- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Také si myslím,že jsou to zbytečně vyhozené peníze. Pro ty poloprázdné motoráky,které několikrát denně jedou ze Starého Města u Uh.Hradiště do Bylnice a zpět klidně stačila stará podoba nádraží a peníze mohli použít někde jinde.Navíc od zavedení nového jízdního řádu nejede z Bylnice na Slovensko žádný přímý vlak! Takže řeči o přestupní stanici na Slovensko působí směšně.I směr Brno pamatuje lepší časy.Dříve jezdilo z Bylnice do Brna od rána do večera několik přímých vlaků.Dnes jezdí do Brna denně pouze jediný přímý spěšný vlak po 5.hodině ráno a dva spěšné vlaky jedou v neděli večer.V ostatních časech jedou pouze pomalé,většinou několik desítek let staré a nepohodlné motoráky,v kterých se dají spočítat cestující na prstech jedné ruky.Komfort cestování na této trati je na úrovni roku 1980 a ani nově opravené nádraží v Bylnici určitě nepřitáhne do vlaků nové cestující.
Osobně bych tuhle stanici nechal v původním stavu neboť se mi líbí, je historická a krásná. Tady se všechno jen přestavuje a to zbytečně, aby se mohly rozhazovat peníze. Začas tam udělají i dálnici a cyklostezku
Když si přečtu poslední tři odstavce článku, tak se jen divím, proč se sem investuje tolik peněz. Proč je dráhy raději nepoužijí raději pro reko tratě z Otrokovic do Zlína a opravu nádraží ve Zlíně? Když se na toto téma zavede řeč, tak se konstatuje, že nejsou peníze.
To zase někdo hooodně loboval.
A pak že peníze nejsou....
No tak jde to z eurofondů přeshraniční spolupráce a přeci jenom zlín je dál od trenčina než bylnice, co na tom, že z vlárského průsmyku do horního srnie nic nejezdí a z bylnice směr brod a vsetín jezdí pár bláznů, autobusem je to rychlejší, protože se nemusí objíždět a sjíždět kopečky