Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sto tisíc a snížení dotace. Zlín pyká za chybu u Kongresového centra

Zlín zaplatí antimonopolnímu úřadu pokutu sto tisíc korun. Dostal ji za to, že nevypsal výběrová řízení na dodavatele při dostavbě Kongresového centra. Navíc kvůli tomu přijde i o část evropské dotace na tuto stavbu, což ho může finančně bolet mnohem víc. Unie totiž měla na stavbu poslat 450 milionů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Huckleberry_106

a myslíte, že to Janečku, Blažka a Yrenku zajímá ???

love jsou doma, tak co :-/:-/:-/

0/0
9.8.2012 21:19

bmira

Železobetonová lady

Za tuhle chybu by měla zaplatit ta stará oježděná brusle a ne obyčejní obyvatelé města;-O!!

+1/0
8.8.2012 7:19

qasar

Re: Železobetonová lady

V diskuzích se pravidelně objevují nevychovaná hovada - patříte mezi ně bmiro.Mám chuť vás nazvat orvaný futrále! 

  Speciálně do diskuzí o KC pravidelně přispívají kulturní analfabeti. Jak je možné, že nikdo z nich nevidí vyprodané koncerty atd.? Asi se na ně  ještě nedostali. Pokud vím z jiných případů tak složité  projekty i jejich změny zpracovávají výhradně odborníci a v případě čerpání evr.financí  je potvrzují příslušné řídící výbory.

 Inu -současní radní nedělají nic, takže ani nic nemohou zaručeně pokazit. Tento stav je pro některé zlíňáky asi nejlepší. Ať žijí chodníky - můžete na nich chodit sem a tam 24 hodin . Vám to postačí - víc k životu nepotřebujete .

+1/0
9.8.2012 14:06

bmira

Re: Železobetonová lady

Vážený(á) qasar, klidně mne nazvěte, čím chcete, jen bych chtěl podotknout, že mne může urazit pouze inteligent a jak je z Vaší reakce na můj příspěvek patrno, zrovna moc inteligence se Vám nedostává.

Nepamatuji si, že bych psal něco o vyprodaných, či nevyprodaních koncertech v KC, nebo o zlínských chodnících.

Jen jsem podotkl, proč by za chyby kompetentních osob méli doplácet řadoví občané města Zlína.;-D

0/0
9.8.2012 21:33

bmira

Re: Železobetonová lady

oprava : nevyprodaných.R^

0/0
9.8.2012 21:35

qasar

Re: Železobetonová lady

Omlouvám se za chybu - reakce na dotované vstupenky  patřila adrese: activeclip + dalším.

  Ale bmiro - ale to  ostatní patří vám. Pravidelně svým slovníkem urážíte kdekoho ale jakmile vám to někdo vrátí- je zle co?

0/0
10.8.2012 11:12

bmira

Re: Železobetonová lady

Vůbec si nemyslím, že by mělo býti zle.

A ohledně oné zmiňované osoby Vám mohu s důvěrou říci, že tak arogantního člověka ženského pohlaví potkáte málokdy. To hovořím z vlastní zkušenosti. Stejný názor mám i na její bývalé přisluhovače, kteří se honosili funkcemi náměstků.Tím ovšem nechci v žádném případě tvrdit, že nynější obsazení inkriminovaného úřadu je na takové úrovni, že dělá pro občany města Zlína to nejlepší, podle jejich vědomí a svědomí.

Věřte mi, že vím, o čem píši.

Mějte se hezky a zkuste na chvíli sundat z očí růžové brýle.

0/0
10.8.2012 11:46

qasar

Re: Železobetonová lady

Zajímavé - já mám úplně jinou osobní zkušenost s dr.Ondrovou. Jednal jsem ve stejné věci s ex primátory Daťkou /samolibost sama o sobě/ i Úlehlou /slibotechna první třídy/ bez jakéhokoliv výsledku. Po mnoha letech - díky jednání s primátorkou / bez zbytečných řečí, a  na rovinu/ byl můj opakovaný požadavek  / opravený chodník / splněn.Pokud vím, oidobnou zkušenost mají i jiní lidé. mrzí mně, že s vámi opět nesouhlasím. Růžové brýle rozhodně nevlastním.

0/0
16.8.2012 14:40

activeclip

A gdo popožene před soud darebáky z ODS či ČSSD, kteří

tuto šlamastiku způsobili?!?;-€

+1/0
8.8.2012 7:13

Mirek-M

Kongresové centrum je ale zatím mírně výdělečné

Nejvíc se mi líbí ta poslední věta, že KUC je výdělečný. ;-D Bohužel návratnost této investice zatím nikdo nespočítal, ale ji možné, že do těch chlebíčků na tiskových konferencích přidávají nějaké optimistické koření, že pane Libigere.

+1/0
7.8.2012 20:18

hrabali

A čemu se divíte

Celá akce byla přece realizována na základě eminentního zájmu paní Ondrové - víc není třeba dodávat.

+5/0
7.8.2012 17:35

qasar

Re: A čemu se divíte

Jo,jo - tak tomu už  fakt nerozumím. Kde se berou ty vyprodané akce na které se nedostanou lístky /Kožená, Olympic,Filharmonie s Qeeny atd./ Že by to všechno manažovala p.Ondrová? Pak je dost dobrá.

 Soudím, žeby  vám by  ke kulturnímu vyžití stačil rozpadlý Památník T.B, nebo třeba Zelenáčova šopa, apod.

