Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chcete, aby vládli komunisti? hájí krajský lídr ODS velkou koalici

Lídr ODS Libor Lukáš mluví v předvolebním rozhovoru o zadlužení kraje, průmyslové zóně v Holešově i velké koalici občanských a sociálních demokratů. "Kompletní výměnu vedení jako ve Zlíně bych lidem v kraji nepřál," opírá se Lukáš do nedávné "revoluce" v krajském městě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

smild@

Komunisti

Klidně ať vládnou. Tímto nás nezastrašíš. Nakradli jste si dost a je úplně jedno jestli komunisti vládnout budou nebo ne. Od tohoto člověka to sedí. Držet koryta za každou cenu. Za chvíli nebude komu vládnout. Všichni chcípneme hladem nebo skončíme u exekutorů.

+1/−1
8.10.2012 6:48

ciryl

Re: Komunisti

Zapomel jsi dodat.Klidne at vladnou a <kradou>.Precti si historii komunistu.Ukradli <pardon Znarodnili>.Veskery majetek.lidem,kteri ho po generace budovali..Tak nepis takove bludy.;-€;-€;-€

+2/0
16.10.2012 18:03

pavel.n

Chceme komunisty pane z ODS

Chceme komunisty - už jen proto , aby jste se měli čeho bát - nic jiného totiž na vás neplatí ........20 let rozkrádáte to co vám komunisti zanechali za 40 let budování.

Info pro Kefalína a ostatní pravicové voliče - pod názvem privatizace se totiž skrývá vždy rozkrádačka - nyní chce Kalousek se svou bandou ,, dodělat " státní podíl v ČEZ ......

0/−1
8.10.2012 5:12

Šereif

NEŘEČNÍME - RAUTUJEME

Všimli jste si volebního sloganu ODS - skupiny pravicových komsomolců? Mají tam napsáno Neřečníme -pracujeme! Správná verze je ovšem jiná NEŘEČNÍME - RAUTUJEME! Nejlépe pan Lukáš ví, kolik ze svého drahocenného času propil a projedl na rautech, mejdanech a oslavách všeho druhu. Smečka modrých strak již nemá sebemenší opodstatnění rozhodovat o finančních prostředcích Zlínskéhokraje. Jděte k volbám a pošlete je na smetiště dějin...

+2/−1
7.10.2012 20:21

pakostič

Chcete, aby vládli komunisti?

no jestliže by možná volby byla komouši nebo ODS tak věřte, raději ty komunisty!

+2/−1
7.10.2012 18:27

ciryl

Vladnout komunisti?

Myslim,ze vetsine volicu je to jedno,kdo bude vladnout.Jen ne zkorumpovani zlodeji.Kterych je jak hub po desti.;-O

+2/−1
7.10.2012 13:25

Patrik M.

Re: Vladnout komunisti?

Řekl bych, ze spis tlučhubové zde rostou jak houby po dešti!! Urážky na tema zkorumpovani zloději jsou silna slova, která pokud nemají jasné dukazy a podklady jsou zcela prázdna a licha. Takova slova a úvahy patrí do hostinského zařízení 4.cenove skupiny okorenenem panakem borovicky. Místo planých bezobsaznych řečí radši pracovat a něco dělat, protoze jen praci posuneme kraj kupredu. Myslím si, ze Lukáš s dalsimi kandidáty ODS, kteří jsou především složení z rad starostu a mistostarostu patrí mezi schopne a agilní pracovniky, kteri svou aktivitou a vizemi posunou Zlínský kraj dále.

+1/0
7.10.2012 18:12

p_n_3

Re: Vladnout komunisti?

To bude mít Lukáš drahé, tolik placených poskoků na diskuzi.

+1/0
7.10.2012 23:30

oldu

A co takhle Evropské fondy?

Možná by nebylo špatné se taky v tomto kraji podivat na rozdelovani penez z Evropskych fondu. Velka koalice je jako stvorena na....

+1/−1
7.10.2012 12:56

Kefalín1a

Který bolšány má na mysli?

Ty co nalezli do ODS, nebo ty, co se maskují v KSČSSD + ROH?!8-o

0/−1
7.10.2012 12:03

jurio

Čtyři příspěvky - jeden autor?

