- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
KDyž prodají jednoho Passata za 600 000, tak mají koupit nové auta, které budou stát právě do těch 600 000, spíš míň, aby na to už nemuseli doplácet. Když koupí Superba za 700 000, tak na každého (pokud budou kupovat dva) budou muset ještě 100 000 doplatit + ten jeich system. Nechapu, proc si nemuzou koupit treba Octavii, nebo klidne i Fabii. Stejne, v tom aute bude jezdit jeden clovek, max dva, tak neni potreba, aby to auto bylo velké. Octavia s 1.6 motorem nebo Fabka 1.4 by je vysli na 300 000 nebo 400 000 s nejakou mensi vybavou a ucel dostat se z mista A na misto B by to v pohode splnilo...
Tak to jsou opravdu komici. Jeden by řekl, že když chtějí uspořit na jízdě ve městě, tak koupí nějaká menší auta s výrazně slabšími motory (případně je nechají předělat na plyn) a oni vymění passaty za superby . Dále budou monitorovat pohyb aut, což samozřejmě také nebude zdarma. Přitom by bohatě stačilo vzít si mapu (dnes není problém použít elektronickou) a přibližně změřit vzdálenost. Potom by měli jasno. Ovšem sledovat jestli někdo najel o pár km víc je ubohost.
Monitoring v podstatě zdarma je, montáž jednotky stojí cca 1500 korun, provoz je v řádu desetikorun za měsíc.
aby si to sledování namontoval do služebáku i ten který to všechno vymyslel aby šel příkladem.
Co máte proti monitorování něčeho, co jezdí za moje peníze ?