- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je ten pul milion Kc na platy vrcholovych mis-manageru. Tem plne vyhovuje nynejsi Status Quo, ze jo Zalude bez predkozky
Ve Zlínském kraji neexistuje přímé spojení mezi těmito dvěma docela velkými městy. Autobus nejezdí vůbec a kdo chce jet vlakem, musí dvakrát přesedat, ve Starém Městě a v Hulíně. Co tak zavést normální motorový spoj například mezi Uherským Brodem a Kojetínem, který by projížděl třeba i Kunovicemi tak, aby se nemusely měnit lokomotivy....
Problém má jednoduchou příčinu - provázanost s vlakem opačného směru. Ve 20:19 přijíždí do Otrokovic Ex 561 z Prahy, od kterého odjíždí ve 20:22 přípojný vlak do Vizovic, kam přijede ve 21:05. Tato souprava odjíždí z Vizovic za 4 minuty - ve 21:09 - zpět do Otrokovic, kde bohužel nestíhá rychlík do Břeclavi. Jízdní doby zkrátit nejde, pobyt ve Vizovicích taky ne, jak to tedy vyřešit - další soupravou = vyšší náklady?
Tragickou situaci na trati Otrokovice - Zlín - Vizovice může vyřešit jediná akce - modernizace tratě a poté nasazení odpovídajících vozidel.
já nechápu, proč řešíte návaznost vlaku na trati, kde paralelně s touto tratí jezdí co každých 10 až 15 minut trolejbus včetně svátků? já vždy, když jedu z ostravy, tak se v okýnku zeptám, jestli je přípoj v otrokovicích do zlína do 15 minut a pokud ne, tak jedu trolejbusem a ještě mi to vyjde o 2kč levněji.
Ano, podle nového jízdního řádu je nemožné dostat se večer ze Zlína do UH vlakem. Ale autor už nezmiňuje, že je možnost dopravit se veřejnou dopravou stále je - stačí si jednoduše vyhledat na IDOSu: na zmiňovaný rychlík z Otrokovic ve 21:46 sice nenavazuje vlak ze Zlína, ale existuje přípoj ze Zlína trolejbusem (21:16, příp. 21:08), takže za 48 (resp. 56) minut jste v UH. Taktéž se autor nezmiňuje o autobusovém spojení ve 22:10 ze Zlína, kterým jste v UH za 50 minut (při přestupu na jiný bus v Otrokovicích) nebo za 1h 6 min, pokud by se vám přestupovat nechtělo. Podotýkám, že jsem zastáncem veřejné dopravy, ale také jsem realista ohledně vytíženosti spojů - z vlastní zkušenosti: předevčírem jsem jedním ze zmiňovaných autobusů jela a z Otrokovic cestovalo 14 lidí, z Napajedel pokračovalo dál už jen 6 cestujících. Takže buďme rozumní a buďme rádi, že ještě nějaké večerní spoje vůbec jsou. PS: Také věřím tomu, že ono nenavazování vlaků v Otrokovicích mohlo vzniknout nedopatřením.
Bez konkurzu platit vlaky tak, aby nenavazovaly, a voliče ještě baví tleskat, že tam není Jančura.
Snad můžu věřit tomu, že to tvůrce GVD přehlédl a opraví.
"I autobusových spojů ale ubylo. O jedno procento. Zlínský kraj na ně neměl peníze a to je důsledek třeba špatného spojení Zlína se Slušovicemi."
Je to opravdu důsledek? Není to spíše příčina?