- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Krajští (socanští) úředníci by měli držet ústa. Jestli v součastnosti jezdí v kraji soukromý dopravce na expres linkách Zlín - KM - OL a Zlín - KM/UH - Brno a kraj mu zakáže vozit cestující v rámci kraje, ač nechce ani korunu dotací, je nejrychlejší na trase, nejpohodlnější a cenově rozhodně ne nejdražší, tak ať si pak kraj nestěžuje, že bude míň peněz na dopravu. Nechápu jak můžou jednoho dopravce diskriminovat proti jiným. A o ZDO tady nejde, protože jiní dálkoví dopravci cestující brát můžou, asi mají na kraji jiné páky, např. expracovníky ČSAD, kteří to svým bývalým chlebodárcům neodstřihnou.
František Novosad má zajímavý způsob uvažování. Kopcovitý terén = špatná dostupnost některých míst = velká potřeba hromadné vlakové dopravy.
Když to překabátím - v rovině vlaků netřeba. Zrušme vlaky v moravských úvalech a české kotlině, do Beskyd a Jeseníků žeňme horské dráhy.
trumfl ho ten, co by nejradsi reseni problemu odsunul az se to schvali... tzn pak potrva roky nez se to napravi