- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To by mě zajímalo, stavbu kterého přejezdu mají na mysli :-) ... jeden nový už tam totiž stojí od jara , vybudoval se uprostřed mezi dvěma původními (k areálu HESPO a druhý k ZPS) - tyto dva původní přijdou zrušit, ostatně po tom u ZPS už se nejezdí.
Tak nechápu, kde a proč chtějí stavět další přejezd, tady nás někdo pěkně houpe :-)
přejezd a pokud vyjde slíbená elektrifikace, tak ho za dva roky zase vyrveme a odvezeme - je to dobrý plán jak snížit nezaměstnanost :-)
při 40km/h rychlosti?? Z nádraží Otrokovice na Zlín střed je to něco málo přes 11km - to by odpovídalo 17ti minutám, ale kde jsou prodlevy při zastavení ?? Realita bude 25-30 minut v noci a přes den bych to viděl k 40-45 minutám Jinak klasika - cesta dodělaná není, přejezd klidně mohl počkat na otevření čtyř pruhů, ale zrušíme vlak a na ucpanou cestu pošleme ještě další autobusy
Po elektrifikaci má být dosahováno 100 km/hod do Zlína a dále je plánovaná 60 km/hod. Nejsme přece žádné holé ř.tě.
Za me jsem pro ze aspon o tomto tydnu bude od vlaku klid . Bydlim asi 100 m vzdusnou carou od koleji pres vodu a je to silene . Regionova me zas tak nevadi ale jak si muze mesto dovolit pustit v 23:00 nakladni vlak dlouhy nejeky ten kilometr a jete ten ****** trouby jak na lesy . Proboha proc existuje nocni klid .
Já bydlím asi 300m od trati a ty nákladní vlaky slyším, jako by mě jezdily pod okny. Ale za ty léta jsem si už zvykl, ale někdy je to opravdu otravné.