- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měl jsem strach, že si budu muset vzít dalekohled :-) ale nakonec musím souhlasit s tím, co je v článku. Pásky byly rozumně umístěné, v pomalých vracácích jsme stáli tak akorát, když byl někde vyvýšený břeh (třeba dole pod Hvozdnou), páska byla na hraně, takže super výhled Tohle je podle mě správná cesta.
a jinak "nehoda na několik minut přerušila rychlostní zkoušku" - to není pravda, zkouška byla úplně zrušena, ti co už byli na trati dokončili volným průjezdem, zbytek zkoušku vůbec nejel.
Ano, tohlwe to chce. Udělat vyhrazené zóny s rozumem. Třeba u té zatáčky auto opavdu do kopce nepoletí, tak tam mohou diváci stát dost blízko. Ovšem naprostá většina "smrťáků" se v rallye stává tak, že divák je tam kde nemá co dělat a hups, najednou jedno auto tu zatáčku nezvládne.
Omyl: Kopáček na Barumce vyletěl právě "do kopce"..... Ne že bych nesouhlasil s tím co píšeš, já jenom upozorňuju na ještě jeden zásadní faktor. Když totiž odstraníme kolem trati tu nejtupější lidskou blbost a bohorovnost - tj. když lidi nepolezou jak ovce kam nemají, furt je tu ještě riziko nepoužití vlastní hlavy a toho co tam člověk má. Mluvím třeba o k.k.otech, co doma mají sice v zásuvkách záslepky, ostré předměty ve dvoumetrové výšce, sklo u tchýně a pijí z plastu, ale pak si batole nacpe do nosačky na záda a postaví se sice za pásku, ale před před strom... No a takhle bychom mohli pokračovat. Chci tím říct, že drtivá většina pořadatelů nemá diplom z fyziky a chování těles ve vztahu ke kinetické energii, znají pouze laicky.... A i kdyby ta "bezpečná zóna" byla vytyčena geniálním fyzikem, pořád je tu prvek náhody. Jinými slovy - neexistuje žádná páska (mlíko) co zastaví letící auto.....