jižních Svazích bude parkování pro dalších 150 aut. To je naprostý nesmysl. Např. na ulici Větrná má podle článku přibýt 64 stání. Ovšem v místech, kde mají být tato stání budována, v současnosti parkuje asi 45 aut (možná o pár víc). Takže přibude - když moc - 20 míst. A to celé bratru za 3 mil. Kč. Takže 150 tis. za jedno nové místo. Škoda, že tuhle informaci pan Libiger neuvedl...

0/0
24.10.2013 7:52

D42a56v47i82d 42Z42d86r24á28h81a54l 2272208895468

Ani jeden ze zastupitelů neví o čem mluví. Dal bych jim auto ať si zaparkuji po osmé večer. Na ulici Slezská se dlouhodobě nic neřeší. Ani chodníky, oprava, ani parkování. Největší sídliště a všechno se cpe do centra. Kdyby se JS trhly jak Želechovice tak nemá Zlín ani primátora ani není krajským městem. Jsme nejhorší město v čerpání dotací, vždycky když parkuju vím proč. A objekt nad ex- Delvitou nemůže město využít pač ho prodalo, tak jako původně zelené a firma chce mooooc penízku za odprodej. Ale můžem si za to sami v zemi, kde prezident osvobozuje odsouzené. A kdo byl na radnici????

0/0
23.10.2013 19:20

M21a48r48t23i82n 33L13a91v64a40y 9317767922

Není málo parkovacích míst - je jen příliš mnoho automobilů.Zcela zásadním úkolem pro Magistrát města Zlína, Zlínský kraj a potažmo i stát protomusí být umožnit lidem levně, komfortně a bezproblémově cestovat MHD, linkovýmiautobusy a vlaky. TO JE LÉK NA SOUČASNOU KRITICKOU SITUACI! Cestování hromadnoudopravou musí být výhodnější a uživatelsky příjemnější, než cestováníautomobily. Jak toho dosáhnout, to už je jiný příběh… Že na Jižních Svazích veZlíně přibude 150 nových parkovacích míst? Vždyť je to k smíchu: jsou jichpotřeba tisíce! Nemůžu si pomoct, ale zlínští radní se chovají jako bandahlupáků a alibistů. Zkuste se zamyslet, jakou mají tyto hurá akce s výstavbouparkovišť na místě chodníků a posledních zelených ploch dlouhodobou perspektivu:to bude zlínský magistrát pravidelně rok co rok ukrajovat ze zeleně kolempaneláků tak dlouho, až celé Jižní Svahy zabetonuje a zaasfaltuje? A choditbudeme místo po chodnících už jen po krajnicích cest? Ani potom ale nebudeparkovišť dostatek. Uvědomily si tenhle základní nesoulad alespoň některé „chytréhlavy“, na radnici? P. S. Mimochodem, nové parkoviště s 29 parkovacímimísty má brzy vzniknout na Jižních Svazích v ulici Nad Stráněmi. PracovníciTechnických služeb tu už v minulých dnech vykáceli množství zdravýchvzrostlých stromů a brzy se zakousnou do trávníků. Kde konkrétně? V těsné blízkostiUTB, jejíž vedení se při stavbě nových budov (mimochodem postavených na dvou původníchdětských hřištích) dušovalo, že „provoz UTB na Jižních Svazích nijak neomezí obyvatelev okolí“. Ale… stalo se. Studenti se svými vozy tu zcela zaplnili stávající parkovacímísta. Hmm, ten, kdo přenesl UTB na Jižní Svahy nepřemýšlel… A lidé, kteří jsouna magistrátu zodpovědní za dopravu, mají nejspíš v hlavách piliny.

+3/−1
22.10.2013 20:49

T83o72m43a76s 63N96o79v96o25t52n72y 3561666168449

No, na druhou stranu je mi milejší parkoviště, než tzv. "zeleň", která dneska slouží pouze k venčení čoklů neukázněnými čoklaři. Takže ta zeleň je jen takový veřejný záchodek, protože majitelé čoklů jsou čuňata. Ani děcko tam nemůžete pustit hrát.

0/−4
22.10.2013 23:32
Foto

J16a29n 20A71d68l18e39r 2466981546396

Přesně - sídliště projektovali na počet 1 auto na tři rodiny. I jedna ku jedné by ještě uneslo. Pokud na něm ale bydlí stádo nezodpovědných, kteří zde parkují 2-3 auta na rodinu (vím ale o bandě, která tři rodinná auta doplňuje zdatně 2-3 firemními vč. dodávek), tak ať si to pohodlíčko zaplatí. Výstavbou hromadných garáží např. na místě torsa pod druhým segmentem.

Plundrování ulice Nad stráněmi, kde už ze země čumí pouze alej pařezů, zhorší ekologickou rovnováhu v oblasti (letní výheň v bytech, rychlejší odtok vody ....) a poslouží pouze lenochům z university, kteří nedokáží používat vlastní nohy.

S místními se (jako v případě zaasfaltování ploch a vyplundrováním lesíka v ulici Okružní) pro jistotu nikdo nebavil.

+1/0
23.10.2013 15:06

K52a48r71e74l 48C64h78r88a44s31t65i12n53a 4623334390765

150 parkovacích míst na JS je žalostně málo. Když jsme přišli před lety s iniciativou doplnit potřebu parkovišt dostavbou krytých stání z vlastních prostředků, neměl magistrát zájem stavbu povolit. Ted se plácá v problémech.

+1/−3
22.10.2013 17:10

T42o28m13a20s 63N94o61v27o41t75n46y 3501446108679

Komu vlastně patří ta betonová hrůza nad "ex-Delvitou"? To by nešlo zbourat a přestavět na parkoviště / garáže?

+1/0
22.10.2013 23:33
Foto

J37a97n 28A90d61l92e85r 2706131146826

Krytá stání (asi myslíte akci fy. Pospíšil) trochu zaváněla. Měla být zbudována za dotace a páni podnikatelé na nich chtěli dosti vydělat - navíc vše projektováno sice v podzemí, ale padla by rozsáhlá zeleň.

Na rozdíl od posledních plundrovacích akcí ale o tom všem obyvatelstvo vědělo a podařilo se tu hrůzu zastavit. Plánovány byly i blokační protesty.

+2/0
23.10.2013 15:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.