Romi B., Oseta, Zlimn, Filda L. (a určitě se najdou další ...). Čtyři různé příspěvky s víceméně totožným slohem, shodou okolností opěvující pana Lukáše a spol. Slova a věty působí dojmem, že byly opsány z předvolebních letáků nebo že je dával dohromady člověk zodpovědný za prezentaci strany.

Koho tím chcete oblbnout?

+1/−1
7.10.2012 11:45

a_j_a

Re: Čtyři příspěvky - jeden autor?

jj, taky jsem si toho všiml R^

0/−1
7.10.2012 14:09

p_n_3

Bububu komunisti, bububu Řecko a pak se ukáže,

že všechno rozkradla ODS s kamarádama od socanů a topáků. Takže asi tak. A ještě ten jejich slogan "neřečníme, pracujeme" To je vidět, pracujete na svých kontech, kolik pak jsi si Lukáši ulil jen na Holešovské zóně? Tak potřebné, tak úspěšné, že se tam ty firmy už skoro nevejdou.

+4/−1
6.10.2012 22:47

Kefalín1a

Ty znáš komouše jen z monitoru PC, že?

Komouš nekrade, nevraždí...;-D;-D;-D Tak si to představuješ?Rv

+1/0
7.10.2012 12:05

efendiCZ

ODS nevolím

Pan Lukáš má máslo na hlavě, KMOTROVSKÁ ODS ve mně NEBUDÍ DŮVĚRU a to nejde jen o pověstných 10%

0/0
6.10.2012 19:42

Kefalín1a

Re: ODS nevolím

Správná volba! A ještě k tomu přihoď všechny parlamentní strany - i ty z minulosti...:-)

0/−1
7.10.2012 12:06

glockwien

Komunisty

určitě nechci , ale ještě více nechci kmotry a mafiány z ODS. Pan kterému se bůhví proč říká 10% nebo zóna je stělesněním mafiánských praktik ve státní správě.Dvacet let budování tzv. demokracie přivedlo tuto zemi mezi mafiánské státy a šance na zlepšení nulová.Bohužel pro příští generace. Ale kravaty má pan 10% hezké to se musí uznat.

+2/−1
6.10.2012 17:25

Kefalín1a

Re: Komunisty

Jenom z ODS? :-/

+1/0
7.10.2012 12:08

Heliska

Hlasovací lístky

Otevřela jsem oči přečetla kandidátku Libereckého kraje našla tam opět nesrovnalosti a už tím že se na nich neuvádí pravda nemůžete očekávat hlasy, taky jestli to bude jako při posledních volbách že někdo dostane hlasy ale pak je předá druhému tak tím to nevyhráváte u lidí vůbec viz Vratislavice nad Nisou !

0/0
6.10.2012 15:25

Filda L.

Je potřeba otevří oči...

Pokud někdo hází kritiku na pana Lukáše, samozřejmě má na to právo. Je ale potřeba se také umět otočit a podívat co za doby, od vzniku samotných krajů - tedy i Zlínského, odkdy pan Libor Lukáš působí na krajském úřadě, co pro náš malebný kraj a regiony v něm samotném udělal. Za tuhle dobu je znatelně vidět posun a rozvoj samotného zlínského kraje kupředu. Jen je potřeba otevřít oči. Osobně pocházím z Luhačovic. Kdo zná, tak ví, že jsou krásné. Pan Libor Lukáš, coby náměstek i hejtman zlínského kraje se zasadil o zkrášlení a podporu cestovního ruchu nejen v Luhačovích. Ale celém zlínském kraji. Pro příklad pár projektů o které se zasadil pan Lukáš. Rekonstrukce

Luhačovické přehrady, cyklostezka nejen pro nás občany Luhačovic, ale i

pro širokou veřejnost. Rekonstrukce dopravní infrastruktury směrem od

Vizovic do Luhačovic.Dále rekonstrukce městské plovárny, atd. Tohle je

výčet pár projektů, o které se zasadil , coby hejtman zlínského kraje.

