Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nefunguje veřejné osvětlení, stěžovali si lidé. Kabel přerušil zloděj

Zloději kovů trápí i Vsetín. Když si lidé stěžovali na tmu v místech s veřejným osvětlením, pracovníci technických služeb zjistili, že se někdo snažil přerušit kabel. Navíc zbytečně. Zloděj šel zřejmě po mědi, ale když v kabelu zjistil hliník, zklamaně odešel. Policie po něm pátrá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DickLarge

Něco mi říká, že na videu z bezpečnostních kamer

bude vidět jen vznášející se krumpáč.

+3/−1
19.7.2012 18:35

skma

Naprosto jasne

nejaky spoluobcan obyvajici mistni cast Poschla...

0/0
19.7.2012 17:28

NEKROSNAKE

Pijavice...

Prostě hrůza jaká sobeckost a deb1lita může dovíst člověka k tomu aby ustříhával dráty veřejnýho osvětlení, ale i kradl kanály, atd... z takovejch lidí mi je doslova špatně a komenty ve stylu, že takovíhle lidi nemaj co do huby vážně neberu. Ruce maj jak se zdá zdraví a kopáčů je vždycky dost, ale to je lepší brát dávky a krást co to dá a ještě si pak můžou postěžovat u pivka jak je ten stát na ně zlej. Naprostý pijavice společnosti a dokážou akorát brát, ničit a ke všemu si ještě stěžovat.

Ps. líbilo se mi video jak hnusák kradl kanálovej poklop a v zápětí do něj zahučel. To muselo zatraceně bolet... X

+2/−1
19.7.2012 13:10

okupant_bez_prace_4

božínku, to je nadělení

0/0
19.7.2012 10:27

Kitten

Zapomínáme na hlavní viníky, sběrny (zastavárny)

podnikavce ve sběrných surovinách a stát (poslance), který dovoluje výkup sběru za hotové. Nic se nedá sesbírat - každá věc je buď moje, nebou koupená, nebo ukradená. Jak lehce by se to dalo řešit, podmínkami zrušit tuto živnost, kdyby ovšem zkorumpovaná státní mašinerie chtěla...

+7/−1
19.7.2012 9:01

THC23

Re: Zapomínáme na hlavní viníky, sběrny (zastavárny)

ale kdeže, hlavním viníkem jsou zase ty prachy

0/0
19.7.2012 9:08

231/4

Re: Zapomínáme na hlavní viníky, sběrny (zastavárny)

A až budu rekontruovat toplení, tak co se starými trubkami a radiatory? Nacpat zadarmo obci?

 

P.S. Já osobně myslím, že místo zákazu by stačilo umožnit jen ve sběrnách a zastavárnách volný pohyb policistů bez povolení k domovní prohlídce včetně možnosti okamžitě zajistit nalezné kradené věci.

+1/−1
19.7.2012 9:11

Palatin

Re: Zapomínáme na hlavní viníky, sběrny (zastavárny)

Jo. Takove veci se cpou do sberneho dvora. A zadarmo.

0/0
19.7.2012 9:15

231/4

Re: Zapomínáme na hlavní viníky, sběrny (zastavárny)

Ani náhodou.

 

P.S. Nepodceňujte nepříspusobivé. Ti tzv, nepřizpůsobiví se umí přispůsobit více než si umíme představit. Tak že po zrušení sběren, pro normálí lidi si seženou bílého koně, který založí firmu, načerno bude vykupovat kradenou měď, železo a pod a pak je bude ve velkém dodávat dále. Ti co kradou dostanou míň (takže budou více krást) a ti co pojedou v "prádelně druhotných surovin" budou v balíku. A kdyžb to praskne tak zavřou bílého koně, ale další bude už určitě v záloze.

+2/−1
19.7.2012 9:38

valoe

Re: Zapomínáme na hlavní viníky, sběrny (zastavárny)

Nevidim to tak jednoduse. Ona kazda firma ma predmet podnikani a tez nejake  naklady. A kdyz je nema, tak nevznikne a i kdyby, tak ji udusi danova povinnost.

Ale v jednom mate pravdu. I dnes existuji nastroje, jak takoveto kradeze omezit. Nicmene nejsou vyuzivany. A v tom je propblem.

