- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
není to ten dopravní "odborník", co nám v roce 1995 tvrdil, že se nemáme obávat nárůstu dopravy centrem Zlína, neboť nejpozději do 10 let bude zprovozněna pravobřežní komunikace ???
že to není jak v Kocourkově
Areal jsem si projel jako cizinec v aute a pravdu skyta fakt, ze se tam absolutne vubec neda zaparkovat u jednotlivych budov. Nevim, kdo se bude tahat s tezkymi kanystry barev nebo nabytku ci tezkych rozmernych kovovych predmetu z mista nakupu az do kryteho parkoviste u 21. TO je naprosty nesmysl. Zly Zlyn.
muhehe ... jaké kryté parkoviště ... tam se veřejnost (skoro) vůbec nedostane .... protože si to zabrali pro sebe úředníci kraje, berňáku a policajti
Jak z toho nema pan "J" baksis, tak tama jeste dlouho kamion do arealu nevjede. A uz M.O.R. resil, jak pan "J" k nemovitostem v arealu prisel?
"Mají i obavy, že by se na krátkém přejezdu z křižovatky Antonínova do areálu mohly "zaseknout" kamiony."
- jaký přejezd, jak krátký, jak zaseknout, proč zaseknout - chápe někdo (např. redaktor) tuto větu? Areál začíná už v křižovatce, ne, tak jaký přejezd? Železniční přejezd? Ten tam snad není (v blízkosti křižovatky). Že by kamiony zůstaly stát už na třídě Tomáše Bati? Tak proč to není napsáno jasně? Nebo zůstanou stát kamiony za křižovatkou, již v areálu? To snad není tragédie, kolony jsou leckde.
Ti frajírci totiž vybírají peníze za vjezd do areálu a v tomto konkrétním místě zatím nemohou umístit závoru s výběrčí budkou, proto pravděpodobně ta blokace.
.... auta a kamiony, které chtějí a musí vjet do areálu do něj stejně vjedou a hlavně dávno vjíždějí jinudy bez ohledu na nově otevřenou křižovatku, takže není a nemůže být problém. Argument s vozíky je k smíchu a s vlečkami o to víc, jelikož po nich dvacet let žádný vlak nejel.