- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Průmyslová zóna je vynikající nadčasový projekt. Skutečnost, že momentálně se do ní firmy moc nehrnou neznamená vůbec nic. V momentě, kdy se dokončí dálnice k okolí Fryštáku, bude zóna dopravně jednoduše dostupná a až poté bude pro investory přitažlivá. Pro investory NEJEN z ČR. Projekt zóny je podle mého názoru naprosto výborný, nadčasový a jednou za několik let se ještě budou ty nuly, které dnes projekt kritizují divit.
Zapomněl jste připomenout ještě kanál Dunaj-Odra-Labe, který vyprojektoval už Karel IV. a který je též, už asi 700 let těsně před uvedením do provozu a pochopitelně je také součástí všech územních plánů.
"Ta ale ani dva roky po dokončení příliš nevydělává..." To napsali ještě velmi kulantně.
Jinak si myslím, že případ holešovské zóny by měl při výuce na VŠ sloužit jako ukázkový příklad kombinace naprosto všech svinstev, které se odehrávají ve veřejné správě.
tím investorem je firma Pokart, která má základní kapitál 100.000 Kč a za minulý rok vykázala zisk krásných 600.000,- korun. To je pro zónu u Holešova opravdové terno.. Ale bývalý hejtman Lukáš, dnes náměstek hejtmana , příště znovu hejtman , prohlašuje že tato zóna je velkým úspěchem. Jen na okraj , tenhle pán kterému se přezdívá mr. 10% vlivný muž ODS. Myslím že dalších komentářů netřeba
ve Zlíně platíme těžké prachy za sanaci budov, o které se majitelé starali jen přes bankovní úvěry, v nedalekém Holešově skupina "podnikatelů" zruší funkční aeroklub, vybere x-mega dotací na něco co nefunguje (pod vidinou rychlého zbohatnutí v případě dostavby dálničního přivaděče) ... vítejte v korupcí prolezlé ČR
Stavby nejsou hotové? není to trochu v rozporu s tím, co už roky tvrdí? Tak nevím, jestli je to k smíchu nebo k pláči...
Těch Napoleonů je v tomto případě vícero, nezapomínejte na Zdeňu Janalíka (na toho to sedne jako hrnec na p*del).