 Nevím kdo jste. ale bývalá primátorka - asi na rozdíl od vás na koncerty vždycky chodila a chodí, takže její konání- výstavba nového sálu, smysl mělo a má.

0/0
10.8.2012 11:17

Michal1667

občan kroutí hlavou

Běžný občan z jinak společensky mrtvého Zlína kroutí hlavou. 99% lidí kolem kongresovky jen projíždí a jinak ji nevnímá natož by ji využívalo. Za ty stovky milionů mohl být Zlín cyklostezkovou velmocí (tedy pokud by se za to nepostavily 2km stezky odnikud nikam), a obec spokojených občanů by se počítala na tisícovky. I po Zlíně běhalo několik "Rathfinančníků", škoda že se nenašla u nikoho sedmička krabicového... tehdy ještě asi neuzrála doba a v pozadí se neškubali vůdci svých loutek a velké ryby. V každém kraji by bylo potřeba dát vařit kolte na několik sviní...

0/0
7.8.2012 17:15

ph5.5

Re: občan kroutí hlavou

Aha, takže Zlín je společensky mrtvé město? Jak jste na to přišel, "běžný občane"? Ty desítky tisíc návštěvníků KC jsou jedno procento obyvatel Zlína? Už mě opravdu štvou chytráci, kteří jen dokážou jen kritizovat. Cyklostezky nepřitáhnou důležité turisty a návštěvníky. Jenže spousta obyvatel Zlína vidí jen na svůj malý dvorek, bohatě podporována bláboly zoufalců z M.O.R. a podobných sdružení. Fajn, stala se chyba a určitě je někdo konkrétní za ni zodpovědný. Ale zavrhovat celý projekt je ubohé.

+1/0
7.8.2012 17:35

quido

Re: občan kroutí hlavou

desítky tisíc??? 8-o a do toho započítáváte i studenty při slavnostním vyřazení?? KC je megalomanská stavba, prosazená jen a jen zájmy úzké skupiny lidí "za každou cenu", nezapadající do centra s náklady na provoz takovými, že mě to jako občana Zlína děsí! (a to nemluvím o dalších "úžasných stavbách" jako 14-15 budova v areálu SVitu atd ..)

0/0
8.8.2012 6:54

activeclip

Re: občan kroutí hlavou

IQ tykve: cyklistické stezky by alespoň sloužily občanům. Kulturní centrum na sebe "vydělává" jen prostřednictvím dotací, což je opět na úkor občanů města a zlínského kraje. Provoz bude zatěžovat na úkor jiných aktivit po dalších 50 let. Jen hlupák si myslí, že kulturní centrum někoho přitáhne. Vždyť do Zlína nevede ani pořádná komunikace, tak kdo by asi přijel. Ph 5,5 bude zřejmě hodně jedovatá tekutina.

+2/0
8.8.2012 7:19

LiDan

Re: občan kroutí hlavou

Ubohá je obhajoba tohoto projektu, vážený člene či sympatizante s ODS....

0/0
8.8.2012 21:34

Voldik

Re: občan kroutí hlavou

Navíc bych rád podotknul, že dotace z EU byla určena konkrétně na výstavbu KC a tedy by nešlo je proinvestovat výstavbou cyklostezek, či čehokoliv jiného.

Doporučuji Vám KUC navštívit v rámci některé kulturní akce, ať už plesu, či koncertu filharmonie.

+1/0
7.8.2012 20:42

activeclip

Re: občan kroutí hlavou

Navštívit akci kulturního centra za městem či krajem dotovanou vstupenku a na úkor poklesu návštěvnosti divadla ve Zlíně? Bych se styděl ty geniální ekonome a kulturní ignorante.

0/0
8.8.2012 7:22

qasar

Re: občan kroutí hlavou

ten, kdo má rád kulturu chodí do divadla i na kocerty . Vaše citace, že divadlo doplácí na Kongresové centrum je blbost. Raději se podívejte, jaký v MDZ hrají repertoár a jakou má úroveň.Vím o tom z vlastní zkušenosti.Na rozdíl od divadla , na které město hodně doplácí je KC soběstačný . O žádných dotovaných vstupenkách na akce nevím - můžete být konkrétní?

0/0
9.8.2012 14:10

terrakol

Zodpovědnost

"Důvodem dodatečných stavebních prací je nedůsledný postup zadavatele při přípravě původní dokumentace,"

Doufám, že pod tou dokumentací je někdo podepsán a ten někdo ponese plnou zodpovědnost. Byl bych nerad, aby to v konečném důsledku platili daňoví poplatnici. Uvidím, jak se k tomu zastupitelé postaví, volby se blíží ...

+1/0
7.8.2012 16:57

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Zodpovědnost

Ta původní dokumentace nejspíš vznikala podle tehdy platných norem. A jak jistě víte stavba, KUC bylo nějakou dobu zakonzervovaná.

+1/0
7.8.2012 19:01

Petr4905

Re: Zodpovědnost

.... ale ještě před zadáním výběrového řízení na dodavatele stavby byly změněny, tak se to mělo řešit, nebo vypsat později dodatečné výběrové řízení na změnu za 64 mil. Kč

+1/0
7.8.2012 19:24

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Zodpovědnost

Ano, to je pravda.

0/0
7.8.2012 19:57

ciryl

Re: Zodpovědnost

Ty jsi naivni.To si pis ze se vinik nenajde a zaplati to danovi poplatnici.Na to jsou ti zodpovedni cinitele mistri sveta.Vzdy vedi jak z toho vybruslit. Jen nevi jak maji spravne delat svoji praci.

0/0
8.8.2012 16:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.