+1/0
6.10.2012 12:08

a_j_a

Re: Je potřeba otevří oči...

je fakt pěkné, že se pan 10% zasadil o rekonstrukci plovárny. já bych ale raději viděl, že se nezavírají oddělení v menších nemocnicích, že nebudu muset jet v noci a sněhu z Karolinky s děckem na ušní pohotovost až do Zlína, na neurologii a infekci na Vsetíně také můžeme zapomenout. vzkvétá jen Hradiště a okolí, včetně půlmiliardové investice do tamní pidinemocnice, vedené jeho stranickým soukmenovcem.

opravdu je potřeba otevřít oči...

+3/−1
6.10.2012 13:13

arezim

Re: Je potřeba otevří oči...

Nemocnice v Uherském Hradišti je jediná nemocnice v kraji, ano vedená členem ODS, která vykazuje pozitivní ekonomické výsledky :-) (mimochodem v celé České republice dostala ocenění za třetí místo v disciplíně finančního zdraví a téměr celou tu půlmiliardovou investici si bude platit ze svého). Tato nemocnice je soběstačná a může si to dovolit. Navíc kraj má zpracovanou studii o výstavbě centrálních pavilonů nemocnic v každém okresním městě. Doporučuju občas navštívit krajské stránky, kde se vše dočtete. V našem státě se nelze lidem zavděčit, nikdy nikdo není spokojený a  každý dobrý skutek je po zásluze potrestnán. Já pana Lukáše podporuji a doufám, že volby vyhraje.

+1/0
6.10.2012 15:48

glockwien

Re: Je potřeba otevří oči...

jasně , vždyť ti mafiáni mají preference 16-20% , tak je přece někdo volit musí. Jsou to lidé kterým nevadí Íčko , Řebíček , Oulický , Kocourek  atd atd no a ve Zlíně Blažek , Lukáš , Ondrová atd.

+2/0
6.10.2012 17:27

a_j_a

Re: Je potřeba otevří oči...

zpracovanou studii??? no to je opravdu argument, který utrácení peněz plně ospravedlňuje. a kdo si tu studii zadal? Příleská, Lukáš a spol., že? :-P.

nem.UH vykazuje pozitivní ekonomické výsledky jenom díky tomu, že omezuje péči a ponechává si pouze ty činnosti, které jsou lukrativní. protože ty drahé a tedy pro ni nevýhodné pacienty má kam poslat.

bude to asi takto - po dostavění pavilonu nebude nemocnice schopna dluh splácet, kraj na převzetí závazku nebude mít prostředky. zadlužený špitál se pak pronajme či prodá. komu, to je celkem jasné-je to pořád stejná partička.

ale to ty moc dobře víš...;-)

0/−1
7.10.2012 20:06

p_n_3

Re: Je potřeba otevří oči...

Co udělal? Nic. Předražená cyklostezka, rekonstrukce přehrady trvající místo roku roky tři, prázdná zóna u Holešova. Dálnice o 20 let později než měla být a stejně pořád není ze 100% hotovo.

A upřímně, Luhačovice sice hezké jsou, ale tak akorát centrum, na zbytek se kašle. A všechno to by se udělalo kraj nekraj.

+2/0
6.10.2012 22:50

Matmach

Re: Je potřeba otevří oči...

K dnešnímu dni každý z nás musí do budoucna zaplatit 150 tisíc dluhu. Uvědomte si, že všechno co se nového postavilo, vybudovalo, opravilo, nebylo nikdy zaplaceno. Za ty peníze tady mohly být pozlacené i popelnice.

0/0
11.10.2012 22:12

Malric

hmmm

Narozdíl od KSČM se alespoň její členové nestydí za to že jsou komunisti, narozdíl od členů ODS, ČSSD a jiných bývalých bolševíků.

+5/−1
6.10.2012 11:57

abc

Re: hmmm

A myslíte si, že je to dobře ? Myslíte si, že je dobře, když se člen zločinencké organizace za toto členství nestydí, nebo dokonce jako STBák Filip, který létá udával své kolegy a spolupracovníky je na to pyšný. Člověk, který se za to nestydí je buď bezcharakterní parchant nebo blb a nebo, a to je nejhorší, kombinace obojího.

0/−1
7.10.2012 15:06

Nejchudší z chudých

Ano, já chci !!