0/0
19.7.2012 10:40

231/4

Re: Zapomínáme na hlavní viníky, sběrny (zastavárny)

Založím firmu likvidaci zbouraných barků. Suť odvezu na skládku, kovovové odpady prodám k dalšímu zpracování (šrot se sběrných dvorů se také prodává dále), ale napřed k nim přidám to co mi Ferko v noci přivezl. Nějaký problém?

+1/−1
19.7.2012 10:50

jmate937

Re: Zapomínáme na hlavní viníky, sběrny (zastavárny)

hlavním viníkem je město, protože tam ty kabely natahuje a tím vyloženě podobné akce provokuje..

ne! hlavním viníkem je naše rozežraná civilizace, která zpovykaně vyžaduje osvětlení nad každým nablblým chodníkem.

a ne! ne! teď teprve jsem na to přišel: hlavním viníkem je měsíc - kdyby svítil víc, nebylo by nutno stavět lampy a tahat k nim kabely! tak!

prokrista. HLAVNÍM VINÍKEM KRÁDEŽE JE ZLODĚJ. fakt je to tak těžký?

0/0
19.7.2012 13:05

THC23

má to jednoduchou logiku

dotyčný chudák nemá co jíst, živoří, pouze dělá všechno proto, aby přežil. tohle by si měli uvědomit zejména pravičáci a odpůrci sociálního státu, co se ve společnosti děje, když se stát nemá zájem snížit chudobu těch nenižších obyvatel => no a s takovou doženem Mexiko nadsvětelnou rychlostí :-(

0/0
19.7.2012 8:58

jaroyxcv

Re: má to jednoduchou logiku

vzhledem k tomu, že byl kabel poškozen, pravděpodobně má neviditelný pachatel zdravé ruce (5ulinem to předpokládám neprorazil) a tak nevidím důvod, proč by neměl energii využívat na nějakou jinou práci - už kdyby měl vykládat u kaufu. A prosím vás, váš sociální stát nás přivede do pekel

+8/−1
19.7.2012 9:00

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

pouze hromadění bohatství a sobectví lidí nás přivede do válek. nebo jste málo četl a pozoroval historii?

+1/−1
19.7.2012 9:03

Smrť

Re: má to jednoduchou logiku

Do války nás přivede pseudohumanismus, kdy se asociálům neustále ustupuje - hlavně ať nemají zloději, feťáci a gambleři důvod k nespokojenosti, probůh!8-o Nejde to tak praktikovat navěky, už za několik desítek let "potřebných" totiž bude tolik, že to pracující minorita neutáhne živit!

+5/−1
19.7.2012 9:13

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

a co myslíte, že se bude dít, až těch "asociálů"/nezaměstnaných bude dejme tomu třetina...? zatím k tomu směřujeme.mě jenom zajímá, jakou máte fantazii, co bude? občanská válka? ta skupina obyvatel, o níž hovoříte, bude jednat dle pudu sebezáchovy, bude chtít přežít za každou cenu, na úkor ostatních. a můžete to být i vy, i já, protože nikdy nevíte, co se stane... ;-) a pak nás bůh ochraňuj. ale nejspíš si tím lidstvo chce projít ještě jednou, když mizí střední třída...protože hloupost je nekonečná a lidská

0/0
19.7.2012 9:23

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

ano přesně jste to vystihl, co bude dál, až to praskne? a jak tomu zabránit, když moc té slušné a důstojně placené práce není, a už vůbec ne pro naše oblíbebené "asociály"?

0/0
19.7.2012 9:28

231/4

Re: má to jednoduchou logiku

Prom naše asociáli není žádná práce slušně a důstojně placená.

+3/−1
19.7.2012 9:39

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

a to víte jak? to jste se byl někoho z nich osobně zeptat ? ;-D jste si jistý jo? víte co by za to bezdomovci s krabičákem dali, kdyby si po 1 poctivě vydělané šichtě mohli zajít do hosopy na 10 piv nebo rovnou 20 krabic vína?

