Diskuze

Upravené jízdní řády: lidé večer nedojedou vlakem ze Zlína do Hradiště

Změny vlakových jízdních řádů, ale také rušení autobusových spojů kvůli úsporám, připravily cestujícím ve Zlínském kraji několik nečekaných komplikací. Například je nyní nemožné dostat se po osmé hodině večer vlakem ze Zlína do Uherského Hradiště.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TP

The Patriot

5. 1. 2012 11:59
To je ten pul milion Kc na platy vrcholovych mis-manageru.

To je ten pul milion Kc na platy vrcholovych mis-manageru. Tem plne vyhovuje nynejsi Status Quo, ze jo Zalude bez predkozky !?[>-]Rv

0 0
možnosti
PM

petrmoudry

1. 1. 2012 16:44
Přímé spojení Kroměříž - Uherské Hradiště

Ve Zlínském kraji neexistuje přímé spojení mezi těmito dvěma docela velkými městy. Autobus nejezdí vůbec a kdo chce jet vlakem, musí dvakrát přesedat, ve Starém Městě a v Hulíně. Co tak zavést normální motorový spoj například mezi Uherským Brodem a Kojetínem, který by projížděl třeba i Kunovicemi tak, aby se nemusely měnit lokomotivy....

0 0
možnosti
J

Javořina

30. 12. 2011 20:29
Kdo najde řešení

Problém má jednoduchou příčinu - provázanost s vlakem opačného směru. Ve 20:19 přijíždí do Otrokovic Ex 561 z Prahy, od kterého odjíždí ve 20:22 přípojný vlak do Vizovic, kam přijede ve 21:05. Tato souprava odjíždí z Vizovic za 4 minuty - ve 21:09 - zpět do Otrokovic, kde bohužel nestíhá rychlík do Břeclavi. Jízdní doby zkrátit nejde, pobyt ve Vizovicích taky ne, jak to tedy vyřešit - další soupravou = vyšší náklady?

Tragickou situaci na trati Otrokovice - Zlín - Vizovice může vyřešit jediná akce - modernizace tratě a poté nasazení odpovídajících vozidel.

0 0
možnosti
JP

jarda4161

30. 12. 2011 20:46
Re: Kdo najde řešení

já nechápu, proč řešíte návaznost vlaku na trati, kde paralelně s touto tratí jezdí co každých 10 až 15 minut trolejbus včetně svátků? já vždy, když jedu z ostravy, tak se v okýnku zeptám, jestli je přípoj v otrokovicích do zlína do 15 minut a pokud ne, tak jedu trolejbusem a ještě mi to vyjde o 2kč levněji.

0 0
možnosti
PH

horaaalek

30. 12. 2011 18:19
Není to tak tragické ...

Ano, podle nového jízdního řádu je nemožné dostat se večer ze Zlína do UH vlakem. Ale autor už nezmiňuje, že je možnost dopravit se veřejnou dopravou stále je - stačí si jednoduše vyhledat na IDOSu: na zmiňovaný rychlík z Otrokovic ve 21:46 sice nenavazuje vlak ze Zlína, ale existuje přípoj ze Zlína trolejbusem (21:16, příp. 21:08), takže za 48 (resp. 56) minut jste v UH. Taktéž se autor nezmiňuje o autobusovém spojení ve 22:10 ze Zlína, kterým jste v UH za 50 minut (při přestupu na jiný bus v Otrokovicích) nebo za 1h 6 min, pokud by se vám přestupovat nechtělo. Podotýkám, že jsem zastáncem veřejné dopravy, ale také jsem realista ohledně vytíženosti spojů - z vlastní zkušenosti: předevčírem jsem jedním ze zmiňovaných autobusů jela a z Otrokovic cestovalo 14 lidí, z Napajedel pokračovalo dál už jen 6 cestujících. Takže buďme rozumní a buďme rádi, že ještě nějaké večerní spoje vůbec jsou. PS: Také věřím tomu, že ono nenavazování vlaků v Otrokovicích mohlo vzniknout nedopatřením.

1 0
možnosti
L

Leinad

30. 12. 2011 13:38
Když to kraj baví

Bez konkurzu platit vlaky tak, aby nenavazovaly, a voliče ještě baví tleskat, že tam není Jančura.

Snad můžu věřit tomu, že to tvůrce GVD přehlédl a opraví. :-P

1 0
možnosti
M

Mychal.B.

30. 12. 2011 14:34
Re: Když to kraj baví

R^

0 0
možnosti

znám 008 dívku, nemá dukáty

30. 12. 2011 13:28
nejdůvěryhodnější

"I autobusových spojů ale ubylo. O jedno procento. Zlínský kraj na ně neměl peníze a to je důsledek třeba špatného spojení Zlína se Slušovicemi."

Je to opravdu důsledek? Není to spíše příčina?

1 0
možnosti