Ale i doufám, že Vy z ODS, Vy všichni budete sedět !! A dlouho !!

+3/−1
6.10.2012 11:46

qasar

Re: Ano, já chci !!

Já doufám, že lidi jako vy se brzy zalknou nenávistí a bude tady líp.

0/0
6.10.2012 19:01

qasar

Re: Ano, já chci !!

Chudý z nejdchudších - na duchu. Kde ses dostal k internetu ? Ukradl 

jsi počítač? Nebo sedíš na OV KSČ a píšeš nesmysly přímo z centra té rudé bandy?

0/0
8.10.2012 10:29

krtecek999

Většinou tady vládnou

prekabátění komunisti v ODS,ČSSD a spol.;-€;-€;-€Tak jaké strašení.:-P:-P:-P

+4/−1
6.10.2012 11:23

qasar

Re: Většinou tady vládnou

Kteří konkrétně z ODS byli u komunistů- ve Zlíně?

0/0
6.10.2012 18:54

abc

Re: Většinou tady vládnou

Třeba soudruh Mišák (a sakra ten je z ČSSD) nebo soudruh "15% pro mě" alias Janečka (pardon, ten je také z ČSSD) nebo mladá krev soudruh Čuba (ten je zase u Zemanovců), tak nevím, my se asi těch komunistických parchantů nikdy nezbavíme.

+2/−1
7.10.2012 15:16

qasar

Re: Většinou tady vládnou

Marně čekám na odpověď : kdo konkrétně je ve zlínské ODS z řad bývalé KSČM! Nikdo neodpovídá! Protože ten, kdo to šíří- šíří vědomě superblbou náladu, Ten, kdo bude volit komunisty, je totální magor, nezná historii a hlavně - nepoznal praktiky rudochů na vlastní kůži. Mám dojem, že do diskuzního fóra většinově přispívají zamindrákovaní, nedovzdělaní jedinci. Neumí věcně argumentovat a zahlcují internet nenávistnými klepy .

 Já dám hlas OPĚT ODS!!

0/0
8.10.2012 10:25

bmira

Lukáš

Kdo zná Lukáše, samozřejmě kromě jeho málo připrckávačů,rozhodně nechce, aby vládl on. ;-O

+5/0
6.10.2012 11:10

Já, Claudius

Chcete, aby vládli komunisti?

Ano. Lepší fronta na banány než na pracáku.

+3/−1
6.10.2012 10:52

Filips

Re: Chcete, aby vládli komunisti?

Lepší umělá zaměstnanost a nicnedělání, než odstranění flákačů, co?

+5/0
6.10.2012 11:12

abc

Re: Chcete, aby vládli komunisti?

Tak já ti Claudius nevím, je mi přes 60, už mám jít do důchodu, jsem řemeslník, zaměstnanec u soukromé firmy, ale že bych doteď potřeboval stát na pracáku, když chci pracovat to se mi nějak nezdá (nebo je ten můj šéf úplnej blázen, když mě pořád přemlouvá, abych ještě rok makal). Jestli to třeba nebude tím, že ty chceš raději stát s nataženou rukou na pracáku než pracovat. (a nebo tím, že vlastně nic neumíš a nikdo tě proto nechce zaměstnat).

0/0
7.10.2012 15:36

elgeorge

Kým by asi strašili,

nebýt komunistů. Přes dvacet let to tu likvidují a pořád vykřikujou, že jen proto, aby to  nelikvidovali komunisti. Sou trapný, když nedokážou zdůvodnit svojí existenci jinak, než výmluvou na víc jak 20 let mrtvou stranu.

+3/−1
6.10.2012 10:51

Filips

Re: Kým by asi strašili,

Mrtvou? Ta strana tady pořád je. Podívej se na její program a na video z jejich posledního sjezdu. Pak popřemýšlej, co se na té straně změnilo. Vůbec nic!