0/0
19.7.2012 9:45

231/4

Re: má to jednoduchou logiku

Protože asociálovi nevadí brát dávky. Normální člověk, jde raději zametat ulice, než aby stát ve frontě na dávky a přitom si shání práci podle svých představ.

+3/−1
19.7.2012 10:13

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

víte, vadí mi 1 věc: paušalizace člověka. jako prosím Vás, kdo/co to je definice normálního/obyčejného člověka? já bych spíš použil výraz: slušný (popř. skromný) člověk. výraz normální člověk si lidstvo zavedlo, aby se mohlo rozdělovat. původně se toto adjektivum má používat pouz pro neživé věci, vč. strojů (funguje normálně). ale postupem času a demagogie se toto označení začalo přenášet i na lidi, jako na nějaké jednotky. přitom nikdo z nás není normální, každý jsme unikátní. no tak, otevřete trochu oči :-)

0/0
19.7.2012 10:32

231/4

Re: má to jednoduchou logiku

To je jen otázka terminologie. Pokud si chci rozdělit lidi na asociáli tak jak nazívat ty druhé? Sociáli? Protože asocilálnost je úchylka, tak pro zbytek jsem použil výraz normální. Pojmy slušný a skromný mají pro dost jasně vymezený význam. To že někdo není asociál neznamená, že je slušný, nebo dokonce skromný.

0/0
19.7.2012 10:59

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

nastudujte si, co to vlastně znamená termín asociál. já jsem si to vyhledal a zjistil jsem, že je to bezohledný člověk bez sociálního citění, jehož chování se vymyká jakýmsi společenským zásadám (co to je? otázka na příště). takže z této definice bych za asociála určitě neoznačil bezdomovce, ale spíše Kalouska, Nečase, Ratha a další vč. mnohých z vás.... no nic, jdu robit...

0/0
19.7.2012 11:14

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

takže se, prosím Vás pěkně, přestaňte demagogicky ohánět takovou nesmyslnou a nepravdivou frází ;-) rozčilujete tím nejen mě, ale i sebe, ale však na to taky jednou přijdete. všichni si myslíme, že jsme mistři světa, že víme všechno, ale o lidství, o významu naši existence, toho víme vskutku pramálo. každý z nás je však schopen tohoto poznání dosáhnout, jenom vědět jak na to ;-)

0/0
19.7.2012 10:37

231/4

Re: má to jednoduchou logiku

Kterou frázi máte na mysli?

0/0
19.7.2012 10:59

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

demagogie - nic víc, nic míň, ostatně podobně jako z úst Nečase a Kalouska, možná Vaše vzory, opravdu nevím...

0/0
19.7.2012 9:58

231/4

Re: má to jednoduchou logiku

To záleží na definici asoicála. Podle mne to je i člověk, který má možnost jít pracovat, ale nevužije ji, protože na dávkách dostává více než by byl jeho plat.

+1/−1
19.7.2012 10:15

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

ano tak to skutečně je, bohužel pracovat je pro ně demotivující. pak máme 3 možnosti (pokud se nepletu): 1) sebrat/snížit dávky => ale to tu bude opravdu vypadat jako na Divokém Západě 2) zvýšit minimální mzdu a platy v těch nejchudších a zároveň nejpotřebnějších odvětvích 3) změnit systém. Pro mně osobně je možnost č. 1 nepřijatelná (protože jsou v ohrožení naše životy), možnost č.2 přijatelná pouze dočasně, než to zase někde spraskne, možnost č. 3 nejrychlejší a nejefektivnější. Nevím, jak to máte vy...

0/0
19.7.2012 10:27

231/4

Re: má to jednoduchou logiku

Dávky je široký pojem, a můj názor by vydal na mnoho stran, protože bych se musel vyjádřit ke konkrétním dávkám.

Obecně řečeno je ale pro mě vzorem Karel IV, který v době hladomoru nedával dávky, ale nechal stavět zeď.

Historici sice tvrdí, že to tenkrtá tak nebylo, ale ať to bylo jak to bylo, myslím, že zásadní chybou při pomoci v nezaměstnanosti je dávat peníze za nic. I kdyby jedna parta vozila písek z bodu A do bodu B a druhý den by ho jiná parta vozila nazpátek, nebo místo skenování knih v nároní knihovně by se přepisovaly do počítačů ručně apod., tak je to práce. Člověku zůstane zachován, pracovní rytmus, práce na černo by se dala vykonávat jen jako druhé zaměstnání, a jak by se kdo činil, by často bylo doporučením pro budoucího zaměstnavatele. Navíc odměna za tuto práci by v podstatě regulovala minimální mzdu.

