Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ve Zlíně bude možné půjčit si zadarmo zámek. Jen pro prospěšnou činnost

Zlínský zámek by mohl být k pronájmu, a to možná i zadarmo. Místní radnice by totiž chtěla, aby v něm někdo provozoval prospěšnou činnost. Historickou budovu by proto nabídla k výpůjčce i zdarma. Takový je návrh majetkové komise, která ho předloží městské radě. O osudu zámku se rozhodne v pondělí 6. února.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

1/49

Proč dosud nebylo referendum o plánované dopravě?

Dokonce ani zveřejněno, že st. silnice 1/49 bude tam, kde je dalších 30, nejspíš i daleko více let. Pomoci jí má další rychlý, čtyřproudý rádoby průtah městem -Pravobřeřka bez reálného pokračování z Čepkova východním směrem. Navíc budovaný na náklady KRAJE.!!;-O;-O

0/0
4.2.2012 9:28

Huckleberry Švédd 9

Re: Proč dosud nebylo referendum o plánované dopravě?

muhehe ... silnice I/49 nepochybně zůstane , tam kdebyla dosud a stále je ..... máte zřejmě na mysli R49 ( tzv.pravobřežní ).... no už aby byla alespoň po ten Čepkov, obyvatele zejména Malenovic by to potěšilo nesmírně, neboť mít 30.000 aut denně pod okny nebo někde v poli za Dřevnicí je sakra rozdíl !!  :-/

0/0
4.2.2012 10:14

1/49

Re: Proč dosud nebylo referendum o plánované dopravě?

Tak to právě ne. Plánovaná Pravobřežka a R49 s Fryštackým přivaděčem jsou dvě věci. Společného mají pouze Sokolskou a obchvat Zálešné a Podvesné. Rozbor dopravní situace včetně plánovaných komunikací najdete pouze ve Zlínském deníku z 31.5.2011, strana 8 - Obchvat kolem Zlína musí být realizován. Něco málo taka na www.lužkovice.cz - online zpravodaj-problematika dopravy-Obchvat Zlína do roku 2030 nebude - diskuze k článku. Mohu Vás ale ujistit, že tak jak je to naplánované se doprava přesune jen pod okna JINÝM obyvatelům. A to je špatně, nemyslíte?

0/0
4.2.2012 12:30

pantáta

Re: Proč dosud nebylo referendum o plánované dopravě?

Mám kontakt na super psychiatra, nechcete?

0/0
4.2.2012 13:04

1/49

Re: Proč dosud nebylo referendum o plánované dopravě?

Pane PANTÁTO. Čiší z vás neskutečná arogance. Arogance troufám si říct všemocného. Možná by vám v nadcházejících volbách pomohlo alespoň mluvit o podélném obchvatu Zlína od Kvítkovic /přeložce 1/49 z tř. T Bati na náklady min. dopravy/ až po Lípu. Na potřeby Zlína totiž očividně dlabete.

0/0
5.2.2012 10:04

Cochino

Re: Proč dosud nebylo referendum o plánované dopravě?

Vážený pane Pravobřežkovitý,  Vaše reakce mě utvrdila v tom, že Vy, tak dobrý spisovatel, jste předcházející příspěvek s kontaktem na Dr. Chocholouška - nepochopil :-) s pozdravem nepište mi a pokud možno - nepište vůbec, Váš Jára Cimrman

0/0
5.2.2012 13:27

1/49

Re: Proč dosud nebylo referendum o plánované dopravě?

To víte, že pochopil a také patřičně reagoval. No a Vy máte pocit, že Vás prudit a potom číst vaše příspěvky mně dělá dobře? Ó nikoliv. Jsem tak napruděný, že kdybychom žili v Palermu začnu si odkládat na samopal. Dovolím si opakovat tiulek příspěvku Proč dosud nebylo referendum o plánované dopravě? Proč kraj nevyvolal diskuzi k ZÚRce a ke generelu dopravy kraje? Ne moje diskuzní příspěvky, ale toto je pudl všech problémů!!;-O;-O

0/0
6.2.2012 6:34

1/49

Re: Proč dosud nebylo referendum o plánované dopravě?

Ještě dodám: plánovaná dopravní řešení predloni před podzimními volbami vyprovokovala vytvoření asi 15 občanských sdružení, později sdružených v magistrátním MOR. Ani nová morová koalice na radnici nedokázala s plány dopravy nijak pohnout.

0/0
6.2.2012 9:03

stabylak

Hospodáři

To dopadne, když je něco zadarmo. . .

0/0
4.2.2012 9:26

libl3

Dufeku, dufeku, to bude stát zase peněz...

0/0
4.2.2012 8:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.