+2/0
6.10.2012 11:13

vialli

Je lepší

být hejtmanem než nádeníkem. Proč asi? Tak už se těším, jak budou všichni ti politici škemrat o každý hlásek a slibovat hory-doly, aby se dál udrželi v křeslech vyhřátých pracoven. Podle sloganu Když ptáčka chytají, pěkně mu zpívají, skončí zájem všech zvolených o voliče hodinou uzavření volebních místností, protože budou mít na další funkční období vystaráno. To platí nejen o kraji, ale ještě více o státním parlamentu a senátu. My jsme tak hloupí, že ohleděné Zaorálky, Škromachy, Vondry a další šašky budeme do zaopatřoven posílat dál a pak nadávat, že jedinou jejich starostí je nacpat si portmonky a pokud možno ještě posílat malé domů a trafiky pro kamarády. .

+1/0
6.10.2012 10:08

zlimn

Kraj není jako VELKÝ stát

Většina z vás tady pořád nadává a nadává na ODS a pana Lukáše... Podívejte se na celou kandidátku ODS - není to jenom pan Lukáš, ale většina lidí působí jako starostové, místostarostové a radní na městech a vesnicích našeho kraje. Je to tým profesionálů, který zná problémy našeho kraje a nabízejí jejich konkrétní řešení. Většinu nově vzniklých stran založila hrstka lidí toužící po moci - jako před dvěma lety ve Zlíně - všechno chtěli vyčistit a jak se tam dostali, nevědí dodnes co vlastně mají dělat, hádají se a vzájemně osočují - podívejte se někdy na přímý přenos ze zastupitelstva města Zlína a uvidíte jak lidé, kteří ještě před rokem byli radními, napadají současné vedení! Takovou situaci já v našem kraji nechci! Proto volím pana Lukáše a ostatní na kandidátce ODS!!! Ukázali, že se umí starat o jednotlivá místa v našem kraji a jde jim o rozvoj kolem nás!!!R^

+2/0
6.10.2012 8:36

p_n_3

Re: Kraj není jako VELKÝ stát

;-D;-D;-D Kolik se dneska platí za příspěvek do diskuze? Ještě se to pořád vyplatí?

0/−1
6.10.2012 22:51

1/49

Nelze přehlédnout

chybnou prognózu také v řešení dopravy. Nedávno pan Lukáš prohlásil, že 4 proudovka do Otrokovic měla být před 20 lety. Proč tedy asi v roce 2008 tvrdil, že Zlín bude mít do roku 2011 hotový Fryštácký přivaděč? Vybouchalo se kus památkově chráněné Podvesné a Zálešné. Navíc toto řešení dopravy jednou zotručí celý východ města. Nejpikantnější na tom je, že kotrmeleci na radnici pomohlo uskutečnit asi na 15 občanských sdružení nesouhlasících s řešením dopravy. Tato koncepce ale zůstala beze změny do dnešních dnů!!;-O!!;-O

+2/0
6.10.2012 8:09

pakostič

neměl by zapomenout zmínit zadlužení země díky ODS

"Lídr ODS Libor Lukáš mluví v předvolebním rozhovoru o zadlužení kraje......"

0/0
6.10.2012 7:21

strnádek

Chcete aby vládli komunisti ?

Odpovídám exhejtmanovi Liborovi Lukášovi jednoznačně : ANO !

Horší to už ve Zlínském kraji nemůže býtI než za koalice kočko-pes ČSSD s ODS Rv

0/−1
6.10.2012 5:56

vialli

Re: Chcete aby vládli komunisti ?

Tak to se mi snad jenom zdá! Režim, který se položil ekonomicky, by měl být spasitelem? Za blbost se sakramentsky draze platí.

+4/0
6.10.2012 9:54

Filips

Re: Chcete aby vládli komunisti ?

Slabší a neschopní jedinci vždycky budou pro komunisty! Tohle tady bude trvat sto let, než se tohle z Čechů vymýtí.

+3/0
6.10.2012 11:15

strnádek

Re: Chcete aby vládli komunisti ?

Socialismus se rozhodně - sám od sebe - nezhroutil !! 

To " zázračný " kapitalismus se svojí nefunkční ekonomikou se dostal do příšerně hluboké a strašlivě dlouhé 

 k r i z e   z  které se nevyhrabe ani za 20 let.

Jak můžete natolik neprosperující a  naprosto neperspektivní společenský neřád obhajovat a propagovat ??

+1/−1
6.10.2012 13:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.