 

P.S. Mluvím jen v podpoře nezaměstnaných. Jiné dávky, např. pro lidi starající se o trvale nemocného příbuzného a pod. jsou jiná kapitola. Ty jsou opravdu sociální.

0/0
19.7.2012 11:12

jmate937

Re: má to jednoduchou logiku

no .. přesně pro tyto případy existuje předmět zvaný "lehký kulomet", už jakou dobu.

0/0
19.7.2012 13:07

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

a bude nám pak lépe, určitě budeme mít čisté svědomí :-(

0/0
19.7.2012 15:18

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

nebo co si jako myslíte, že se bude dít, až tu bude třeba 1/3 chudých? nic, bude klídek, však oni si něco nakradou, někoho povraždí, hlavně že já mám prachy, a ostatní jsou mi u zádele... jak lidské. myslíte, že oni (chudí) si to nechají líbit? jak bláhové si myslrt, že nehorzí žádná válka. a teprve ve válce se poznaí opravdové hodnoty, ale to už tu nejspíš nebudete...tak dělejte tak, aby k tomu nemuselo dojít. všichni jsme jen součástí celku, nicméně každý z nás ovlivňujeme tento svět nějakou mírou

0/0
19.7.2012 9:07

Smrť

Re: má to jednoduchou logiku

Začít by se mělo kontrolou porodnosti - vždyť pracující rodiny nemají obvykle víc než jedno-dvě děti, protože A) víc dětí z platu neuživí, B) jsou v práci od nevidím do nevidím a nezbývá jim čas na výchovu. A v chudých rodinách, kde nikdo nepracuje a kolikrát ani nemá zájem pracovat, má matka 5-7 dětí, čas na výchovu má, ale nevyužívá jej - radši opilá hází soc. dávky do automatů, zatímco děcka neumí mluvit (jen ku*, pi*, ču* a podobně), nechodí do škol, kradou, hygiena jim nic neříká, bývají agresivní a jen málokterý nebude následovat osud svých permanentně nezaměstnaných rodičů. V takových případech by stát měl vystavit stopku: vyplácet  příspěvky jen na dvě děti, na třetí polovinu a na další přírůstky nedávat nic! Není možné vyrábět děcka jak na běžícím páse jen pro peníze, bez jakékoliv zodpovědnosti, kdo je bude živit a co z nich jednou bude.

+1/−1
19.7.2012 9:44

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

ano, v tom máte pravdu a souhlasím s Vámi, zejména s tou poslední větou => no a zase jsme u těch peněz, které ovládají náš svět

0/0
19.7.2012 10:01

Smrť

Re: má to jednoduchou logiku

Takhle jsme si my lidi ten svět bohužel zařídili, bez peněz to v civilizovaných zemích prostě nejde...

0/0
19.7.2012 10:31

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

já zcela chápu, že křičíte proti sociálnímu státu, chápu, že byste se nerad vzdal (asi tak jako já) svých technologických vymožeností - moc korumpuje. Ale v zájmu zachování (i světového) míru je to nutné. Já vím, že to není jednoduchá úvaha, obzvlášť když je lidstvo už delší dobu ve stádiu prodlužování agónie. ten systém sám o sobě je v jádru nemocný a s ním se jako lidé nikdy neposuneme dál, obzvláště zůstaneme-li jako materialističtí chudáci-otroci. i takhle bych si nějak představoval tu evoluci, ne revoluci

0/0
19.7.2012 9:16

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

je to jen kapitalistické obludárium = společný jmenovatel všech problémů (korupce, zlodějiny, vraždy, spory, dluhy), které trápí Česko i svět. nic víc, proto je třeba se ho zbavit

+1/−1
19.7.2012 9:01

Janin

Re: má to jednoduchou logiku

Co to proboha meles za hovadiny? To, ze nekdo nema plnou srajtofli, rozhodne neznamena, ze pujde a neco ukradne a nebo znici. Taky nemame na vyhazovani, ale ke kradezi cehokoli se nesnizime. Nikdy.

