- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bylo nutné křižovatku Antonínova spíchnout rychle. Jednak to měla být náhrada za výjezd kamionů za Intersparem, který měla zablokovat výstavba prštenského viaduktu již vroce 2014. No a křižovatka Antonínova měla být také příčka k plánované Pravobřežce. Nejsmutnější na práci tohoto pána je jeho theze, že veškerá doprava začíná a končí ve Zlíně. Tato poučka způsobila, že ani generel dopravy kraje neobsahuje požadavek na přeložení st. silnice 1/49 mimo Zlín. Jenom za Vsetínem má Zlín v tuto chvíli spoždění 40 let
To spíš vaše myšlenkové pochody mají obrovské "spoždění" . Že vás to baví neustále tapetovat všechny diskuze těmito bláboly.
za vybudování kvalitního parkoviště a výjezdu z něj umožňujícím odbočení doleva, což z původního parkoviště nešlo a navíc ovládaného semaforem
Těch dvacet, co jich tam ještě zbylo jsou opravdu neskonale vděční.
Zajímalo by mě, jak se ty kamióny do areálu dostanou.Od zprovoznění křižovatky je směrem od Otrokovic zákaz odbočení nákladních vozidel vlevo.
no jak ? .... nijak ... co byste taky chtěl za 60 mega