+2/−1
19.7.2012 10:21

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

no...nikdy neříkej nikdy. záleží samozřejmě na vychování, ale rozhodující je pud přežití, který se u někoho aktivuje dříve, u jiného později a u jiných nikdy, protože to slabošsky vyřeší sebevraždou

0/0
19.7.2012 13:09

NEKROSNAKE

Re: má to jednoduchou logiku

Takovejmhle komunistickej teknařum jako seš ty by se mělo odebírat právo chodit k volbám, ještě že na to bejvaj huliči převážně líný a na volby kašlou... Jako mlíto tom, že likviduje VEŘEJNEJ majetek kůli tomu, že je na tom špatně, to se mi snad zdá, že to může ještě někdo obhajovat. Když ti je jich tak líto tak na to existujou charity... ale to ne, lepší je sedět doma a nadávat na stát jak je zlej... je hodně zlej ale ne z tohodle hledista, tak se trochu prober. X

0/0
19.7.2012 13:16

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

jistě mám právo vyjádřit názor na stát, stejně jako vy. taky jsem nevěřil tomu, že se ze mne stane socialista (nikoliv zlý a nenávistný komanč), ale okolnosti posledních let mě k tomu donutily prokouknout tuhle lež (ve skutečnosti si nevládnem sami, ani vláda, ale peníze). však počkej, až tě někdo přepadne nebo zabije kvůli tomu, že bude chtít 100 na fet. tohle např. stát vůbec neřeší (např. místo aby jim stát ty drogy dal - aby se přecházelo takovým excesům- tak je radši pošle do vězení, aby až vylezou, mohli krást a mordovat dál). jinak na tekna jsem občas jezdil, ale z toho už jsem vyrostl. nejlepší je stejnak přece luxusně vychlazený radegast 12°, no ni?

0/0
19.7.2012 13:46

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

přestaňte vidě+t svět černobíle a uzavřeně. vy otevřte svou mysl. co Vy víte o životě a člověku ;-D Já takové jednání neobhajuju, já jen se snažím jmenovat primární příčiny, proč tomu dochází a jak by se tomu dalo předejít (jedině evolučně, nikoli analgetiky či represivně). Jo hulím 10 let a zatím žádné volby jsem nevynechal a nikdy jsem svého hlasů nelitoval. Aneb jak těžké je překonat předsudky huličů a jiných skupin lidí. Opravdu jsem smutný z toho, jak nás, huliče, vidíte tak černobíle jako něco méněcenného, nemocného. A radši tleskáte takovým, kteří rozdělují národ, obírají 1 druhého kvůli nesmyslům. prostě žijete v mylném bludu, že nic lepšího než kapitalismus nemůže existovat, protože je to něco, co Vám Vaše omezené myšlení ani dovolit nemůže R^

0/0
19.7.2012 13:47

THC23

Re: má to jednoduchou logiku

prostě si to přiznejte, že nemáte rád lidi. nemáte-li rád huliče, pak je více než pravděpodobné, že podobných skupin obyvatel nesnášíte víc. soudit takhle člověka mi přijde naprosto povrchní. já soudím člověka jen podle toho, jaký je, ne jak vypadá nebo čím je. ale to se o Vás říct nedá. Podívejte, jak k Vám slušně promlouvám. A vy mi nadáváte do nějakých komunistických feťáků ;-D Taky bych Vás mohl označit za Vy-víte-koho, ale otázka proč, Proč šířit nenávist, není jí tu už tak dost? :-)

0/0
19.7.2012 14:03

uživatel eliminován v20.0

Zase oni?

ale nechte to, však víte moc dobře kdo to byl :-P

+3/−1
19.7.2012 8:45

Jano z hor

Re: Zase oni?

souhlas....

0/0
19.7.2012 8:49

mikezzz

Re: Zase oni?

sběrači kovů? no podle logiky etnika pokud tam nebyla cedulka, že někomu kabel patří, to jakoby nebyl nikoho

0/0
19.7.2012 9:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.